Zometeen pak ik er ook één eerst even onder de douche stappen.quote:
We wilden het al niet zeggenquote:Op zondag 28 april 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zometeen pak ik er ook één eerst even onder de douche stappen.
Goed idee !quote:Op zondag 28 april 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zometeen pak ik er ook één eerst even onder de douche stappen.
We sterven in het harnasquote:
Nou ja zoietsquote:
Laat ik mijn schepje maar thuisquote:
Ik durf niet eens naar haar tuin te kijkenquote:
Watjequote:Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durf niet eens naar haar tuin te kijken
ja nou ja, de kasten waren volquote:Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durf niet eens naar haar tuin te kijken
Ohh uhh nou omdatquote:
Ok neem ik mijn jekker wel meequote:
Geen idee. Na z'n pitstop reed-ie ineens 20equote:Op zondag 28 april 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
@:Scrutinizer (niet dat dit werkt, maar goed), heb jij gezien waarom Albon zo terugviel?
Ja, die heeft een extra stop gemaakt. Ze hoopten dat de zachte band aan het eind van de race wel goed zou werken en dat ze daardoor wel voorbij Perez zouden komen.quote:En weet je toevallig ook waarom Norris opeens een stuk achter Sainz lag? Had-ie een extra pitstop gemaakt?
Ja, dat is niet in beeld geweest.quote:Op zondag 28 april 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee. Na z'n pitstop reed-ie ineens 20e
Dat vermoeden had ik al wel. De zachte band ging niet "aan", hij was zelfs slomer dan Sainz. Daar hadden meer mensen last van. Leclerc kwam ook niet dichterbij aan Max.quote:Ja, die heeft een extra stop gemaakt. Ze hoopten dat de zachte band aan het eind van de race wel goed zou werken en dat ze daardoor wel voorbij Perez zouden komen.
Mmmmm eronder ookquote:Op zondag 28 april 2019 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]
in de bijkeukenvloer kan ik nog wel wat kwijt
Ik zat naar de race te kijken, en mijn rijders reden 19e en 20e, dus het kon beterquote:Op zondag 28 april 2019 23:16 schreef Recce het volgende:
In ieder geval een uitermate goed weekend voor m'n manager. Ik sta weer op plek 121.
Tja, die grap met die voorvleugel van Kimi heeft me flink gekost. Albon heeft me ook punten gekost. Had niet verwacht dat McLaren zo goed zo gaan. Daardoor zal ik volgende week toch iets van Williams moeten kopen om Verstappen te kunnen kopen.quote:Op zondag 28 april 2019 23:16 schreef Recce het volgende:
In ieder geval een uitermate goed weekend voor m'n manager. Ik sta weer op plek 121.
Aan Sas haar tuin moet je afblijven. Ik vrees dat er wat users al onder liggenquote:
Wow! Zelfs Ghostbuster doet het beterquote:Op zondag 28 april 2019 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat naar de race te kijken, en mijn rijders reden 19e en 20e, dus het kon beter
40+ers?quote:Op zondag 28 april 2019 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan Sas haar tuin moet je afblijven. Ik vrees dat er wat users al onder liggen
En schoolheestersquote:Op zondag 28 april 2019 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan Sas haar tuin moet je afblijven. Ik vrees dat er wat users al onder liggen
quote:Op zondag 28 april 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wow! Zelfs Ghostbuster doet het beter
Erm ik ben 133 plekken gestegenquote:Op zondag 28 april 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wow! Zelfs Ghostbuster doet het beter
Als ze dat al gehaald hebbenquote:
In wat ?quote:Op zondag 28 april 2019 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het gehaald
Dat sterkt me dan toch, enigszins
Ik aanvaard je excuses voor datquote:Op zondag 28 april 2019 23:28 schreef Five4Nine het volgende:
Een goede avond. Ik wil allereerst even mijn excuses aanbieden voor wat ik gisteren nacht allemaal gezegd heb. Ik heb het niet na gelezen en ik heb ook de reacties erop niet gelezen.
Dat leek mij verstandig. Soms ben je zo dronken dat je de volgende dag al weet dat je weer eens wat vreemds gezegd hebt
De tuin is dus al vol, hoe zwaar ben je ?quote:
goezo, blijft natuurlijk de vraag of je de shoarmaboer geneukt hebtquote:Op zondag 28 april 2019 23:28 schreef Five4Nine het volgende:
Een goede avond. Ik wil allereerst even mijn excuses aanbieden voor wat ik gisteren nacht allemaal gezegd heb. Ik heb het niet na gelezen en ik heb ook de reacties erop niet gelezen.
Dat leek mij verstandig. Soms ben je zo dronken dat je de volgende dag al weet dat je weer eens wat vreemds gezegd hebt
Uiteindelijk heeft Williams me deze keer zelfs 75 punten opgeleverd. Dat was ook boven verwachting, dat kwam door de uitvallers in de race en door de diskwalificaties. Ik kan volgende keer al weer van Williams af.quote:Op zondag 28 april 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, die grap met die voorvleugel van Kimi heeft me flink gekost. Albon heeft me ook punten gekost. Had niet verwacht dat McLaren zo goed zo gaan. Daardoor zal ik volgende week toch iets van Williams moeten kopen om Verstappen te kunnen kopen.
Ik denk dat ik moet terug lezenquote:Op zondag 28 april 2019 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
goezo, blijft natuurlijk de vraag of je de shoarmaboer geneukt hebt
Ik was er zelf volgens mij niet bij maar dat doet even niet ter zake . Netjes van je iig , zouden meer users moeten doenquote:
Gelijk er vanuit gaan dat ik zwaar ben?quote:Op zondag 28 april 2019 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
De tuin is dus al vol, hoe zwaar ben je ?
Haha. Godver! Jij hebt het dus ook gelezen.quote:Op zondag 28 april 2019 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
goezo, blijft natuurlijk de vraag of je de shoarmaboer geneukt hebt
Reeks bedoelde ikquote:
Dat is waar maar de bijkeuken is wat krapquote:Op zondag 28 april 2019 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Gelijk er vanuit gaan dat ik zwaar ben?
Zwaar is relatief, ik woog bij een laatste weging 89kg, a.s. zaterdag weeg ik opnieuw
Ik ben boer en vrouwquote:Op zondag 28 april 2019 23:32 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Godver! Jij hebt het dus ook gelezen.
Ik zou nooit een shoarmaboer neuken.
Ik ben met lege handen naar huis gegaan ook al had het beter gekund. En dan geef ik vooral de voorkeur aan een vrouw, niet aan een boer.
Je bent aangenaam welkom dus blijf vooral posten zou ik zeggenquote:Op zondag 28 april 2019 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Reeks bedoelde ik
Ik heb er al meerdere overleefd, een aangezien ik deze in leven bereikt heb verleg ik mijn grenzen
Ik ben geen bijkeuken-materiaalquote:Op zondag 28 april 2019 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar maar de bijkeuken is wat krap
quote:
Je woont in een stad?quote:Op zondag 28 april 2019 23:32 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Godver! Jij hebt het dus ook gelezen.
Ik zou nooit een shoarmaboer neuken.
Ik ben met lege handen naar huis gegaan ook al had het beter gekund. En dan geef ik vooral de voorkeur aan een vrouw, niet aan een boer.
Dank jequote:Op zondag 28 april 2019 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent aangenaam welkom dus blijf vooral posten zou ik zeggen
als ik maar niet mijn koelkast moet opruimenquote:Op zondag 28 april 2019 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar maar de bijkeuken is wat krap
Nee, hooguit de vriezer, maar dat heeft geen haastquote:Op zondag 28 april 2019 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik maar niet mijn koelkast moet opruimen
Daar zit toch al een spijker inquote:Op zondag 28 april 2019 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik maar niet mijn koelkast moet opruimen
tot de jongste het overleeft ..quote:Op zondag 28 april 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ben benieuwd hoe lang deze reeks het vol gaat houden
Kun je gewoon bewaren op laag water.quote:Op zondag 28 april 2019 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Spijkers hoef je toch niet gekoeld te bewaren?
Da's niet mijn ervaring op Fokquote:
Hoelang jij het in deze reeks vol gaat houden, bedoel jequote:Op zondag 28 april 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ben benieuwd hoe lang deze reeks het vol gaat houden
Zeg, jij was slapen toch?quote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoelang jij het in deze reeks vol gaat houden, bedoel je
Of in je kop hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je gewoon bewaren op laag water.
doe je bed lampje uit en ga slapenquote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoelang jij het in deze reeks vol gaat houden, bedoel je
quote:
Ik ben opgegroeid in Rotterdam met allemaal 'popjes' om mij heen. Maar ik heb een ook gedeelte van mijn leven in Giethoorn beleefd. Dat is toch totaal anders. Omdat mijn vaders ouders daar woonde.quote:
Ouwe koeien of spijker op laag water ... Zoek daar eens een liedje bij en je mag doorquote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet mijn ervaring op Fok
Als ik het me goed herinnener is deze reeks toch ook al ooit de nek (bijna) omgedraaid?
Ik voel geen liedje opkomenquote:Op zondag 28 april 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ouwe koeien of spijker op laag water ... Zoek daar eens een liedje bij en je mag door
Ben je al 40 + of was je hier bij toeval?quote:Op zondag 28 april 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik leg dat nu uit in een post denk ikJa ik woon in een stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |