Ik had er twee een kater en poes (asiel gehaald) Ik had nooit meer muizen. Toen ze overleden waren was het weer balquote:
Aangenaam Tomquote:
Ik snap dit ook echt nietquote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef chufi het volgende:
Eikel flikker nou eens op echt ... Je denkt toch niet dat je nog leuk gevonden wordt hiero ...
hé, je weet het, vergeet hetquote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef chufi het volgende:
Eikel flikker nou eens op echt ... Je denkt toch niet dat je nog leuk gevonden wordt hiero ...
Lol, stropdasje.quote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
En Fox (het broertje van Tom die nu bij mijn dochter woont)!
[ afbeelding ]
Wat ziet Fox er sjiek uit.quote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Die ziet eruit alsof ie altijd z'n koelkast op orde heeftquote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Lief!quote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het op deze foto niet zo goed zien, maar het lijkt een 'kort' koppie met grote ogen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:09 schreef Marsani het volgende:
De kat van mijn zus woont hier nu ook. Dat katje heeft een uitzonderlijk mooi koppie vind ik:
[ afbeelding ]
Dressed to impressquote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Fox is ietwat dwangmatigquote:Op zondag 28 april 2019 20:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof ie altijd z'n koelkast op orde heeft
Ja babykopje terwijl ze al 12 is.quote:Op zondag 28 april 2019 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan het op deze foto niet zo goed zien, maar het lijkt een 'kort' koppie met grote ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |