Op 55 nog iets idd , vorige week dacht ik Campenaertsquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:11 schreef cafca het volgende:
[..]
volgens mij staat het werelduurrecord op minder.
Of je teller is kapot, kan ook natuurlijk.
En dat is als topsnelheid op het vlakke al behoorlijk hard!quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Op 55 nog iets idd , vorige week dacht ik Campenaerts
Het was ook voor Sas..... misschien wil ze wel eens een ''andere'' omgeving ofzo...quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:09 schreef cafca het volgende:
[..]
En ik val niet zo op (griekse) mannen, dus over dat lekker stuk zal ik niet oordelen
Ik had ook nog een vriezer, en had beiden aangeboden op Marktplaatsquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Griekenland 21 graden in Athene![]()
voor de kattenliefhebbers.... griekse katjes... één van de neven heeft als hobby
fotograferen die stuurt vaak foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn andere hobby is muziek![]()
Mooie katjes... ze hebben zeker geen baas? Ze zien er wel goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker stuk hoor
Je neef maakt mooie foto's.
ik denk dat ze wel een baasje hebben hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooie katjes... ze hebben zeker geen baas? Ze zien er wel goed uit.
Je neef maakt mooie foto's.
Dat kan nog lang duren, je bent dan bejaardquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ze wel een baasje hebben hoorwant anders zagen ze er niet zo goed uit denk
ikmaar zeker weten die ik het niet.... hij was wel altijd lief voor mijn katten als hij
hier was, maar hij heeft nu twee dochtertjes dus die heeft geen tijd meer om naar Nederland
te gaan, komt wel weer....
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan nog lang duren, je bent dan bejaard
Ik ga wel weer leuke kadootjes zoeken als Papadopoulos hier komt die heeft zelf geenquote:
Geloof dat ik je zin niet helemaal kan volgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga wel weer leuke kadootjes zoeken als Papadopoulos hier komt die heeft zelf geen
kinderen... zijn ene broer heeft een zoontje en die drummer heeft 2 dochtertjes,
maar die drummer is zelf ook al 45 jaar hoor
Ken je Mac Daddy shoes?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dus ik naar binnen bij de Schutrups. Wrijft de verkoopster over het leer van mijn schoenen, zegt die slippersnol dat ik het leer beter moet onderhouden.![]()
Twee broers. Een met een zoontje, een met twee dochtertjes. Wie kinderloze Papadopoulos is weet ik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geloof dat ik je zin niet helemaal kan volgen.
oh... soms gaan mijn zinnen niet helemaal goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geloof dat ik je zin niet helemaal kan volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |