Misschien over een paar jaarquote:Op zondag 28 april 2019 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat is mooi, als ze met elkaar slapen is het helemaal rond. Voor het baasje is het ook fijn als katten met elkaar overweg kunnen.
Vroeger had je pas plotwendingen!quote:Op zondag 28 april 2019 20:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
hm, ik houd ook wel van plotwendingen. Ik was wat langzaam met lezen.
Dat is een mooi beestje en zo te zien ook aanhankelijk.quote:Op zondag 28 april 2019 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Morris is te lui voor foto's
[ afbeelding ]
Awwwwquote:Op zondag 28 april 2019 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is al veelbelovend. En ach, als ze maar vriendelijk tegen elkaar zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien over een paar jaarZe kunnen al wel een halve meter of meer van elkaar af liggen.
Ik heb nog Karmeliet staan, zo maar eens eentje opentrekkenquote:Op zondag 28 april 2019 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dank
En insgelijks, wanneer van toepassing
Daar zijn ze voor gemaaktquote:Op zondag 28 april 2019 21:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb nog Karmeliet staan, zo maar eens eentje opentrekken
Ik vind Morris heel fotogeniek!quote:Op zondag 28 april 2019 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn ze redelijk, af een toe een blaas als de kleine iets te enthousiast probeert te spelen/uitdagen.quote:Op zondag 28 april 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is al veelbelovend. En ach, als ze maar vriendelijk tegen elkaar zijn.
Dat is normaal, dat doen wij mensen bij wijze van spreken ook.quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zijn ze redelijk, af een toe een blaas als de kleine iets te enthousiast probeert te spelen/uitdagen.
Ja is heel lief, ze nemen vaak het gedrag van hun baas overquote:Op zondag 28 april 2019 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een mooi beestje en zo te zien ook aanhankelijk.
Nou mijn dochter heeft z'on mega toestel hij is altijd de sjaak ookquote:
Je wilt toch niet zeggen dat jij ook lief bent?quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja is heel lief, ze nemen vaak het gedrag van hun baas over
Grappig om te zien dat de oudste aanhankelijker is geworden sinds Puck er is, gezellig ook. En ze hoeven niet altijd dikke vriendjes te zijn natuurlijk, zolang ze elkaar maar niet constant in de haren vliegen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het begint te komen, eindelijk. De 8-jarige was niet gecharmeerd van de kitten. Nu Puck 2 jaar is, gaat het beter. Soms spelen ze met elkaarEn de 8 jarige is tevredener, speelser en aanhankelijker geworden.
Zo te zien vindt hij dat niet erg.quote:Op zondag 28 april 2019 21:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou mijn dochter heeft z'on mega toestel hij is altijd de sjaak ook
quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kilootje kattenvoer per dag?quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Koningsdag gaf nogal wat onrust.quote:Op zondag 28 april 2019 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was gisteren
En later sprong ie vanzelf over
Kennelijk ook door dat oranje-gedoe
Zo is het!quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is normaal, dat doen wij mensen bij wijze van spreken ook.
Nee, dat doen ze zeker niet! De jongste is als zijn schaduw. Soms ergert 't hem.quote:Op zondag 28 april 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat de oudste aanhankelijker is geworden sinds Puck er is, gezellig ook. En ze hoeven niet altijd dikke vriendjes te zijn natuurlijk, zolang ze elkaar maar niet constant in de haren vliegen.
Juistquote:
Dit is 40 plus dacht ikquote:Op zondag 28 april 2019 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
vast wel... maar of die "alle leeftijden" is vraag ik me af
Nou liever nietquote:Op zondag 28 april 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan mogen gapende poezen hier gewoon
Pffff reddingquote:Op zondag 28 april 2019 21:21 schreef D. het volgende:
Even terugblikken op de F1 race van vandaag dan maar?
Nou weinig spannends te blikken hoorquote:Op zondag 28 april 2019 21:21 schreef D. het volgende:
Ik durf niet meer te kijkenquote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was dus helemaal niets, Fok F1 Manager-technisch gezien, voor mij
Ik piep lieverquote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Verzin zelf een onderwerp dan pieper
Nooooooooo!quote:Op zondag 28 april 2019 21:21 schreef D. het volgende:
Ik haak juist af als het te veel over F1 of voetballen gaat. Mag het dan een keer over poezen gaan.quote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Verzin zelf een onderwerp dan pieper
quote:
Ow, sorryquote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was dus helemaal niets, Fok F1 manager-technisch gezien, voor mij
Het is een SC het mag over alles gaanquote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik haak juist af als het te veel over F1 of voetballen gaat. Mag het dan een keer over poezen gaan.
Ik heb het eerste babydekentje bijna af.quote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik haak juist af als het te veel over F1 of voetballen gaat. Mag het dan een keer over poezen gaan.
quote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het eerste babydekentje bijna af.
quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is een SC het mag over alles gaan
Ja, daarom begrijp ik de klacht ook niet.quote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is een SC het mag over alles gaan
Ja maar genoegquote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Is het ook voor een speciaal iemand?quote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het eerste babydekentje bijna af.
Ik doe hetzelfde als jij, als ik het onderwerp niet leuk vind haak ik af of probeer ik een ander onderwerp aan te kaarten.quote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daarom begrijp ik de klacht ook niet.
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Muis moet wat te zeiken hebbenquote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ok stelletje ouwe wijfenquote:
Voor mijn nichtje die in Frankrijk woont, ze verwacht in juli een tweeling, dus hierna nog een tweede dekentje haken en dan liggen er straks 2 Franse kindjes onder mijn dekentjesquote:Op zondag 28 april 2019 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Is het ook voor een speciaal iemand?
Zo is dat en zo gaat dat hier. Geeft allemaal niets.quote:Op zondag 28 april 2019 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde als jij, als ik het onderwerp niet leuk vind haak ik af of probeer ik een ander onderwerp aan te kaarten.
Je bent ook een oud wijf die pi niet leestquote:Op zondag 28 april 2019 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, maar het geeft niet
Dat is wel een uitdagingquote:Op zondag 28 april 2019 21:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Open een klacht topic erover in KLB
Oh ja, YT's, daarvan zijn er soms ook nogal veel.quote:Op zondag 28 april 2019 21:27 schreef D. het volgende:
Bij voetbal, bekvechten, of teveel YT's haak ik af
Ik kan wel tegen een stootje.quote:Op zondag 28 april 2019 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Niet als ik jou daarmee voor het hoofd stoot
De SBE-PI!quote:Op zondag 28 april 2019 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook een oud wijf die pi niet leest
Ah, kan ik ideeën op doenquote:Op zondag 28 april 2019 21:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zal zo even posten wat ik komende week ga eten ...
Ik heb een nieuwe kip fotoquote:Op zondag 28 april 2019 21:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zal zo even posten wat ik komende week ga eten en alle vorige katten etc.
Uiteraard met wat YT begeleiding.
SBEquote:
Kijk dat is leukquote:
Nee daar komt Haags in (zwart geblakerd)quote:
Dat heb je toch zeker wel voor ons over?quote:Op zondag 28 april 2019 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Moet ik helemaal mijn telefoon pakken aansluiten en uploaden
Ben benieuwdquote:Op zondag 28 april 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar komt Haags in (zwart geblakerd)
Okquote:Op zondag 28 april 2019 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb je toch zeker wel voor ons over?
Dan had je het niet moeten melden.quote:Op zondag 28 april 2019 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet overquote:Op zondag 28 april 2019 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op zondag 28 april 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar komt Haags in (zwart geblakerd)
Was het maar waar.quote:
Kijk, de vrije uitloop kipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |