Wel altijd leuk de combinatie van een laserpen en katten.quote:
Nee dat is met chihuahua's, maar een chihuahua is dan ook meer een mode-accessoire.quote:Op zondag 28 april 2019 20:17 schreef chufi het volgende:
Vroeger waren peozen gewoon een huisdier ... nu moeten ze mooi zijn en leuke dingen doen want dat is zo leuk voor op de foto ....
Dat valt best mee hoor, gewone mensen, gewone katten. Binnen nooit ruzie, buiten heeft de ene de voortuin en de andere de achtertuin. En dan wat uitlokken soms. So we love it.quote:Op zondag 28 april 2019 20:17 schreef chufi het volgende:
Vroeger waren peozen gewoon een huisdier ... nu moeten ze mooi zijn en leuke dingen doen want dat is zo leuk voor op de foto ....
ja alle huisdieren worden misbruikt voor de SMquote:Op zondag 28 april 2019 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat is met chihuahua's, maar een chihuahua is dan ook meer een mode-accessoire.
Ja maar een hont is nog geen poezebeestquote:Op zondag 28 april 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik neem pas een hond na mijn pensioen, dan heb ik er tijd voor.
quote:Op zondag 28 april 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ja alle huisdieren worden misbruikt voor de SM
quote:Op zondag 28 april 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ja alle huisdieren worden misbruikt voor de SM
Nee weet ik, maar poezen kunnen weer beter alleen. Minder zielig.quote:Op zondag 28 april 2019 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja maar een hont is nog geen poezebeest
Er mist een Aquote:
Shout Out.quote:
Geen idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |