Zometeen pak ik er ook één eerst even onder de douche stappen.quote:
We wilden het al niet zeggenquote:Op zondag 28 april 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zometeen pak ik er ook één eerst even onder de douche stappen.
Goed idee !quote:Op zondag 28 april 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zometeen pak ik er ook één eerst even onder de douche stappen.
We sterven in het harnasquote:
Nou ja zoietsquote:
Laat ik mijn schepje maar thuisquote:
Ik durf niet eens naar haar tuin te kijkenquote:
Watjequote:Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durf niet eens naar haar tuin te kijken
ja nou ja, de kasten waren volquote:Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durf niet eens naar haar tuin te kijken
Ohh uhh nou omdatquote:
Ok neem ik mijn jekker wel meequote:
Geen idee. Na z'n pitstop reed-ie ineens 20equote:Op zondag 28 april 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
@:Scrutinizer (niet dat dit werkt, maar goed), heb jij gezien waarom Albon zo terugviel?
Ja, die heeft een extra stop gemaakt. Ze hoopten dat de zachte band aan het eind van de race wel goed zou werken en dat ze daardoor wel voorbij Perez zouden komen.quote:En weet je toevallig ook waarom Norris opeens een stuk achter Sainz lag? Had-ie een extra pitstop gemaakt?
Ja, dat is niet in beeld geweest.quote:Op zondag 28 april 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee. Na z'n pitstop reed-ie ineens 20e
Dat vermoeden had ik al wel. De zachte band ging niet "aan", hij was zelfs slomer dan Sainz. Daar hadden meer mensen last van. Leclerc kwam ook niet dichterbij aan Max.quote:Ja, die heeft een extra stop gemaakt. Ze hoopten dat de zachte band aan het eind van de race wel goed zou werken en dat ze daardoor wel voorbij Perez zouden komen.
Mmmmm eronder ookquote:Op zondag 28 april 2019 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]
in de bijkeukenvloer kan ik nog wel wat kwijt
Ik zat naar de race te kijken, en mijn rijders reden 19e en 20e, dus het kon beterquote:Op zondag 28 april 2019 23:16 schreef Recce het volgende:
In ieder geval een uitermate goed weekend voor m'n manager. Ik sta weer op plek 121.
Tja, die grap met die voorvleugel van Kimi heeft me flink gekost. Albon heeft me ook punten gekost. Had niet verwacht dat McLaren zo goed zo gaan. Daardoor zal ik volgende week toch iets van Williams moeten kopen om Verstappen te kunnen kopen.quote:Op zondag 28 april 2019 23:16 schreef Recce het volgende:
In ieder geval een uitermate goed weekend voor m'n manager. Ik sta weer op plek 121.
Aan Sas haar tuin moet je afblijven. Ik vrees dat er wat users al onder liggenquote:
Wow! Zelfs Ghostbuster doet het beterquote:Op zondag 28 april 2019 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat naar de race te kijken, en mijn rijders reden 19e en 20e, dus het kon beter
40+ers?quote:Op zondag 28 april 2019 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan Sas haar tuin moet je afblijven. Ik vrees dat er wat users al onder liggen
En schoolheestersquote:Op zondag 28 april 2019 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan Sas haar tuin moet je afblijven. Ik vrees dat er wat users al onder liggen
quote:Op zondag 28 april 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wow! Zelfs Ghostbuster doet het beter
Erm ik ben 133 plekken gestegenquote:Op zondag 28 april 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wow! Zelfs Ghostbuster doet het beter
Als ze dat al gehaald hebbenquote:
In wat ?quote:Op zondag 28 april 2019 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het gehaald
Dat sterkt me dan toch, enigszins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |