Rotterdamt!quote:Op zondag 28 april 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Rotterdam met allemaal 'popjes' om mij heen. Maar ik heb een ook gedeelte van mijn leven in Giethoorn beleefd. Dat is toch totaal anders. Omdat mijn vaders ouders daar woonde.
Dan zie je echt een stukje cultuur verschil. Een voorbeeld. Ik ging veel om met een buurmeisje waarvan hun ouders een camping hadden naast mijn opa en oma's huis. Zij ging zwemmen..... totaal geen kleding aan maar wel pas 14 jaar oud. Dat is zo geweldig.
PS. Ik was toen ook nog erg jong. Even voor de duidelijkheidMaar bij dat soort dingen sta ik nu pas stil. Dat dat gewoon kon.
Die moeder Doe je bikini aan!
Dat soort dingen zou ik hier in Rotterdam nooit meegemaakt hebben. Gewoon puur natuur en niet moeilijk doen. Echt geweldig.
Ik moet eigenlijk nog 3 jaar wachten voor dit topicquote:Op zondag 28 april 2019 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je al 40 + of was je hier bij toeval?
Oh oh!quote:Op zondag 28 april 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een kikker er bovenop, zeker?
Ok CULquote:
Dat zou je aan haar moeten vragen.quote:Op zondag 28 april 2019 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rotterdamt!![]()
Hoe is dat nou, seks met de shoarmaboer op de Kleiweg?
Welk andere topicquote:Op zondag 28 april 2019 23:44 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog 3 jaar wachten voor dit topicMaar in die andere topic heb ik best snel bonje vanwege de kinderlijkheid en idiote gedachten. Ik trek het daar niet meer. Vandaar dat ik hier maar ben gaan posten.
En ik moet zeggen dat dit echt veel beter is qua niveau.
Neequote:
De 40+ SC is niet kapot te krijgen, net. Heintje # komt altijd weer terug.quote:Op zondag 28 april 2019 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak me alleen een beetje zorgen hoe ik dit moet opvatten
Dat was mijn andere vraag. Even Pohi checkenquote:
Je hebt al een tijdje lopen meelurken dus .. nou we houden het niet zo nauw met de leeftijd en soms ook niet met de drank ( is op _ shitquote:Op zondag 28 april 2019 23:44 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog 3 jaar wachten voor dit topicMaar in die andere topics heb ik best snel bonje vanwege de kinderlijkheid en idiote gedachten. Ik trek het daar niet meer. Vandaar dat ik hier maar ben gaan posten.
Daar wil je volgens mij niet wezen neequote:Op zondag 28 april 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De populaire sc topics. Onz en KLB.
Dus je denkt dat ik het minder lang ga volhouden?quote:Op zondag 28 april 2019 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+ SC is niet kapot te krijgen, net. Heintje # komt altijd weer terug.
quote:
De kwaliteits-SC's.quote:Op zondag 28 april 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik moest klikken op mijn eigen reactie om te zien waar ik het over hadquote:Op zondag 28 april 2019 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik ge zeker twee keer per jaar hoor.
Kom kaal weer thuisquote:Op zondag 28 april 2019 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+ SC is niet kapot te krijgen, net. Heintje # komt altijd weer terug.
User fotoś Jij bent leukquote:Op zondag 28 april 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee kleine kut dingen uit de ovenquote:
Ik denk nietsquote:Op zondag 28 april 2019 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik het minder lang ga volhouden?
Ik heb geen seconden meegelurktquote:Op zondag 28 april 2019 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt al een tijdje lopen meelurken dus .. nou we houden het niet zo nauw met de leeftijd en soms ook niet met de drank ( is op _ shit
Het geraniumniveau is hier af en toe ook redelijk hoog hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 23:44 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog 3 jaar wachten voor dit topicMaar in die andere topics heb ik best snel bonje vanwege de kinderlijkheid en idiote gedachten. Ik trek het daar niet meer. Vandaar dat ik hier maar ben gaan posten.
Ik voel je pijnquote:Op zondag 28 april 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb geen seconden meegelurktIk had gewoon het idee dat dit beter bij mij past dan die kinder topics. Waar ik tot een week geleden ook 2 weken geband was omdat zelfs de modjes mij niet begrepen.
Ik durf daar dus echt niet te posten.quote:
Gelukkig heb ik alleen een cactus.quote:Op zondag 28 april 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Het geraniumniveau is hier af en toe ook redelijk hoog hoor.
Die gaan nergens overquote:Op zondag 28 april 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Welkom dus, het is hier best wel tof.quote:Op zondag 28 april 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb geen seconden meegelurktIk had gewoon het idee dat dit beter bij mij past dan die kinder topics. Waar ik tot een week geleden ook 2 weken geband was omdat zelfs de modjes mij niet begrepen.
Sommige modjes van daar komen jhier ook wel eens kijken maar hebben niets te zeggen zeg maarquote:Op zondag 28 april 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook 15 jaar niet meerquote:Op zondag 28 april 2019 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik durf daar dus echt niet te posten.
je moet wel ff langs sjoef, die is van de ballotagequote:Op zondag 28 april 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die lees ik 's ochtends het eerst.
quote:Op zondag 28 april 2019 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet wel ff langs sjoef, die is van de ballotage
Doe dat nou niet ik ben fliefdquote:Op zondag 28 april 2019 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Het geraniumniveau is hier af en toe ook redelijk hoog hoor.
We moeten @Ghostbuster dan voorlopig een beetje aan de korte lijn houden. Dat-ie eerst een beetje kan snuffelen en zo.quote:Op zondag 28 april 2019 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |