tot de jongste het overleeft ..quote:Op zondag 28 april 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ben benieuwd hoe lang deze reeks het vol gaat houden
Kun je gewoon bewaren op laag water.quote:Op zondag 28 april 2019 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Spijkers hoef je toch niet gekoeld te bewaren?
Da's niet mijn ervaring op Fokquote:
Hoelang jij het in deze reeks vol gaat houden, bedoel jequote:Op zondag 28 april 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ben benieuwd hoe lang deze reeks het vol gaat houden
Zeg, jij was slapen toch?quote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoelang jij het in deze reeks vol gaat houden, bedoel je
Of in je kop hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je gewoon bewaren op laag water.
doe je bed lampje uit en ga slapenquote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Ik ben opgegroeid in Rotterdam met allemaal 'popjes' om mij heen. Maar ik heb een ook gedeelte van mijn leven in Giethoorn beleefd. Dat is toch totaal anders. Omdat mijn vaders ouders daar woonde.quote:
Ouwe koeien of spijker op laag water ... Zoek daar eens een liedje bij en je mag doorquote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet mijn ervaring op Fok
Als ik het me goed herinnener is deze reeks toch ook al ooit de nek (bijna) omgedraaid?
Ik voel geen liedje opkomenquote:Op zondag 28 april 2019 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ouwe koeien of spijker op laag water ... Zoek daar eens een liedje bij en je mag door
Ben je al 40 + of was je hier bij toeval?quote:Op zondag 28 april 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik leg dat nu uit in een post denk ikJa ik woon in een stad.
Ik maak me alleen een beetje zorgen hoe ik dit moet opvattenquote:Op zondag 28 april 2019 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |