quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee broers. Een met een zoontje, een met twee dochtertjes. Wie kinderloze Papadopoulos is weet ik niet.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee broers. Een met een zoontje, een met twee dochtertjes. Wie kinderloze Papadopoulos is weet ik niet.
Ja, snap het nu, maar dacht dat de quote wellicht voor een ander was.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... soms gaan mijn zinnen niet helemaal goed![]()
is soms een probleem ik weet het.... ik doe mijn best....![]()
ik bedoelde dat ik wel weer leuke kadootjes ga zoeken voor de kinderen dan kan'Neef Papadopoulos ze weer meenemen naar Griekenland....
begrijp je?
Aha. En die neemt dan de cadeautjes voor de kinderen van de andere twee mee. Ik ben weer helemaal op de hoogte.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]ja.........
kinderloze Papadopoulos is die ene die altijd hier is 1 of 2x per jaar,,,,
Oh fuck die schoenen in sprayen, dat wil ik al een Week, mijn moeder checkt ditquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dus ik naar binnen bij de Schutrups. Wrijft de verkoopster over het leer van mijn schoenen, zegt die slippersnol dat ik het leer beter moet onderhouden.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. En die neemt dan de cadeautjes voor de kinderen van de andere twee mee. Ik ben weer helemaal op de hoogte.
Dat moet je ook meteen doen als je ze gekocht hebtquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh fuck die schoenen in sprayen, dat wil ik al een Week, mijn moeder checkt dit
quote:
Volgens mij willen die hoeren alleen maar die dure meuk verkopenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De bedoeling is goed, maar irritánt!
Net maar braaf gedaan wat de verkoopster opperde en ze netjes in het ledervet gezet. Zij ook weer blij.
Ledervet is beter dan spryquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De bedoeling is goed, maar irritánt!
Net maar braaf gedaan wat de verkoopster opperde en ze netjes in het ledervet gezet. Zij ook weer blij.
Nou jij kan ook mee naar het Alzheimercafe geloof ikquote:
Zo'n lint die om dozen zitten? Daar is Tom ook gek op en op cadeaulint.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die heeft een doos en lint van de Zooplus
Zal daar pedofiel vandaan komen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
je spreekt het uit als Pédi
en Tante spreek je uit als Tia...
Tia Maria is dus wel leuk...
Zijn het honden dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou jij kan ook mee naar het Alzheimercafe geloof ik
Heb jij een poes?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n lint die om dozen zitten? Daar is Tom ook gek op en op cadeaulint.
En op mij natuurlijk!
Was het zo glad?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, klote. Gisterenavond 12 kilo zout of zo in de voortuin gemikt.
Hoi!quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
je spreekt het uit als Pédi
en Tante spreek je uit als Tia...
Tia Maria is dus wel leuk...
Ik heb een grote lege doos in mijn kamer staan. Daar gaat Robje op gezette tijden een minuut of tien in zitten om er dan weer uit te komen. Ik begrijp daar niets van.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n lint die om dozen zitten? Daar is Tom ook gek op en op cadeaulint.
En op mij natuurlijk!
Iedereen die FANN dwars zit, gaan we gewoon een week verrot scheldenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Voxs het volgende:
Ik vergeet het ook altijd, dat sprayen en invetten.
Nu wandelen. Goed je weer te zien posten Fann!
Nee een kat!quote:
Ik heb jouw poes nog nooit gezienquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee een kat!
Ik heb Tom al een paar keer hier laten zien, lees je altijd over mijn posts heen?
Gezelligquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Iedereen die FANN dwars zit, gaan we gewoon een week verrot schelden
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Griekenland 21 graden in Athene![]()
voor de kattenliefhebbers.... griekse katjes... één van de neven heeft als hobby
fotograferen die stuurt vaak foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn andere hobby is muziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker stuk hoorIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking 40+ lijkt wel een VMBO soms man man
Hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemiddag, ehm, schilders, nee ik doe het niet.Hoi Voxs!
Elke dag weer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een grote lege doos in mijn kamer staan. Daar gaat Robje op gezette tijden een minuut of tien in zitten om er dan weer uit te komen. Ik begrijp daar niets van.
Het is hier net een gekkenhuis qua dozen en katten meukquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een grote lege doos in mijn kamer staan. Daar gaat Robje op gezette tijden een minuut of tien in zitten om er dan weer uit te komen. Ik begrijp daar niets van.
Daar is het perfect weer voor nu.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hahabeter van niet nee
![]()
Hoi Lucky! Wandelen nu.
Ja, elke dag. Ik heb al gekeken of hij erin piest maar dat is het niet. Hij zit gewoon te zitten.quote:
Dozen vinden ze heerlijk. Goed dat jij dat voor ze over hebt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is hier net een gekkenhuis qua dozen en katten meuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |