Moet nog een cake bakken ook!quote:Op zondag 28 april 2019 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die moest ook Shawshank Redemption nog kijken
En wachten op plamuurl*l
Hij heeft het nog druk
En de cake kompt pas volgende weekquote:Op zondag 28 april 2019 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die moest ook Shawshank Redemption nog kijken
En wachten op plamuurl*l
Hij heeft het nog druk
En varkenshaas over de datum en beetje ziek...quote:
When it rains, it poursquote:Op zondag 28 april 2019 22:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En varkenshaas over de datum en beetje ziek...
Of was dat een anderquote:Op zondag 28 april 2019 22:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En varkenshaas over de datum en beetje ziek...
Ik weet het niet zeker meer.....quote:
Hopelijk krijgen we snel uitsluitsel en blijven we niet te lang in spanningquote:Op zondag 28 april 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer.....
Jah, beter vlees en beterschapquote:Op zondag 28 april 2019 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we snel uitsluitsel en blijven we niet te lang in spanning
Sushi gadverdammequote:Op zondag 28 april 2019 22:35 schreef D. het volgende:
'Mijn' sushitent heeft geen varkenshaas overigens
Oh ja. douchen cake bakken. En het weekend is gvd al weer voorbij.quote:
quote:
Ja voor jou welquote:Op zondag 28 april 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja. douchen cake bakken. En het weekend is gvd al weer voorbij.
ik heb nog één dag weekendquote:Op zondag 28 april 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja. douchen cake bakken. En het weekend is gvd al weer voorbij.
Slaap lekker Dees.quote:
had je vakaaaaaaaaaaaaaaansie?quote:Op zondag 28 april 2019 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begin aan mijn eerste volledige werkweek sinds 3 weken
quote:
Slaap zequote:
Uhuquote:
oh, mag ik jou bellen als ik storing heb?quote:Op zondag 28 april 2019 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Afgelopen week weer 3 dagen gewerkt, nu dus weer 5, én vrijdag begint ook nog mijn 24 u/pd storingsdienst
Nee, de alarmcentrale, en als het mij aangaat bellen ze me wel wakkerquote:Op zondag 28 april 2019 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, mag ik jou bellen als ik storing heb?
ik mag toch hopen dat die haas in de knarie kooi ligtquote:Op zondag 28 april 2019 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Door de varkenshaas, of was dat toch iemand anders?
kan ik mijn foklijn naar jou doorschakelenquote:Op zondag 28 april 2019 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de alarmcentrale, en als het mij aangaat bellen ze me wel wakker
Eten knarie's varkenshaas?quote:Op zondag 28 april 2019 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat die haas in de knarie kooi ligt
Ik slaap wel als ik dood benquote:Op zondag 28 april 2019 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
kan ik mijn foklijn naar jou doorschakelen
dat moet ik nog onderzoekenquote:Op zondag 28 april 2019 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Eten knarie's varkenshaas?
En ook als ie over datum is?
Ik geef sacha gewoonweg de schuld. Die bank van haar zit helemaal niet lekker. Doorgezakt door chuffi zijn reet enzo.quote:Op zondag 28 april 2019 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Door de varkenshaas, of was dat toch iemand anders?
Maar, had je wel varkenshaas? Daar was wat onzekerheid overquote:Op zondag 28 april 2019 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef sacha gewoonweg de schuld. Die bank van haar zit helemaal niet lekker. Doorgezakt door chuffi zijn reet enzo.
Dat vind ik best veelquote:Op zondag 28 april 2019 22:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Jah, iets met over de datum, vier dagen toch....
je mag mij overal de schuld van geven maar sjoef z'n reet heb ik niks mee te makenquote:Op zondag 28 april 2019 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef sacha gewoonweg de schuld. Die bank van haar zit helemaal niet lekker. Doorgezakt door chuffi zijn reet enzo.
Daarom werd het niet gebruiktquote:
Je rukt alles uit zijn/het verbandquote:
Jep maar die was over datum toen ik hem de pan in wou mieteren.quote:Op zondag 28 april 2019 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, had je wel varkenshaas? Daar was wat onzekerheid over
Duw jij het er dan weer in? Om duidelijkheid te verschaffen?quote:Op zondag 28 april 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je rukt alles uit zijn/het verband![]()
Goed dat je dat zag.quote:Op zondag 28 april 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep maar die was over datum toen ik hem de pan in wou mieteren.
quote:Op zondag 28 april 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2019 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Duw jij het er dan weer in? Om duidelijkheid te verschaffen?
Owww, niet gegeten dus. Dan wel jammer als je er naar uit had gekekenquote:Op zondag 28 april 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet die al over de datum geweest zijn toen je hem kochtquote:Op zondag 28 april 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kan ook lullen als Brugman zeg.quote:Op zondag 28 april 2019 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Die groene mos-achtige haartjes gaven het weg
Zo erg was het ook weer niet.quote:Op zondag 28 april 2019 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Die groene mos-achtige haartjes gaven het weg
goed geregeldquote:Op zondag 28 april 2019 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er moeten wat dingen gedaan worden als de rest weg is hehe
Hij kocht 'm 2 weken terug alvast, toen was ie in de aanbiedingquote:Op zondag 28 april 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan moet die al over de datum geweest zijn toen je hem kocht
Donderdag en nu is die 4 dagen over de datumquote:Op zondag 28 april 2019 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kocht 'm 2 weken terug alvast, toen was ie in de aanbieding
*wijst naar de fles Jackquote:Op zondag 28 april 2019 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij kan ook lullen als Brugman zeg.![]()
Ik nu alquote:
Terugbrengen naar de winkel is ook zoiets, maar je mag toch verwachten dat je stukje vlees langer dan een dag houdbaar is, tenzij afgeprijsd om die redenquote:Op zondag 28 april 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Donderdag en nu is die 4 dagen over de datum
Cheersquote:
Jameson.quote:
eik jaquote:Op zondag 28 april 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig toch.. hoevel banken staaan er eik daar ?
Alsof jij dat niet weet, schijnheil.quote:Op zondag 28 april 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig toch.. hoevel banken staaan er eik daar ?
Jawel.quote:
Glen Livet, want zondagquote:
Echt wel.quote:
Zometeen pak ik er ook één eerst even onder de douche stappen.quote:
We wilden het al niet zeggenquote:Op zondag 28 april 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zometeen pak ik er ook één eerst even onder de douche stappen.
Goed idee !quote:Op zondag 28 april 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zometeen pak ik er ook één eerst even onder de douche stappen.
We sterven in het harnasquote:
Nou ja zoietsquote:
Laat ik mijn schepje maar thuisquote:
Ik durf niet eens naar haar tuin te kijkenquote:
Watjequote:Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durf niet eens naar haar tuin te kijken
ja nou ja, de kasten waren volquote:Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durf niet eens naar haar tuin te kijken
Ohh uhh nou omdatquote:
Ok neem ik mijn jekker wel meequote:
Geen idee. Na z'n pitstop reed-ie ineens 20equote:Op zondag 28 april 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
@:Scrutinizer (niet dat dit werkt, maar goed), heb jij gezien waarom Albon zo terugviel?
Ja, die heeft een extra stop gemaakt. Ze hoopten dat de zachte band aan het eind van de race wel goed zou werken en dat ze daardoor wel voorbij Perez zouden komen.quote:En weet je toevallig ook waarom Norris opeens een stuk achter Sainz lag? Had-ie een extra pitstop gemaakt?
Ja, dat is niet in beeld geweest.quote:Op zondag 28 april 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee. Na z'n pitstop reed-ie ineens 20e
Dat vermoeden had ik al wel. De zachte band ging niet "aan", hij was zelfs slomer dan Sainz. Daar hadden meer mensen last van. Leclerc kwam ook niet dichterbij aan Max.quote:Ja, die heeft een extra stop gemaakt. Ze hoopten dat de zachte band aan het eind van de race wel goed zou werken en dat ze daardoor wel voorbij Perez zouden komen.
Mmmmm eronder ookquote:Op zondag 28 april 2019 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]
in de bijkeukenvloer kan ik nog wel wat kwijt
Ik zat naar de race te kijken, en mijn rijders reden 19e en 20e, dus het kon beterquote:Op zondag 28 april 2019 23:16 schreef Recce het volgende:
In ieder geval een uitermate goed weekend voor m'n manager. Ik sta weer op plek 121.
Tja, die grap met die voorvleugel van Kimi heeft me flink gekost. Albon heeft me ook punten gekost. Had niet verwacht dat McLaren zo goed zo gaan. Daardoor zal ik volgende week toch iets van Williams moeten kopen om Verstappen te kunnen kopen.quote:Op zondag 28 april 2019 23:16 schreef Recce het volgende:
In ieder geval een uitermate goed weekend voor m'n manager. Ik sta weer op plek 121.
Aan Sas haar tuin moet je afblijven. Ik vrees dat er wat users al onder liggenquote:
Wow! Zelfs Ghostbuster doet het beterquote:Op zondag 28 april 2019 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat naar de race te kijken, en mijn rijders reden 19e en 20e, dus het kon beter
40+ers?quote:Op zondag 28 april 2019 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan Sas haar tuin moet je afblijven. Ik vrees dat er wat users al onder liggen
En schoolheestersquote:Op zondag 28 april 2019 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan Sas haar tuin moet je afblijven. Ik vrees dat er wat users al onder liggen
quote:Op zondag 28 april 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wow! Zelfs Ghostbuster doet het beter
Erm ik ben 133 plekken gestegenquote:Op zondag 28 april 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wow! Zelfs Ghostbuster doet het beter
Als ze dat al gehaald hebbenquote:
In wat ?quote:Op zondag 28 april 2019 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het gehaald
Dat sterkt me dan toch, enigszins
Ik aanvaard je excuses voor datquote:Op zondag 28 april 2019 23:28 schreef Five4Nine het volgende:
Een goede avond. Ik wil allereerst even mijn excuses aanbieden voor wat ik gisteren nacht allemaal gezegd heb. Ik heb het niet na gelezen en ik heb ook de reacties erop niet gelezen.
Dat leek mij verstandig. Soms ben je zo dronken dat je de volgende dag al weet dat je weer eens wat vreemds gezegd hebt
De tuin is dus al vol, hoe zwaar ben je ?quote:
goezo, blijft natuurlijk de vraag of je de shoarmaboer geneukt hebtquote:Op zondag 28 april 2019 23:28 schreef Five4Nine het volgende:
Een goede avond. Ik wil allereerst even mijn excuses aanbieden voor wat ik gisteren nacht allemaal gezegd heb. Ik heb het niet na gelezen en ik heb ook de reacties erop niet gelezen.
Dat leek mij verstandig. Soms ben je zo dronken dat je de volgende dag al weet dat je weer eens wat vreemds gezegd hebt
Uiteindelijk heeft Williams me deze keer zelfs 75 punten opgeleverd. Dat was ook boven verwachting, dat kwam door de uitvallers in de race en door de diskwalificaties. Ik kan volgende keer al weer van Williams af.quote:Op zondag 28 april 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, die grap met die voorvleugel van Kimi heeft me flink gekost. Albon heeft me ook punten gekost. Had niet verwacht dat McLaren zo goed zo gaan. Daardoor zal ik volgende week toch iets van Williams moeten kopen om Verstappen te kunnen kopen.
Ik denk dat ik moet terug lezenquote:Op zondag 28 april 2019 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
goezo, blijft natuurlijk de vraag of je de shoarmaboer geneukt hebt
Ik was er zelf volgens mij niet bij maar dat doet even niet ter zake . Netjes van je iig , zouden meer users moeten doenquote:
Gelijk er vanuit gaan dat ik zwaar ben?quote:Op zondag 28 april 2019 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
De tuin is dus al vol, hoe zwaar ben je ?
Haha. Godver! Jij hebt het dus ook gelezen.quote:Op zondag 28 april 2019 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
goezo, blijft natuurlijk de vraag of je de shoarmaboer geneukt hebt
Reeks bedoelde ikquote:
Dat is waar maar de bijkeuken is wat krapquote:Op zondag 28 april 2019 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Gelijk er vanuit gaan dat ik zwaar ben?
Zwaar is relatief, ik woog bij een laatste weging 89kg, a.s. zaterdag weeg ik opnieuw
Ik ben boer en vrouwquote:Op zondag 28 april 2019 23:32 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Godver! Jij hebt het dus ook gelezen.
Ik zou nooit een shoarmaboer neuken.
Ik ben met lege handen naar huis gegaan ook al had het beter gekund. En dan geef ik vooral de voorkeur aan een vrouw, niet aan een boer.
Je bent aangenaam welkom dus blijf vooral posten zou ik zeggenquote:Op zondag 28 april 2019 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Reeks bedoelde ik
Ik heb er al meerdere overleefd, een aangezien ik deze in leven bereikt heb verleg ik mijn grenzen
Ik ben geen bijkeuken-materiaalquote:Op zondag 28 april 2019 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar maar de bijkeuken is wat krap
quote:
Je woont in een stad?quote:Op zondag 28 april 2019 23:32 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Godver! Jij hebt het dus ook gelezen.
Ik zou nooit een shoarmaboer neuken.
Ik ben met lege handen naar huis gegaan ook al had het beter gekund. En dan geef ik vooral de voorkeur aan een vrouw, niet aan een boer.
Dank jequote:Op zondag 28 april 2019 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent aangenaam welkom dus blijf vooral posten zou ik zeggen
als ik maar niet mijn koelkast moet opruimenquote:Op zondag 28 april 2019 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar maar de bijkeuken is wat krap
Nee, hooguit de vriezer, maar dat heeft geen haastquote:Op zondag 28 april 2019 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik maar niet mijn koelkast moet opruimen
Daar zit toch al een spijker inquote:Op zondag 28 april 2019 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik maar niet mijn koelkast moet opruimen
tot de jongste het overleeft ..quote:Op zondag 28 april 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ben benieuwd hoe lang deze reeks het vol gaat houden
Kun je gewoon bewaren op laag water.quote:Op zondag 28 april 2019 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Spijkers hoef je toch niet gekoeld te bewaren?
Da's niet mijn ervaring op Fokquote:
Hoelang jij het in deze reeks vol gaat houden, bedoel jequote:Op zondag 28 april 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ben benieuwd hoe lang deze reeks het vol gaat houden
Zeg, jij was slapen toch?quote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoelang jij het in deze reeks vol gaat houden, bedoel je
Of in je kop hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je gewoon bewaren op laag water.
doe je bed lampje uit en ga slapenquote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Ik ben opgegroeid in Rotterdam met allemaal 'popjes' om mij heen. Maar ik heb een ook gedeelte van mijn leven in Giethoorn beleefd. Dat is toch totaal anders. Omdat mijn vaders ouders daar woonde.quote:
Ouwe koeien of spijker op laag water ... Zoek daar eens een liedje bij en je mag doorquote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet mijn ervaring op Fok
Als ik het me goed herinnener is deze reeks toch ook al ooit de nek (bijna) omgedraaid?
Ik voel geen liedje opkomenquote:Op zondag 28 april 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ouwe koeien of spijker op laag water ... Zoek daar eens een liedje bij en je mag door
Ben je al 40 + of was je hier bij toeval?quote:Op zondag 28 april 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik leg dat nu uit in een post denk ikJa ik woon in een stad.
Ik maak me alleen een beetje zorgen hoe ik dit moet opvattenquote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rotterdamt!quote:Op zondag 28 april 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Rotterdam met allemaal 'popjes' om mij heen. Maar ik heb een ook gedeelte van mijn leven in Giethoorn beleefd. Dat is toch totaal anders. Omdat mijn vaders ouders daar woonde.
Dan zie je echt een stukje cultuur verschil. Een voorbeeld. Ik ging veel om met een buurmeisje waarvan hun ouders een camping hadden naast mijn opa en oma's huis. Zij ging zwemmen..... totaal geen kleding aan maar wel pas 14 jaar oud. Dat is zo geweldig.
PS. Ik was toen ook nog erg jong. Even voor de duidelijkheidMaar bij dat soort dingen sta ik nu pas stil. Dat dat gewoon kon.
Die moeder Doe je bikini aan!
Dat soort dingen zou ik hier in Rotterdam nooit meegemaakt hebben. Gewoon puur natuur en niet moeilijk doen. Echt geweldig.
Ik moet eigenlijk nog 3 jaar wachten voor dit topicquote:Op zondag 28 april 2019 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je al 40 + of was je hier bij toeval?
Oh oh!quote:Op zondag 28 april 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een kikker er bovenop, zeker?
Ok CULquote:
Dat zou je aan haar moeten vragen.quote:Op zondag 28 april 2019 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rotterdamt!![]()
Hoe is dat nou, seks met de shoarmaboer op de Kleiweg?
Welk andere topicquote:Op zondag 28 april 2019 23:44 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog 3 jaar wachten voor dit topicMaar in die andere topic heb ik best snel bonje vanwege de kinderlijkheid en idiote gedachten. Ik trek het daar niet meer. Vandaar dat ik hier maar ben gaan posten.
En ik moet zeggen dat dit echt veel beter is qua niveau.
Neequote:
De 40+ SC is niet kapot te krijgen, net. Heintje # komt altijd weer terug.quote:Op zondag 28 april 2019 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak me alleen een beetje zorgen hoe ik dit moet opvatten
Dat was mijn andere vraag. Even Pohi checkenquote:
Je hebt al een tijdje lopen meelurken dus .. nou we houden het niet zo nauw met de leeftijd en soms ook niet met de drank ( is op _ shitquote:Op zondag 28 april 2019 23:44 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog 3 jaar wachten voor dit topicMaar in die andere topics heb ik best snel bonje vanwege de kinderlijkheid en idiote gedachten. Ik trek het daar niet meer. Vandaar dat ik hier maar ben gaan posten.
Daar wil je volgens mij niet wezen neequote:Op zondag 28 april 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De populaire sc topics. Onz en KLB.
Dus je denkt dat ik het minder lang ga volhouden?quote:Op zondag 28 april 2019 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+ SC is niet kapot te krijgen, net. Heintje # komt altijd weer terug.
quote:
De kwaliteits-SC's.quote:Op zondag 28 april 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik moest klikken op mijn eigen reactie om te zien waar ik het over hadquote:Op zondag 28 april 2019 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik ge zeker twee keer per jaar hoor.
Kom kaal weer thuisquote:Op zondag 28 april 2019 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+ SC is niet kapot te krijgen, net. Heintje # komt altijd weer terug.
User fotoś Jij bent leukquote:Op zondag 28 april 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee kleine kut dingen uit de ovenquote:
Ik denk nietsquote:Op zondag 28 april 2019 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik het minder lang ga volhouden?
Ik heb geen seconden meegelurktquote:Op zondag 28 april 2019 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt al een tijdje lopen meelurken dus .. nou we houden het niet zo nauw met de leeftijd en soms ook niet met de drank ( is op _ shit
Het geraniumniveau is hier af en toe ook redelijk hoog hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 23:44 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog 3 jaar wachten voor dit topicMaar in die andere topics heb ik best snel bonje vanwege de kinderlijkheid en idiote gedachten. Ik trek het daar niet meer. Vandaar dat ik hier maar ben gaan posten.
Ik voel je pijnquote:Op zondag 28 april 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb geen seconden meegelurktIk had gewoon het idee dat dit beter bij mij past dan die kinder topics. Waar ik tot een week geleden ook 2 weken geband was omdat zelfs de modjes mij niet begrepen.
Ik durf daar dus echt niet te posten.quote:
Gelukkig heb ik alleen een cactus.quote:Op zondag 28 april 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Het geraniumniveau is hier af en toe ook redelijk hoog hoor.
Die gaan nergens overquote:Op zondag 28 april 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Welkom dus, het is hier best wel tof.quote:Op zondag 28 april 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb geen seconden meegelurktIk had gewoon het idee dat dit beter bij mij past dan die kinder topics. Waar ik tot een week geleden ook 2 weken geband was omdat zelfs de modjes mij niet begrepen.
Sommige modjes van daar komen jhier ook wel eens kijken maar hebben niets te zeggen zeg maarquote:Op zondag 28 april 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook 15 jaar niet meerquote:Op zondag 28 april 2019 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik durf daar dus echt niet te posten.
je moet wel ff langs sjoef, die is van de ballotagequote:Op zondag 28 april 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die lees ik 's ochtends het eerst.
quote:Op zondag 28 april 2019 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet wel ff langs sjoef, die is van de ballotage
Doe dat nou niet ik ben fliefdquote:Op zondag 28 april 2019 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Het geraniumniveau is hier af en toe ook redelijk hoog hoor.
We moeten @Ghostbuster dan voorlopig een beetje aan de korte lijn houden. Dat-ie eerst een beetje kan snuffelen en zo.quote:Op zondag 28 april 2019 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
Dat moet je altijd doen, dat laatste hč.quote:Op zondag 28 april 2019 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje
Ik ga uit van het positieve
Die ken ik niet.quote:Op zondag 28 april 2019 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2019 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je altijd doen, dat laatste hč.
Nou ik ben er al uit kut kloonquote:Op zondag 28 april 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten @:Ghostbuster dan voorlopig een beetje aan de korte lijn houden. Dat-ie eerst een beetje kan snuffelen en zo.
Hij is super leukquote:
Ja even postgeschiedenis spitten, verwijderd uit KLB nou als je weet wat daar postquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten @:Ghostbuster dan voorlopig een beetje aan de korte lijn houden. Dat-ie eerst een beetje kan snuffelen en zo.
Ik ga niet over bans en ik ben eik best wel impressed van zn excuses dus ik zeg OKquote:Op zondag 28 april 2019 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
Helemaal mijn typequote:
Ik nog niet, nog even een glaasje Jameson drinken om de dag af te sluiten.quote:
Oja, dat ging ik doenquote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik nog niet, nog even een glaasje Jameson drinken om de dag af te sluiten.
Met welke Mod had je mot en waarom?quote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een beetje snuffelen is niets mis mee.
Vind ik ookquote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een beetje snuffelen is niets mis mee.
Jou ?quote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Serieus? ik had bij jou wel wat ruigers verwacht
neequote:Op zondag 28 april 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met welke Mod had je mot en waarom?
Vraag meteen even zijn vorige usernaam.quote:Op zondag 28 april 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met welke Mod had je mot en waarom?
Zit niet te miepen jij maakte een gruwelijke F/V fout toen heb ik gespaardquote:
Mag niet van Sashquote:Op zondag 28 april 2019 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag meteen even zijn vorige usernaam.
quote:Op zondag 28 april 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit niet te miepen jij maakte een gruwelijke F/V fout toen heb ik gespaard
Alleen muis voorlopigquote:Op maandag 29 april 2019 00:01 schreef chufi het volgende:
vrouwen die allemaal gaan glijen ... het moet niet gekker worden ..
Ik vind de reacties meer grappigquote:Op maandag 29 april 2019 00:01 schreef chufi het volgende:
Ben je vrijgezel?quote:
Je maakte niet eens een fout. Jou was gewoon goed.quote:Op zondag 28 april 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit niet te miepen jij maakte een gruwelijke F/V fout toen heb ik gespaard
LOLquote:Op maandag 29 april 2019 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je vrijgezel?
*vraagt dit voor een vriend
quote:Op maandag 29 april 2019 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je maakte niet eens een fout. Jou was gewoon goed.
mooie titel voor een klaagbaak topicquote:Op maandag 29 april 2019 00:01 schreef chufi het volgende:
Bij mij mag je gewoon binnen rokenquote:Op maandag 29 april 2019 00:02 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga even roken in de tuin, omdat ik dat hier niet binnen mag doen ook al is dat een goed iets aangezien alles naar de rook ruikt dan. Of je kan na een aantal maanden de nicotine van de ramen schrapen.
Ok. Roken!
Slecht!
Foei Five.
Die nog bij zijn ouders woont.quote:Op maandag 29 april 2019 00:03 schreef TillyB het volgende:
Een dertiger uit Rotterdam, move over Soury deze is van mij
Vechten!quote:Op maandag 29 april 2019 00:03 schreef TillyB het volgende:
Een dertiger uit Rotterdam, move over Soury deze is van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |