quote:
quote:
Naar keuzequote:
Er voor of er achter, beiden zijn goed.quote:
Uhh jaquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ja alle huisdieren worden misbruikt voor de SM
quote:
Pokerse, tot laters.quote:Op zondag 28 april 2019 20:37 schreef Marsani het volgende:
Wat een stilte ineens. Ik ga nog even pokeren in de kroeg hiernaast. Tot later.
Vroeger was alles beter !!1111quote:Op zondag 28 april 2019 20:17 schreef chufi het volgende:
Vroeger waren peozen gewoon een huisdier ... nu moeten ze mooi zijn en leuke dingen doen want dat is zo leuk voor op de foto ....
hm, ik houd ook wel van plotwendingen. Ik was wat langzaam met lezen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geeft niks, heel belangrijk dat we die verhaallijn vasthouden hier
Kunnen ze goed met elkaar overweg?quote:Op zondag 28 april 2019 20:52 schreef Voxs het volgende:
Hier wonen ook een zwart/wit en een cyperse. Katers beiden.
Lievvvvvquote:Op zondag 28 april 2019 20:52 schreef Voxs het volgende:
Hier wonen ook een zwart/wit en een cyperse. Katers beiden.
Het begint te komen, eindelijk. De 8-jarige was niet gecharmeerd van de kitten. Nu Puck 2 jaar is, gaat het beter. Soms spelen ze met elkaarquote:
Let's never forget!quote:
Oh dat is mooi, als ze met elkaar slapen is het helemaal rond. Voor het baasje is het ook fijn als katten met elkaar overweg kunnen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het begint te komen, eindelijk. De 8iarige was niet gecharmeerd van de kitten. Nu Puck 2 jaar is, gaat het beter. Soms spelen ze met elkaarEn de 8 jarige is tevredener, speelser en aanhankelijker geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |