Dan moet je bij Sky zijn die zijn helemaal pro Lewis op z'n Ziggos voor Max.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja ik wil info over de nieuwe tattoo van Lewis.
Maar hij is nu gecrasht dus zouden die banden nog wel goed zijn?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Op de banden waarophij de snelste tijd heeft gezet. As usual in q2 toch?
Als je vrije keuze wil moet je q2 niet rijden of niet door naar q3 toch?
Dan zal hij wel op eenzelfde soort setje mogen starten met dispensatie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Wel een beetje moeilijk als hij op deze bandenset zijn snelste tijd gereden heeft.
In principe de set waarop hij zijn snelste tijd heeft gereden. Dat gaat niet helemaal, dus dan moeten ze wat gebruikte gele banden bijeen zoeken en daar moet hij op starten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als leclerc deze q "overleeft" op welke banden moet hij dan starten gezien de crash? Vrije keuze zou ook lame zijn.
Tja, dat had 'ie zich moeten bedenken voor hij hem in de muur praktequote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Wel een beetje moeilijk als hij op deze bandenset zijn snelste tijd gereden heeft.
Dat vermoed ik dus ook: met meerdere door de bocht WILLEN.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Daar gaan ze dan ook niet met meerdere door de bocht, het is treintje rijden of crashen op dat stuk.
Please zeg, ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Sally het volgende:
Kunnen de vrouw-onvriendelijke opemerkingen even achterwege blijven.
Het is allemaal F1 hier.
En ja, ook vrouwen zijn fan. Maar ik vind het topic niet meer leuk om te lezen.
Kusje erop.
Dan maar met drie wielen, ze hebben ervaring bij Ferrari daarmee dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tja, dat had 'ie zich moeten bedenken voor hij hem in de muur prakte
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Sally het volgende:
Het is allemaal F1 hier.
Kusje erop.
Toetervloeistofquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef winterapfel het volgende:
https://t.co/LmjgAQxBTv
Sidepot is nog heel, waar komt dan al die vloeistof vandaan??
*reservedelenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zijn Williams restanten grappenmaker.
Haha scherp..Kubica's nephand dusquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zijn Williams restanten grappenmaker.
Dat soort opmerkingen vind ik OOK niet leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:15 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Please zeg, ik hoop dat je een grapje maakt.
We maken ook grapjes over mannelijke tandartsen
Ga koken mens!quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Sally het volgende:
Het is allemaal F1 hier.
Kusje erop.
Extra olie tankjequote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef winterapfel het volgende:
Remmen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef winterapfel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dan maar met drie wielen, ze hebben ervaring bij Ferrari daarmee dus dat komt wel goed.
[ afbeelding ]
Beetje urine ontsnapt denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef winterapfel het volgende:
Phoe, dan krijg je het nog lastig op een forum denk ik zo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen vind ik OOK niet leuk om te lezen.
Fyi
Eerder die van Kubicaquote:
Die is na deze Q waarschijnlijk straalbezopen en kotsmisselijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:18 schreef Embraer89 het volgende:
Ik hoop dat @:vosss genoeg nootjes heeft.
Bottasquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zo wie is de volgende die crasht, place your bets.
Ik gok op Vettel
Scherpe analyse van Ziggo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig wisten ze bij ziggo toch nog iets te vinden om het over een foutje van Vettel te hebben.
Tja..quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef franske19 het volgende:
Leclerc had na die lockup voor de escape route moeten kiezen.
Hoge kans ja, die moet nog wel even trappen, Ricciardo zie ik ook nog wel eraf gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Die is er om op losliggende putdeksels te springen.quote:
Ik gok een Mercedes. Gasley kiest eieren voor zn geld en gaat niet meer rijden denk ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Leclerc had voor die lockup de remdruk wat moeten verlagen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef franske19 het volgende:
Leclerc had na die lockup voor de escape route moeten kiezen.
Vettel of Kvyat helaas. Ik hoop het niet, maar zie ze er wel voor aan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Die passen daar met gemak in jaquote:
Gewoon zorgen dat je pole hebt en dan achter Bernd aan tuffen de rest van de race.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoop dat deze Q een voorbode is voor de race van morgen, beetje spanning en sensatie mag wel na die zaaddodende race van China.
Albon.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Dat kan ook nog ja ...quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je pole hebt en dan achter Bernd aan tuffen de rest van de race.
Gelukkig hebben we sowieso al een toffe F2-race gehad.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoop dat deze Q een voorbode is voor de race van morgen, beetje spanning en sensatie mag wel na die zaaddodende race van China.
Ligt eraan als er niet nog een code rood komtquote:
WILLEN JULLIE OPHOUDEN MET DIE VROUWONVRIENDELIJKE OPMERKINGEN JA AUB DANKUWELquote:
Ricciardo uit frustratie waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Giovinazzi denk ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Denk vandaag niemand meer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:23 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dat werkt tenminste, in tegenstelling tot F1TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |