Slaap lekker Dees.quote:
had je vakaaaaaaaaaaaaaaansie?quote:Op zondag 28 april 2019 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begin aan mijn eerste volledige werkweek sinds 3 weken
quote:
Slaap zequote:
Uhuquote:
oh, mag ik jou bellen als ik storing heb?quote:Op zondag 28 april 2019 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Afgelopen week weer 3 dagen gewerkt, nu dus weer 5, én vrijdag begint ook nog mijn 24 u/pd storingsdienst
Nee, de alarmcentrale, en als het mij aangaat bellen ze me wel wakkerquote:Op zondag 28 april 2019 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, mag ik jou bellen als ik storing heb?
ik mag toch hopen dat die haas in de knarie kooi ligtquote:Op zondag 28 april 2019 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Door de varkenshaas, of was dat toch iemand anders?
kan ik mijn foklijn naar jou doorschakelenquote:Op zondag 28 april 2019 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, de alarmcentrale, en als het mij aangaat bellen ze me wel wakker
Eten knarie's varkenshaas?quote:Op zondag 28 april 2019 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat die haas in de knarie kooi ligt
Ik slaap wel als ik dood benquote:Op zondag 28 april 2019 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
kan ik mijn foklijn naar jou doorschakelen
dat moet ik nog onderzoekenquote:Op zondag 28 april 2019 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Eten knarie's varkenshaas?
En ook als ie over datum is?
Ik geef sacha gewoonweg de schuld. Die bank van haar zit helemaal niet lekker. Doorgezakt door chuffi zijn reet enzo.quote:Op zondag 28 april 2019 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Door de varkenshaas, of was dat toch iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |