Jij kreeg niets? Of was het toen al jouw ex?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een ex die bakte die altijd voor haarzelf
Een op tien katten heeft een grumpy kop, hier is dat Pixel en dat terwijl het beest meer dan lief is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij wilt niet echt lachen op commando![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel fiets je dan elke dag?quote:
Niets is dat het lijktquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een op tien katten heeft een grumpy kop, hier is dat Pixel en dat terwijl het beest meer dan lief.
Iggy ziet er heel lief en onschuldig uit en is juist een rotzak.
45 min vandaagquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel fiets je dan elke dag?
Ik loop (bijna) iedere dag... meestal 5 km, maar ik denk dat ik vandaag even over sla,
ik ben moe
En een filmpje of serie meepakkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:07 schreef chufi het volgende:
Voordeel is wel dat ik elk moment af kan stappen en niet terug hoef te fietsen
nou, niet dusquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat denk ikik weet niet hoe je zoiets moet vergelijken eigenlijk,,,,
Denk dat jij wat getrainder bent en wat harder trapt, dus dan ben je er oook eerderquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:19 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Maar kwestie van doortrappen, tijdens het kijken dus
Da's een record van een paar jaar terug, toen zat ik er 6 weken lang dagelijks opquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat jij wat getrainder bent en wat harder trapt, dus dan ben je er oook eerder
Je haalt mij de woorden uit de mond, maar ik zat even op mijn handen.quote:
Vlucht maar weerquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:56 schreef Ghostbuster het volgende: Ik ga maar even de stad in, voordat Till gaat flippen hierover
OK.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een record van een paar jaar terug, toen zat ik er 6 weken lang dagelijks op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had je koude handen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je haalt mij de woorden uit de mond, maar ik zat even op mijn handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |