Phoe, dan krijg je het nog lastig op een forum denk ik zo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen vind ik OOK niet leuk om te lezen.
Fyi
Eerder die van Kubicaquote:
Die is na deze Q waarschijnlijk straalbezopen en kotsmisselijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:18 schreef Embraer89 het volgende:
Ik hoop dat @:vosss genoeg nootjes heeft.
Bottasquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zo wie is de volgende die crasht, place your bets.
Ik gok op Vettel
Scherpe analyse van Ziggo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig wisten ze bij ziggo toch nog iets te vinden om het over een foutje van Vettel te hebben.
Tja..quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef franske19 het volgende:
Leclerc had na die lockup voor de escape route moeten kiezen.
Hoge kans ja, die moet nog wel even trappen, Ricciardo zie ik ook nog wel eraf gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Die is er om op losliggende putdeksels te springen.quote:
Ik gok een Mercedes. Gasley kiest eieren voor zn geld en gaat niet meer rijden denk ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Leclerc had voor die lockup de remdruk wat moeten verlagen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef franske19 het volgende:
Leclerc had na die lockup voor de escape route moeten kiezen.
Vettel of Kvyat helaas. Ik hoop het niet, maar zie ze er wel voor aan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Die passen daar met gemak in jaquote:
Gewoon zorgen dat je pole hebt en dan achter Bernd aan tuffen de rest van de race.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoop dat deze Q een voorbode is voor de race van morgen, beetje spanning en sensatie mag wel na die zaaddodende race van China.
Albon.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Dat kan ook nog ja ...quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je pole hebt en dan achter Bernd aan tuffen de rest van de race.
Gelukkig hebben we sowieso al een toffe F2-race gehad.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoop dat deze Q een voorbode is voor de race van morgen, beetje spanning en sensatie mag wel na die zaaddodende race van China.
Ligt eraan als er niet nog een code rood komtquote:
WILLEN JULLIE OPHOUDEN MET DIE VROUWONVRIENDELIJKE OPMERKINGEN JA AUB DANKUWELquote:
Ricciardo uit frustratie waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Giovinazzi denk ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Denk vandaag niemand meer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:23 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dat werkt tenminste, in tegenstelling tot F1TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |