Pas maar op dat ze dit niet leest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ok de zeik buuf is binnen we kunnen onkruid gaan rapen
Succes daar!quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit is zijn favorietquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dozen vinden ze heerlijk. Goed dat jij dat voor ze over hebt.
Wilde ik net mijn poesje laten zienquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Tom is er vaak heel snel alweer klaar mee, beetje luilak is het.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dozen vinden ze heerlijk. Goed dat jij dat voor ze over hebt.
Dat is een leuke doos. Heb je hem ingekleurd?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is zijn favoriet
[ afbeelding ]
Dat wou mijn dochter doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een leuke doos. Heb je hem ingekleurd?
Niet elke doos is lekker, ik weet ook niet waar het aan ligt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom is er vaak heel snel alweer klaar mee, beetje luilak is het.
Zuurtegraadquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet elke doos is lekker, ik weet ook niet waar het aan ligt.
Nee ze maakt maar een circus in de week bij haar moederquote:
Dan zul je het zelf moeten doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ze maakt maar een circus in de week bij haar moeder
Nee ik vind hem al vreselijk zo, maar ja Poes is een beetje verwendquote:
Poes heeft groot gelijk, katten dienen verwend te worden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik vind hem al vreselijk zo, maar ja Poes is een beetje verwend
Loop je weer lekker te shamen met je bekquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking 40+ lijkt wel een VMBO soms man man
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Loop je weer lekker te shamen met je bek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |