Maar, had je wel varkenshaas? Daar was wat onzekerheid overquote:Op zondag 28 april 2019 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef sacha gewoonweg de schuld. Die bank van haar zit helemaal niet lekker. Doorgezakt door chuffi zijn reet enzo.
Dat vind ik best veelquote:Op zondag 28 april 2019 22:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Jah, iets met over de datum, vier dagen toch....
je mag mij overal de schuld van geven maar sjoef z'n reet heb ik niks mee te makenquote:Op zondag 28 april 2019 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef sacha gewoonweg de schuld. Die bank van haar zit helemaal niet lekker. Doorgezakt door chuffi zijn reet enzo.
Daarom werd het niet gebruiktquote:
Je rukt alles uit zijn/het verbandquote:
Jep maar die was over datum toen ik hem de pan in wou mieteren.quote:Op zondag 28 april 2019 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, had je wel varkenshaas? Daar was wat onzekerheid over
Duw jij het er dan weer in? Om duidelijkheid te verschaffen?quote:Op zondag 28 april 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je rukt alles uit zijn/het verband![]()
Goed dat je dat zag.quote:Op zondag 28 april 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep maar die was over datum toen ik hem de pan in wou mieteren.
quote:Op zondag 28 april 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2019 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Duw jij het er dan weer in? Om duidelijkheid te verschaffen?
Owww, niet gegeten dus. Dan wel jammer als je er naar uit had gekekenquote:Op zondag 28 april 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet die al over de datum geweest zijn toen je hem kochtquote:Op zondag 28 april 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kan ook lullen als Brugman zeg.quote:Op zondag 28 april 2019 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Die groene mos-achtige haartjes gaven het weg
Zo erg was het ook weer niet.quote:Op zondag 28 april 2019 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Die groene mos-achtige haartjes gaven het weg
goed geregeldquote:Op zondag 28 april 2019 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er moeten wat dingen gedaan worden als de rest weg is hehe
Hij kocht 'm 2 weken terug alvast, toen was ie in de aanbiedingquote:Op zondag 28 april 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan moet die al over de datum geweest zijn toen je hem kocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |