Ik aanvaard je excuses voor datquote:Op zondag 28 april 2019 23:28 schreef Five4Nine het volgende:
Een goede avond. Ik wil allereerst even mijn excuses aanbieden voor wat ik gisteren nacht allemaal gezegd heb. Ik heb het niet na gelezen en ik heb ook de reacties erop niet gelezen.
Dat leek mij verstandig. Soms ben je zo dronken dat je de volgende dag al weet dat je weer eens wat vreemds gezegd hebt
De tuin is dus al vol, hoe zwaar ben je ?quote:
goezo, blijft natuurlijk de vraag of je de shoarmaboer geneukt hebtquote:Op zondag 28 april 2019 23:28 schreef Five4Nine het volgende:
Een goede avond. Ik wil allereerst even mijn excuses aanbieden voor wat ik gisteren nacht allemaal gezegd heb. Ik heb het niet na gelezen en ik heb ook de reacties erop niet gelezen.
Dat leek mij verstandig. Soms ben je zo dronken dat je de volgende dag al weet dat je weer eens wat vreemds gezegd hebt
Uiteindelijk heeft Williams me deze keer zelfs 75 punten opgeleverd. Dat was ook boven verwachting, dat kwam door de uitvallers in de race en door de diskwalificaties. Ik kan volgende keer al weer van Williams af.quote:Op zondag 28 april 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, die grap met die voorvleugel van Kimi heeft me flink gekost. Albon heeft me ook punten gekost. Had niet verwacht dat McLaren zo goed zo gaan. Daardoor zal ik volgende week toch iets van Williams moeten kopen om Verstappen te kunnen kopen.
Ik denk dat ik moet terug lezenquote:Op zondag 28 april 2019 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
goezo, blijft natuurlijk de vraag of je de shoarmaboer geneukt hebt
Ik was er zelf volgens mij niet bij maar dat doet even niet ter zake . Netjes van je iig , zouden meer users moeten doenquote:
Gelijk er vanuit gaan dat ik zwaar ben?quote:Op zondag 28 april 2019 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
De tuin is dus al vol, hoe zwaar ben je ?
Haha. Godver! Jij hebt het dus ook gelezen.quote:Op zondag 28 april 2019 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
goezo, blijft natuurlijk de vraag of je de shoarmaboer geneukt hebt
Reeks bedoelde ikquote:
Dat is waar maar de bijkeuken is wat krapquote:Op zondag 28 april 2019 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Gelijk er vanuit gaan dat ik zwaar ben?
Zwaar is relatief, ik woog bij een laatste weging 89kg, a.s. zaterdag weeg ik opnieuw
Ik ben boer en vrouwquote:Op zondag 28 april 2019 23:32 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Godver! Jij hebt het dus ook gelezen.
Ik zou nooit een shoarmaboer neuken.
Ik ben met lege handen naar huis gegaan ook al had het beter gekund. En dan geef ik vooral de voorkeur aan een vrouw, niet aan een boer.
Je bent aangenaam welkom dus blijf vooral posten zou ik zeggenquote:Op zondag 28 april 2019 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Reeks bedoelde ik
Ik heb er al meerdere overleefd, een aangezien ik deze in leven bereikt heb verleg ik mijn grenzen
Ik ben geen bijkeuken-materiaalquote:Op zondag 28 april 2019 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar maar de bijkeuken is wat krap
quote:
Je woont in een stad?quote:Op zondag 28 april 2019 23:32 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Godver! Jij hebt het dus ook gelezen.
Ik zou nooit een shoarmaboer neuken.
Ik ben met lege handen naar huis gegaan ook al had het beter gekund. En dan geef ik vooral de voorkeur aan een vrouw, niet aan een boer.
Dank jequote:Op zondag 28 april 2019 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent aangenaam welkom dus blijf vooral posten zou ik zeggen
als ik maar niet mijn koelkast moet opruimenquote:Op zondag 28 april 2019 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar maar de bijkeuken is wat krap
Nee, hooguit de vriezer, maar dat heeft geen haastquote:Op zondag 28 april 2019 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik maar niet mijn koelkast moet opruimen
Daar zit toch al een spijker inquote:Op zondag 28 april 2019 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik maar niet mijn koelkast moet opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |