Dat moet je altijd doen, dat laatste hè.quote:Op zondag 28 april 2019 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje
Ik ga uit van het positieve
Die ken ik niet.quote:Op zondag 28 april 2019 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet wel ff langs sjoef, die is van de ballotage
quote:Op zondag 28 april 2019 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je altijd doen, dat laatste hè.
Nou ik ben er al uit kut kloonquote:Op zondag 28 april 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten @:Ghostbuster dan voorlopig een beetje aan de korte lijn houden. Dat-ie eerst een beetje kan snuffelen en zo.
Hij is super leukquote:
Ja even postgeschiedenis spitten, verwijderd uit KLB nou als je weet wat daar postquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten @:Ghostbuster dan voorlopig een beetje aan de korte lijn houden. Dat-ie eerst een beetje kan snuffelen en zo.
Ik ga niet over bans en ik ben eik best wel impressed van zn excuses dus ik zeg OKquote:Op zondag 28 april 2019 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet wel ff langs sjoef, die is van de ballotage
Helemaal mijn typequote:
Ik nog niet, nog even een glaasje Jameson drinken om de dag af te sluiten.quote:
Oja, dat ging ik doenquote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik nog niet, nog even een glaasje Jameson drinken om de dag af te sluiten.
Met welke Mod had je mot en waarom?quote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een beetje snuffelen is niets mis mee.
Vind ik ookquote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een beetje snuffelen is niets mis mee.
Jou ?quote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Serieus? ik had bij jou wel wat ruigers verwacht
neequote:Op zondag 28 april 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met welke Mod had je mot en waarom?
Vraag meteen even zijn vorige usernaam.quote:Op zondag 28 april 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met welke Mod had je mot en waarom?
Zit niet te miepen jij maakte een gruwelijke F/V fout toen heb ik gespaardquote:
Mag niet van Sashquote:Op zondag 28 april 2019 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag meteen even zijn vorige usernaam.
quote:Op zondag 28 april 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit niet te miepen jij maakte een gruwelijke F/V fout toen heb ik gespaard
Alleen muis voorlopigquote:Op maandag 29 april 2019 00:01 schreef chufi het volgende:
vrouwen die allemaal gaan glijen ... het moet niet gekker worden ..
Ik vind de reacties meer grappigquote:Op maandag 29 april 2019 00:01 schreef chufi het volgende:
Ben je vrijgezel?quote:
Je maakte niet eens een fout. Jou was gewoon goed.quote:Op zondag 28 april 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit niet te miepen jij maakte een gruwelijke F/V fout toen heb ik gespaard
LOLquote:Op maandag 29 april 2019 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je vrijgezel?
*vraagt dit voor een vriend
quote:Op maandag 29 april 2019 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je maakte niet eens een fout. Jou was gewoon goed.
mooie titel voor een klaagbaak topicquote:Op maandag 29 april 2019 00:01 schreef chufi het volgende:
Bij mij mag je gewoon binnen rokenquote:Op maandag 29 april 2019 00:02 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga even roken in de tuin, omdat ik dat hier niet binnen mag doen ook al is dat een goed iets aangezien alles naar de rook ruikt dan. Of je kan na een aantal maanden de nicotine van de ramen schrapen.
Ok. Roken!
Slecht!
Foei Five.
Die nog bij zijn ouders woont.quote:Op maandag 29 april 2019 00:03 schreef TillyB het volgende:
Een dertiger uit Rotterdam, move over Soury deze is van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |