Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:
Zoals de reclame net om Jack het zwijgen op te leggen 'daar is een doekje voor'.quote:
Wat ik zei was toch complimenteus?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:22 schreef Dven het volgende: [..] WILLEN JULLIE OPHOUDEN MET DIE VROUWONVRIENDELIJKE OPMERKINGEN JA AUB DANKUWEL
Voert geen reet uit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:24 schreef raptorix het volgende:
Dat dikke wijf van de Plus loopt gewoon te bellen.
Dat brand als een gekquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Over dettoldoekjes. Handig voor na het trekwerk.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:25 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf morgen WEL schone billen door Dettol, jij niet.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Over dettoldoekjes. Handig voor na het trekwerk.
Vraag is ook, wat ging ze daar doen zo zonder bezem?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
En het plaatje bleef nog lang in uw gedachten gebrand
[ afbeelding ]
Ze kent haar parkeerkunsten, die heeft ze 100 meter verderop neergezet om niemand omver te kegelen gok ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vraag is ook, wat ging ze daar doen zo zonder bezem?
Dan is het iig op puntje vd stoel bij die bocht als er morgen meer doorheen gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Maar over die bocht, je kan wel willen inhalen, maar als het niet past... dan past het niet.
ja maar dat accepteren veel vrouwen niet meer , die zien dit als aanval op hun ego en denken dat je alleen maar komt om .......quote:
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan is het iig op puntje vd stoel bij die bocht als er morgen meer doorheen gaan.
Stiekem boeit het je geen reet en is alles met een hartslag acceptabelquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:28 schreef RAVW het volgende:
Ik heb ook liever iets meer vlees , want hoe meer er aan zit hoe meer je er van kunt houden
allemaal te gelijk als max er door heen is .. ala Couldhart , Spaquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan is het iig op puntje vd stoel bij die bocht als er morgen meer doorheen gaan.
Dat er plots 10 man sneller zullen zijnquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:29 schreef Embraer89 het volgende:
Welk risico neem je door binnen te blijven?
Zolang het nog spartelt is het goed.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stiekem boeit het je geen reet en is alles met een hartslag acceptabel
Die kans is erg groot ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat er plots 10 man sneller zullen zijn
Precies, en een keer lekker tegen die billen aan kletsen gedurende doggystyle.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja maar dat accepteren veel vrouwen niet meer , die zien dit als aanval op hun ego en denken dat je alleen maar komt om .......
Ik heb ook liever iets meer vlees , want hoe meer er aan zit hoe meer je er van kunt houden
Beetje brandstof verbranden om zo in Q3 iets lichter te zijn.quote:
"I like 'em vulnerable"quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zolang het nog spartelt is het goed.
twitter:F1 twitterde op zondag 03-09-2017 om 22:53:24"I like em vulnerable" ? @DanielRicciardo#ItalianGP ?? https://t.co/z1P0vHb6MK reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
allemaal te gelijk als max er door heen is .. ala Couldhart , Spa
Dat is jou gedachten niet die van mij ... ik ben daar heel erg serieus inquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stiekem boeit het je geen reet en is alles met een hartslag acceptabel
En andere compoundquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel een tiende sneller dan Leclerc op een afgekoelde baan.
Albon ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:34 schreef Sally het volgende:
Kvyatt kust de muur:
3 geturfd (na de crash van KUB/start van Q2 dan)
Wat een nerdquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weegbrug gemist in FP2, dus moet in de pits starten.
Strollquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:34 schreef Sally het volgende:
Kvyatt kust de muur:
Ik turf verder dan!quote:
Zeg dan ook even voor de volledigheid dat Leclerc dat op hardere banden deed of komt dat niet uit voor je verhaal?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Morgen torpedo genot in bocht 1quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:34 schreef CrashO het volgende:
De Torpedo in Q3
Netjes met een Toro Rosso
De teller staat deze kwali al op 7quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik turf verder dan!
4 al de muren gekust of gecrasht op afgekoelde baan, met laagstaande zon...
Duurt zo nog langer dan de race zelf morgenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:35 schreef Embraer89 het volgende:
Beste kwali van dit seizoen wel.
Anders ben je na een uurtje weer op zoek naar wat anders op TV.
Party mode gebruiken Ferrari en Merc pas in Q3quote:
10 minquote:
Wil je niet zo neerbuigend doen over mannen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:34 schreef Sally het volgende:
Kvyatt kust de muur:
Dat is nu alquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duurt zo nog langer dan de race zelf morgen
Ik zie Ham al weer rondje RBR lopen om te kijken wat ze gedaan hebben met de autoquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:36 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Wil je niet zo neerbuigend doen over mannen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:34 schreef CrashO het volgende:
De Torpedo in Q3
Netjes met een Toro Rosso
Medium tov soft :’)quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
12quote:
Ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:36 schreef opreis het volgende:
Stroll out in q1
Perez 4de in q2
Zou hij er alleen maar zitten vanwege zn papa?
Enorme druk van ferrari nu op de schouders van vettel nu ook. Vooral leek het een makkelijke 1,2 te worden. En nu kijkt iedereen naar hem
Op een compound zachterquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij heeft de muur best hard geraakt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:38 schreef beantherio het volgende:
Problemen met de auto van Kvyat? Monteurs zaten wel heel nadrukkelijk aan de achtervleugelbevestiging te voelen.
Nee, ik had daar geen erg in.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zeg dan ook even voor de volledigheid dat Leclerc dat op hardere banden deed of komt dat niet uit voor je verhaal?
Ik heb het gezien. De vleugel bewoog toen al heel erg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:39 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die knalde vol met z'n rechter achterkant tegen de muur.
O ja foutjequote:
Stroll was toch in Q1?quote:
---quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:49 schreef Sally het volgende:
Goed.
Asfalt kouder, zon weer laagstaand.. hoeveel gaan er nu in de muur of die schampen, of een rechtdoortje?
Ging dus om na de start van Q2quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De teller staat deze kwali al op 7
Vettel in q2 de muur geraaktquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Stroll was toch in Q1?
Ik ging uit van de tijd van het opruimen van Kubica's crash: het wordt steeds later.
Ik quote mezelf even:
[..]
[..]
Ging dus om na de start van Q2![]()
Maar oke, hele kwali dan (aanvullen mag):
Q1:
- Stroll
- Kubica (crash)
- Vettel (? muur geraakt toch?)
Q2:
- Leclerc (crash)
- Albon
- Kvyatt
- ...
Je mist Dani Ricquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Stroll was toch in Q1?
Ik ging uit van de tijd van het opruimen van Kubica's crash: het wordt steeds later.
Ik quote mezelf even:
[..]
[..]
Ging dus om na de start van Q2![]()
Maar oke, hele kwali dan (aanvullen mag):
Q1:
- Stroll
- Kubica (crash)
- Vettel (? muur geraakt toch?)
Q2:
- Leclerc (crash)
- Albon
- Kvyatt
- ...
Geloof er niet in.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef beantherio het volgende:
Bij Sky speculeren ze over een mogelijke pole van Verstappen
Lijkt me sterk dat ie pole haalt. Mercedes gooit de motor vast weer openquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef beantherio het volgende:
die denk ook als ik nu blijft rijden zien ze me nog , morgen kan het na 1 bocht al over zijn met een motor van renaultquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk voor Mercedes eindigt die party niet in de muurquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geloof er niet in.
Partymode gaat aan.
Gioquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:42 schreef Kyran het volgende:
Lol was dat Kimi of Gio die hem bijna bij Hamilton er in ramt in pitstraat?
De hele verslaggeving rond de F1 is opportunisme+naïviteit. En ze moeten wel, want de F1 op zichzelf wordt met de week saaaaaaier.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef beantherio het volgende:
thnxquote:
Zijn er genoeg die dat wensen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hopelijk voor Mercedes eindigt die party niet in de muur
Lolwhutquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
die denk ook als ik nu blijft rijden zien ze me nog , morgen kan het na 1 bocht al over zijn met een motor van renault
Thnxquote:
Gezienquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Giovinazzi die bijna vol op Hamilton inrijdt in de pits
Onzinnig, gaat nooit lukkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef beantherio het volgende:
Die heeft RB ook, dusquote:
Tuurlijk.quote:
Je moet het maar doen hè. Kijk naar Gasly...quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
"De man is goed he"
Nee die party mode is goed.
1 en 3, maar kan toch niemand verbazen dat Ferrari en zeker Mercedes er nog een stap bij doen in Q3.quote:
quote:
Je blijft hopen hequote:Op zaterdag 27 april 2019 16:46 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat er nog mensen zijn die er intrappen verbaast me dan toch weer
Moest jij eens opletten nu.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:46 schreef Noppie2000 het volgende:
Die auto is gewoon absoluut top. En je moet hem altijd vergelijken met Bottas, die heb ik nu niet direct als topper in mijn boekje staan.quote:
Iedere keer dat Mercedes er iets over roept zouden ze 5 kilo extra mee moeten zeulenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:46 schreef Noppie2000 het volgende:
En een goede motor en een goede wagen en een goede coureur.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Niet zo goed als merc, die party mode maakt ze WK elk jaar op rij.
Nee is altijd zo. Verstappen wel aan verbeteren weerquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
1 en 3, maar kan toch niemand verbazen dat Ferrari en zeker Mercedes er nog een stap bij doen in Q3.
En naar P2, die zag ik nu niet aankomen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee is altijd zo. Verstappen wel aan verbeteren weer
Zeker wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:47 schreef Cattivo het volgende:
Je kan beter die kwalificatie gaan veranderen. Dit lijkt echt nergens meer op. Weg met die sessies. gewoon 1 uur iedereen los laten gaan op oneindig banden en zelf weten hoeveel brandstof je wil gebruiken.
Heeft Max niet nodig.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:48 schreef VacaLoca het volgende:
Snap echt niet waarom ze Gasly niet gebruikten voor de tow.
Omdat die niet meer meedoet?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:48 schreef VacaLoca het volgende:
Snap echt niet waarom ze Gasly niet gebruikten voor de tow.
In ruil voor RB15 stoeltje na Barcelonaquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kvyat krijgt nu van Red Bull opdracht te crashen
Nee, dit is beter.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker wat voor te zeggen.
Was toch leuker vroeger.
Jupquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zometeen gewoon weer P4 natuurlijk...
Agree to disagree?quote:
Met slecht weer deden ze snel 1 rondje en daarna niemand op de baan. Nu is er meer actie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Agree to disagree?
Overigens: voordelen en nadelen voor beide manieren.
Vettel niet, die heeft mazzel vooropquote:
Dat was slecht.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jammer dat die knock out qualy het niet gered heeft
Kunnen ze gezellig met z'n tweeën in de eerste bocht de muur in donderen en hebben wij een leuke race.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |