Mokka.quote:Op zondag 28 april 2019 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op advocaat, wel op vienetta. Welke had je?
quote:Op zondag 28 april 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omelet, roerei, gekookt ei, spiegelei, benedict, mogelijkheden genoeg.
quote:
Ik hou rekening met iemand hier.quote:
Dat is lief!quote:Op zondag 28 april 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik hou rekening met iemand hier.
Het blijft leukquote:
Dat heb ik ook. Vettige mokka, bah.quote:Op zondag 28 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lief!![]()
Ik hou niet van mokka, als ik moet kiezen tussen een mokka gebakje en niets kies ik niets.
Of van Knorrquote:
Dat was gisteren het geval.quote:Op zondag 28 april 2019 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel moeite mee als je je laat gaan hoor
Ja hè, vette meuk vind ik het en de smaak vind ik ook niet lekker, tiramisu eet ik dus ook nooit, dat is net zo'n smaak.quote:
Klopt, dat is een eendere smaak.quote:Op zondag 28 april 2019 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, vette meuk vind ik het en de smaak vind ik ook niet lekker, tiramisu eet ik dus ook nooit, dat is net zo'n smaak.
quote:Op zondag 28 april 2019 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, vette meuk vind ik het en de smaak vind ik ook niet lekker, tiramisu eet ik dus ook nooit, dat is net zo'n smaak.
Geef ruimquote:
Ja hè. De club zal alleen niet al te groot zijn, want de meeste Nederlanders lijken me dol op mokka.quote:
quote:
Houden we de boel een beetje exclusiefquote:Op zondag 28 april 2019 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hè. De club zal alleen niet al te groot zijn, want de meeste Nederlanders lijken me dol op mokka.
Oké!quote:Op zondag 28 april 2019 22:22 schreef chufi het volgende:
Ik kom zo weer terug.. ff 1 tegen 100 voor mn intelligentie successen .. had tot nu toe alles goed
De sponsor van Max en we zijn weer bij F1quote:
Mij best.quote:Op zondag 28 april 2019 22:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De sponsor van Max en we zijn weer bij F1
quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent van de MoreMokka4Me-club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |