Ik had er twee een kater en poes (asiel gehaald) Ik had nooit meer muizen. Toen ze overleden waren was het weer balquote:
Aangenaam Tomquote:
Ik snap dit ook echt nietquote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef chufi het volgende:
Eikel flikker nou eens op echt ... Je denkt toch niet dat je nog leuk gevonden wordt hiero ...
hé, je weet het, vergeet hetquote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef chufi het volgende:
Eikel flikker nou eens op echt ... Je denkt toch niet dat je nog leuk gevonden wordt hiero ...
Lol, stropdasje.quote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
En Fox (het broertje van Tom die nu bij mijn dochter woont)!
[ afbeelding ]
Wat ziet Fox er sjiek uit.quote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Die ziet eruit alsof ie altijd z'n koelkast op orde heeftquote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Lief!quote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het op deze foto niet zo goed zien, maar het lijkt een 'kort' koppie met grote ogen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:09 schreef Marsani het volgende:
De kat van mijn zus woont hier nu ook. Dat katje heeft een uitzonderlijk mooi koppie vind ik:
[ afbeelding ]
Dressed to impressquote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Fox is ietwat dwangmatigquote:Op zondag 28 april 2019 20:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof ie altijd z'n koelkast op orde heeft
Ja babykopje terwijl ze al 12 is.quote:Op zondag 28 april 2019 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan het op deze foto niet zo goed zien, maar het lijkt een 'kort' koppie met grote ogen.
quote:Op zondag 28 april 2019 20:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof ie altijd z'n koelkast op orde heeft
Wat een lief koppie!quote:Op zondag 28 april 2019 20:09 schreef Marsani het volgende:
De kat van mijn zus woont hier nu ook. Dat katje heeft een uitzonderlijk mooi koppie vind ik:
[ afbeelding ]
Heel lief, kan me voorstellen dat je daar niet aan voorbij kon lopen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef D. het volgende:
Nog even 2 jeugdfoto's, dan snappen jullie dat ik gelijk verliefd was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG!quote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn mooiquote:
aaawwwquote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wejooo mooi 😍quote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poezen moet je verwennen.quote:
krabben zeker ook nooitquote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel altijd leuk de combinatie van een laserpen en katten.quote:
Nee dat is met chihuahua's, maar een chihuahua is dan ook meer een mode-accessoire.quote:Op zondag 28 april 2019 20:17 schreef chufi het volgende:
Vroeger waren peozen gewoon een huisdier ... nu moeten ze mooi zijn en leuke dingen doen want dat is zo leuk voor op de foto ....
Dat valt best mee hoor, gewone mensen, gewone katten. Binnen nooit ruzie, buiten heeft de ene de voortuin en de andere de achtertuin. En dan wat uitlokken soms. So we love it.quote:Op zondag 28 april 2019 20:17 schreef chufi het volgende:
Vroeger waren peozen gewoon een huisdier ... nu moeten ze mooi zijn en leuke dingen doen want dat is zo leuk voor op de foto ....
ja alle huisdieren worden misbruikt voor de SMquote:Op zondag 28 april 2019 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat is met chihuahua's, maar een chihuahua is dan ook meer een mode-accessoire.
Ja maar een hont is nog geen poezebeestquote:Op zondag 28 april 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik neem pas een hond na mijn pensioen, dan heb ik er tijd voor.
quote:Op zondag 28 april 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ja alle huisdieren worden misbruikt voor de SM
[..]
Nee weet ik, maar poezen kunnen weer beter alleen. Minder zielig.quote:Op zondag 28 april 2019 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja maar een hont is nog geen poezebeest
Er mist een Aquote:
Shout Out.quote:
Geen idee.quote:
quote:
quote:
Naar keuzequote:
Er voor of er achter, beiden zijn goed.quote:
Uhh jaquote:
[..]
quote:
Pokerse, tot laters.quote:Op zondag 28 april 2019 20:37 schreef Marsani het volgende:
Wat een stilte ineens. Ik ga nog even pokeren in de kroeg hiernaast. Tot later.
Vroeger was alles beter !!1111quote:Op zondag 28 april 2019 20:17 schreef chufi het volgende:
hm, ik houd ook wel van plotwendingen. Ik was wat langzaam met lezen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geeft niks, heel belangrijk dat we die verhaallijn vasthouden hier
Kunnen ze goed met elkaar overweg?quote:Op zondag 28 april 2019 20:52 schreef Voxs het volgende:
Hier wonen ook een zwart/wit en een cyperse. Katers beiden.
Lievvvvvquote:Op zondag 28 april 2019 20:52 schreef Voxs het volgende:
Hier wonen ook een zwart/wit en een cyperse. Katers beiden.
Het begint te komen, eindelijk. De 8-jarige was niet gecharmeerd van de kitten. Nu Puck 2 jaar is, gaat het beter. Soms spelen ze met elkaarquote:
Let's never forget!quote:
Oh dat is mooi, als ze met elkaar slapen is het helemaal rond. Voor het baasje is het ook fijn als katten met elkaar overweg kunnen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het begint te komen, eindelijk. De 8iarige was niet gecharmeerd van de kitten. Nu Puck 2 jaar is, gaat het beter. Soms spelen ze met elkaarEn de 8 jarige is tevredener, speelser en aanhankelijker geworden.
Misschien over een paar jaarquote:Op zondag 28 april 2019 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat is mooi, als ze met elkaar slapen is het helemaal rond. Voor het baasje is het ook fijn als katten met elkaar overweg kunnen.
Vroeger had je pas plotwendingen!quote:Op zondag 28 april 2019 20:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
hm, ik houd ook wel van plotwendingen. Ik was wat langzaam met lezen.
Dat is een mooi beestje en zo te zien ook aanhankelijk.quote:Op zondag 28 april 2019 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Morris is te lui voor foto's
[ afbeelding ]
Awwwwquote:Op zondag 28 april 2019 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is al veelbelovend. En ach, als ze maar vriendelijk tegen elkaar zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien over een paar jaarZe kunnen al wel een halve meter of meer van elkaar af liggen.
Ik heb nog Karmeliet staan, zo maar eens eentje opentrekkenquote:Op zondag 28 april 2019 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dank
En insgelijks, wanneer van toepassing
Daar zijn ze voor gemaaktquote:Op zondag 28 april 2019 21:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb nog Karmeliet staan, zo maar eens eentje opentrekken
Ik vind Morris heel fotogeniek!quote:Op zondag 28 april 2019 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn ze redelijk, af een toe een blaas als de kleine iets te enthousiast probeert te spelen/uitdagen.quote:Op zondag 28 april 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is al veelbelovend. En ach, als ze maar vriendelijk tegen elkaar zijn.
Dat is normaal, dat doen wij mensen bij wijze van spreken ook.quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zijn ze redelijk, af een toe een blaas als de kleine iets te enthousiast probeert te spelen/uitdagen.
Ja is heel lief, ze nemen vaak het gedrag van hun baas overquote:Op zondag 28 april 2019 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een mooi beestje en zo te zien ook aanhankelijk.
Nou mijn dochter heeft z'on mega toestel hij is altijd de sjaak ookquote:
Je wilt toch niet zeggen dat jij ook lief bent?quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja is heel lief, ze nemen vaak het gedrag van hun baas over
Grappig om te zien dat de oudste aanhankelijker is geworden sinds Puck er is, gezellig ook. En ze hoeven niet altijd dikke vriendjes te zijn natuurlijk, zolang ze elkaar maar niet constant in de haren vliegen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het begint te komen, eindelijk. De 8-jarige was niet gecharmeerd van de kitten. Nu Puck 2 jaar is, gaat het beter. Soms spelen ze met elkaarEn de 8 jarige is tevredener, speelser en aanhankelijker geworden.
Zo te zien vindt hij dat niet erg.quote:Op zondag 28 april 2019 21:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou mijn dochter heeft z'on mega toestel hij is altijd de sjaak ook
quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kilootje kattenvoer per dag?quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Koningsdag gaf nogal wat onrust.quote:Op zondag 28 april 2019 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was gisteren
En later sprong ie vanzelf over
Kennelijk ook door dat oranje-gedoe
Zo is het!quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is normaal, dat doen wij mensen bij wijze van spreken ook.
Nee, dat doen ze zeker niet! De jongste is als zijn schaduw. Soms ergert 't hem.quote:Op zondag 28 april 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat de oudste aanhankelijker is geworden sinds Puck er is, gezellig ook. En ze hoeven niet altijd dikke vriendjes te zijn natuurlijk, zolang ze elkaar maar niet constant in de haren vliegen.
Juistquote:
Dit is 40 plus dacht ikquote:Op zondag 28 april 2019 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
vast wel... maar of die "alle leeftijden" is vraag ik me af
Nou liever nietquote:Op zondag 28 april 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan mogen gapende poezen hier gewoon
Pffff reddingquote:Op zondag 28 april 2019 21:21 schreef D. het volgende:
Even terugblikken op de F1 race van vandaag dan maar?
Nou weinig spannends te blikken hoorquote:Op zondag 28 april 2019 21:21 schreef D. het volgende:
Ik durf niet meer te kijkenquote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was dus helemaal niets, Fok F1 Manager-technisch gezien, voor mij
Ik piep lieverquote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Verzin zelf een onderwerp dan pieper
Nooooooooo!quote:Op zondag 28 april 2019 21:21 schreef D. het volgende:
Ik haak juist af als het te veel over F1 of voetballen gaat. Mag het dan een keer over poezen gaan.quote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Verzin zelf een onderwerp dan pieper
quote:
Ow, sorryquote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was dus helemaal niets, Fok F1 manager-technisch gezien, voor mij
Het is een SC het mag over alles gaanquote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik haak juist af als het te veel over F1 of voetballen gaat. Mag het dan een keer over poezen gaan.
Ik heb het eerste babydekentje bijna af.quote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik haak juist af als het te veel over F1 of voetballen gaat. Mag het dan een keer over poezen gaan.
quote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het eerste babydekentje bijna af.
quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is een SC het mag over alles gaan
Ja, daarom begrijp ik de klacht ook niet.quote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is een SC het mag over alles gaan
Ja maar genoegquote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Is het ook voor een speciaal iemand?quote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het eerste babydekentje bijna af.
Ik doe hetzelfde als jij, als ik het onderwerp niet leuk vind haak ik af of probeer ik een ander onderwerp aan te kaarten.quote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daarom begrijp ik de klacht ook niet.
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Muis moet wat te zeiken hebbenquote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ok stelletje ouwe wijfenquote:
Voor mijn nichtje die in Frankrijk woont, ze verwacht in juli een tweeling, dus hierna nog een tweede dekentje haken en dan liggen er straks 2 Franse kindjes onder mijn dekentjesquote:Op zondag 28 april 2019 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Is het ook voor een speciaal iemand?
Zo is dat en zo gaat dat hier. Geeft allemaal niets.quote:Op zondag 28 april 2019 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde als jij, als ik het onderwerp niet leuk vind haak ik af of probeer ik een ander onderwerp aan te kaarten.
Je bent ook een oud wijf die pi niet leestquote:Op zondag 28 april 2019 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, maar het geeft niet
Dat is wel een uitdagingquote:Op zondag 28 april 2019 21:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Open een klacht topic erover in KLB
Oh ja, YT's, daarvan zijn er soms ook nogal veel.quote:Op zondag 28 april 2019 21:27 schreef D. het volgende:
Bij voetbal, bekvechten, of teveel YT's haak ik af
Ik kan wel tegen een stootje.quote:Op zondag 28 april 2019 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Niet als ik jou daarmee voor het hoofd stoot
De SBE-PI!quote:Op zondag 28 april 2019 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook een oud wijf die pi niet leest
Ah, kan ik ideeën op doenquote:Op zondag 28 april 2019 21:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zal zo even posten wat ik komende week ga eten ...
Ik heb een nieuwe kip fotoquote:Op zondag 28 april 2019 21:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zal zo even posten wat ik komende week ga eten en alle vorige katten etc.
Uiteraard met wat YT begeleiding.
SBEquote:
Kijk dat is leukquote:
Nee daar komt Haags in (zwart geblakerd)quote:
Dat heb je toch zeker wel voor ons over?quote:Op zondag 28 april 2019 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Moet ik helemaal mijn telefoon pakken aansluiten en uploaden
Ben benieuwdquote:Op zondag 28 april 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar komt Haags in (zwart geblakerd)
Okquote:Op zondag 28 april 2019 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb je toch zeker wel voor ons over?
Dan had je het niet moeten melden.quote:Op zondag 28 april 2019 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet overquote:Op zondag 28 april 2019 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op zondag 28 april 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar komt Haags in (zwart geblakerd)
Was het maar waar.quote:
Kijk, de vrije uitloop kipquote:
dagelijksquote:Op zondag 28 april 2019 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een mooie spierwitte kip. Is ze nog steeds alleen, en hoe bevalt dat?
Ohh niet een vrolijkert. Net wakker na koningsdagquote:
Is niet alleen heeft honden en katten vriendjes en mij natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2019 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een mooie spierwitte kip. Is ze nog steeds alleen, en hoe bevalt dat?
Oh, dat is een heel gezelschap. Maar ik dacht dat kippen soortgenoten nodig hadden, weet ik veel.quote:Op zondag 28 april 2019 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is niet alleen heeft honden en katten vriendjes en mij natuurlijk
Ik zie alleen maar een blije vrolijke kip hehequote:Op zondag 28 april 2019 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat is een heel gezelschap. Maar ik dacht dat kippen soortgenoten nodig hadden, weet ik veel.
En hoe vaak heeft ze een eitje voor je?quote:Op zondag 28 april 2019 21:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een blije vrolijke kip hehe
Afgelopen week elke dag hehequote:Op zondag 28 april 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe vaak heeft ze een eitje voor je?
Mooi zo. Het is een mooie kip.quote:Op zondag 28 april 2019 21:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een blije vrolijke kip hehe
Ik ben jaloersquote:
Heb jij nog steeds plannen om ergens buiten te gaan wonen?quote:
Nee hoor, dat was een gesmolten chocolade eend!quote:
Gekookte eitjes?quote:Op zondag 28 april 2019 21:52 schreef D. het volgende:
Ik heb mijn omelet niet meer gehad overigens, ik heb ze over de spinazie heen gegooid
Ja zekerquote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds plannen om ergens buiten te gaan wonen?
Idd gekooktquote:Op zondag 28 april 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekookte eitjes?
Ik had een spiegeleitje over mijn Tiroler Gröstl
quote:Op zondag 28 april 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekookte eitjes?
Ik had een spiegeleitje over mijn Tiroler Gröstl
Dat is wel de bedoelingquote:
Ja dat is een boel werk, ik loop wel naar de winkelquote:
Elk ei komt hierquote:Op zondag 28 april 2019 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
En dan foto's delen, tot we er gek van worden
Ik zie leverworstfoto's en caravanfoto's opkomenquote:
Oja, die heb ik dadelijk op broodquote:Op zondag 28 april 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zie leverworstfoto's en caravanfoto's opkomen
Omelet, roerei, gekookt ei, spiegelei, benedict, mogelijkheden genoeg.quote:
Nog meer foto'squote:Op zondag 28 april 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omelet, roerei, gekookt ei, spiegelei, benedict, mogelijkheden genoeg.
quote:Op zondag 28 april 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zie leverworstfoto's en caravanfoto's opkomen
Dat had ik als toetje over de Vianettaquote:
Ik ben niet zo dol op advocaat, wel op vienetta. Welke had je?quote:Op zondag 28 april 2019 22:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat had ik als toetje over de Vianetta
Mokka.quote:Op zondag 28 april 2019 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op advocaat, wel op vienetta. Welke had je?
quote:Op zondag 28 april 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omelet, roerei, gekookt ei, spiegelei, benedict, mogelijkheden genoeg.
quote:
Ik hou rekening met iemand hier.quote:
Dat is lief!quote:Op zondag 28 april 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik hou rekening met iemand hier.
Het blijft leukquote:
Dat heb ik ook. Vettige mokka, bah.quote:Op zondag 28 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lief!![]()
Ik hou niet van mokka, als ik moet kiezen tussen een mokka gebakje en niets kies ik niets.
Of van Knorrquote:
Dat was gisteren het geval.quote:Op zondag 28 april 2019 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel moeite mee als je je laat gaan hoor
Ja hč, vette meuk vind ik het en de smaak vind ik ook niet lekker, tiramisu eet ik dus ook nooit, dat is net zo'n smaak.quote:
Klopt, dat is een eendere smaak.quote:Op zondag 28 april 2019 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hč, vette meuk vind ik het en de smaak vind ik ook niet lekker, tiramisu eet ik dus ook nooit, dat is net zo'n smaak.
quote:Op zondag 28 april 2019 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hč, vette meuk vind ik het en de smaak vind ik ook niet lekker, tiramisu eet ik dus ook nooit, dat is net zo'n smaak.
Geef ruimquote:
Ja hč. De club zal alleen niet al te groot zijn, want de meeste Nederlanders lijken me dol op mokka.quote:
quote:
Houden we de boel een beetje exclusiefquote:Op zondag 28 april 2019 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hč. De club zal alleen niet al te groot zijn, want de meeste Nederlanders lijken me dol op mokka.
Oké!quote:Op zondag 28 april 2019 22:22 schreef chufi het volgende:
Ik kom zo weer terug.. ff 1 tegen 100 voor mn intelligentie successen .. had tot nu toe alles goed
De sponsor van Max en we zijn weer bij F1quote:
Mij best.quote:Op zondag 28 april 2019 22:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De sponsor van Max en we zijn weer bij F1
quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent van de MoreMokka4Me-club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |