Ik heb er ook eentje, maar die doet het niet zo goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet exact deze maar wel precies dezelfde werkt prima, je draait met de knop gewoon een vrije FM frequentie van je autoradio, dan zoek je die op je radio op en opslaan op een kanaal nummer, en na het starten van de auto plug je hem in, en dan gaat al het geluid van de telefoon via de speakers
Ah ok ja het is niet echt crystal clear geluid, maar prima te doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje, maar die doet het niet zo goed
Nadeel is ook dat Amerikaanse auto's in vergelijking met Europese net op halve frequenties zitten. je krijgt 'm bijna nooit helemaal lekker
Het hoeft geen cd-kwaliteit te zijn, maar radio-kwaliteit toch wel op z'n minstquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah ok ja het is niet echt crystal clear geluid, maar prima te doen
Ja maar met die halve frequentie, blijf je wel zitten, het principe van al die dingen is wel hetzelfde denk ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
Het hoeft geen cd-kwaliteit te zijn, maar radio-kwaliteit toch wel op z'n minst
Eentje uit de USA halen dan maar (weer)quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar met die halve frequentie, blijf je wel zitten, het principe van al die dingen is wel hetzelfde denk ik.
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:30 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik zo maar een paar wentelteefjes maak
Roggebrood met komijnkaas, cup-a-soup (kerrie) en een beker karnemelkquote:
goed plan!quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Plan voor morgen: kattenluikje installeren!
So...die kijkt wel boos!quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja johen dat vind die kut denk ik kijk maar
[ afbeelding ]
het is wel goed voor je lijn om 100x per dag je deur open en dicht het maken om je kat,quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
het is wel goed voor je lijn om 100x per dag je deur open en dicht het maken om je kat,
dan verbrand je ook caloriëen met je maar denken
Hij wilt niet echt lachen op commandoquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:34 schreef cafca het volgende:
[..]
So...die kijkt wel boos!
Had je niet gedaan wat ie je had opgedragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |