quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:50 schreef Crazy-M het volgende:
Oorzaak los liggende putdeksel gevonden
Die heeft er minimaal 40 minuten uitgelegen hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
Daarom hadden ze 15minuten nodig, om F1TV te fixen
dan duurt het even voor de nieuwe kabels gerold worden en tot kabel gemaakt kunnen wordenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die heeft er minimaal 40 minuten uitgelegen hoor
Dit krijg je wanneer Tata je IT regelt
Kubica heeft een muur gekopt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nu pas thuis, dus komt goed uit dat de boel vertraagd is. Maar uhh, watskeburt?
Williams en een muurquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nu pas thuis, dus komt goed uit dat de boel vertraagd is. Maar uhh, watskeburt?
Wie is dat?quote:
True maar op 3 na heeft nu wel iedereen een tijd staan. Beetje jammer als je code rood hebt en nog geen tijdquote:
Denk niet dat ze dat gaan doen. Anders had hij al buiten geweest.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:56 schreef VacaLoca het volgende:
Mag toch hopen dat ze bij Red Bull Gasly wel naar buiten sturen om Q3 te halen zodat ie Max kan helpen
Zou ik ook zeggen na een domme opmerkingquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:56 schreef Embraer89 het volgende:
ze blijven ook zo heerlijk happen he
Nouuuquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
True maar op 3 na heeft nu wel iedereen een tijd staan. Beetje jammer als je code rood hebt en nog geen tijd
Vettelquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
True maar op 3 na heeft nu wel iedereen een tijd staan. Beetje jammer als je code rood hebt en nog geen tijd
Klimaatopwarming.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
3 jaar niemand daar gecrasht, nu 2 op rij
Denk je dat dat voor Verstappen een goed gevoel geeft voor zijn eerste pole?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:58 schreef Ferdii het volgende:
Kunnen we de kwali niet afblazen met deze stand?
Tijd staat stil, Vettel heeft tijd zat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef LTVDK het volgende:
Maar nu met code rood dus beide Ferrari's niet naar Q3?
Ze weten nu wel hoe het moet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef Aquarii het volgende:
Ook leuk voor die gasten die het net hebben opgeruimd![]()
Tijd staat stil, dus dat komt wel goed voor Vettelquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef LTVDK het volgende:
Maar nu met code rood dus beide Ferrari's niet naar Q3?
Ah ik zie het ja, net bij Q1 was die wel gestopt maar dat was natuurlijk zo'n beetje op het einde van de sessie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tijd staat stil, Vettel heeft tijd zat.
Tijd staat stil dus hij kan nog klokken. 7 minuten moet net genoeg zijnquote:
Hij moet nog wel een rondje doen, als er weer wat is dan zit je gewoon met een probleem.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tijd staat stil, dus dat komt wel goed voor Vettel
IK HEB HET GVD NET SCHOON GEMAAKTquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef Aquarii het volgende:
Ook leuk voor die gasten die het net hebben opgeruimd![]()
Dat was in de training, niet echt vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef pmponer het volgende:
Ach beetje hetzelfde als wat Max in Monaco doet
Theelichtjes langs de baan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Het wordt ook donker want het is nu 6 uur daar. Wat gaan ze daar mee doen?
In kwalificatie 2 jaar geleden danquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was in de training, niet echt vergelijkbaar.
Het publiek met zijn telefoon de zaklamp aan laten zetten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Half acht begint de schemeringquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Dan zetten ze de lampen aanquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Hij is de volgendequote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Vettel had ook niet veel gescheeld zo te zien
laat meer liggen er komen er zo nog twee dan ruimen alles in 1 keer wel opquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
IK HEB HET GVD NET SCHOON GEMAAKT![]()
Zullen ze nog een nieuwe barrière hebben voor daar?quote:
Dat zou lachen zijn. Twee Ferrari's kapot.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Vettel had ook niet veel gescheeld zo te zien
Ook een keer in Q1 toch zelfde bocht als vorig jaar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was in de training, niet echt vergelijkbaar.
Vettel raakte ook de muur, aldus Olaf:quote:
Gaan beide tot de uiterste grens en soms helaas net er overheen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Te wild, te jong etc etc. Max kreeg die kritiek ook.
Dat lijkt mij welquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Hoe doen ze dat met een crash morgen op dit punt? Dan wordt de complete race stilgelegd?
Natuurlijk.... ze kunnen moeilijk door blijven rijdenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Hoe doen ze dat met een crash morgen op dit punt? Dan wordt de complete race stilgelegd?
Yep en daarna weer starten achter scquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
LeClerc is vrij langzaam nu.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Tja, als je meer risico neemt ben je sneller.
2 Mercedesen zou een heel stuk leuker zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat zou lachen zijn. Twee Ferrari's kapot.
Nee dan rijden ze wel door.. In de Q stoppen ze omdat het om tijden gaat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Ja er gebeurt in ieder geval genoeg ipv gewoon allemaal in slagvolgorde rondjes rijdenquote:
Ik houd er wel vanquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:02 schreef FYazz het volgende:
[..]
Gaan beide tot de uiterste grens en soms helaas net er overheen.
Geeft de F1 wel glans
Nee, dat is onmogelijk met het materiaal om dat weg te halen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee dan rijden ze wel door.. In de Q stoppen ze omdat het om tijden gaat.
Maar in de race gaat het om positie en heeft iedereen even veel last van de botsing
Licht aanzettenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef Maver24 het volgende:
QFTquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Breekfast het volgende:
Gaat weer een 1-2 tje worden voor Mercedes.
zo te zien past het net.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk met het materiaal om dat weg te halen.
Nee joh, Vettel pole.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Breekfast het volgende:
Gaat weer een 1-2 tje worden voor Mercedes.
Ja ze hadden een valse start met die eerste (teringsaaie) race, maar daarna is het wel elk jaar weer raak en nu gewoon al in de kwalificatie (of eigenlijk gisteren al in de training)quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef beantherio het volgende:
Baku is toch eigenlijk wel een van de leukste races van het seizoen
beide 2 fer en 2 mer :-) Max morgen in zijn grandpa modes naar plek 1quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
2 Mercedesen zou een heel stuk leuker zijn.
Als ze er niet door kunnen zal er ook in de race code rood komen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk met het materiaal om dat weg te halen.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als ze er niet door kunnen zal er ook in de race code rood komen.
Gp2 was wel chaos dat jaar. Heerlijke races waren dat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hadden een valse start met die eerste (teringsaaie) race, maar daarna is het wel elk jaar weer raak en nu gewoon al in de kwalificatie (of eigenlijk gisteren al in de training).
Ik hoop dat je niet dacht dat ik serieus was.quote:
ferrari muurtje gekust , tweede keer eerst Kub nu Lecquote:
Kubica in muur in Q1, Leclerc in de muur op dezelfde plek in Q2.quote:
En Verstappen P1 in Q2.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stroll hapt de muur
Kubica boort hem in de muur
Leclerc copy cat
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stroll hapt de muur
Kubica boort hem in de muur
Leclerc copy cat
Voorlopig.quote:
Nope.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:05 schreef Fir3fly het volgende:
Sommige mensen kijken voor de crashes blijkbaar.
Ze moeten de weggelekte olie ergens mee opvangen of neutraliseren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Ah lekker zand op de baan in die bocht vegen zodat er nog meer in de muur gaan komen
Moet toch ergens die olie mee op doen... dus kattenbakkorrels dan maar?!quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Ah lekker zand op de baan in die bocht vegen zodat er nog meer in de muur gaan komen
die vrouwquote:
gezien de resultaten, iig geen F1 team laten leidenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:08 schreef Embraer89 het volgende:
Iedereen druk aan het werk, staat er 1 vrouw, en die staat te kijken....
Wat moet je ook met dat volk.
Wat zijn klouwen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
die vrouwsteek je klouwen uit kreng doe eens wat
Opzichter heet datquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
die vrouwsteek je klauwen uit kreng doe eens wat
Ik start hem niet eens meer op. Loopt als hij het doet met beeld en timing behoorlijk achter met live tv.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
f1tv loopt me een partij te kutten vandaag zeg, steeds stream die stopt en dan is mn account ineens z'n pro status kwijt. 1000 refreshes verder werkt het dan weer.
Lewis zou van mij mogen.quote:
Hebben hier geen ziggo, dus ben enigzins van f1tv afhankelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik start hem niet eens meer op. Loopt als hij het doet met beeld en timing behoorlijk achter met live tv.
i like to move it move itquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:09 schreef hjansen82 het volgende:
Tijd om de putdeksel weer aan te stampen.
[ afbeelding ]
Daar moet je toch voor betalen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik start hem niet eens meer op. Loopt als hij het doet met beeld en timing behoorlijk achter met live tv.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hebben hier geen ziggo, dus ben enigzins van f1tv afhankelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:11 schreef CrashO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Sensor zit in de muur vastquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:12 schreef koningkerel het volgende:
Volgens de graphics is Leclerc nog steeds on track. Bits and pieces.
Is ook weer wat voor te zeggen. Want zo worden de echte goede rijders duidelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:09 schreef pmponer het volgende:
Ze moeten dat punt niet aanpassen, dan moet de coureur daar maar minder risico nemen.
Fouten moeten worden afgestraft, en dit gaat zo langzaam dat het geen letsel oplevert dus prima zo.
Dan blaas je die dingen overal en nergens weg wat werkers en toeschouwers kan raken, maar ook de coureurs en hun bolides zelf onder het rijden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:12 schreef raptorix het volgende:
Waarop lopen ze eigenlijk te vegen? Je zou zeggen dat perslucht de boel zo wegblaast....
Op de banden waarophij de snelste tijd heeft gezet. As usual in q2 toch?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als leclerc deze q "overleeft" op welke banden moet hij dan starten gezien de crash? Vrije keuze zou ook lame zijn.
Mja, je moet de tijd vullen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:13 schreef Joran-Joran het volgende:
De tering wat kan die Olav Mol toch slap lullen
Er kunnen daar niet meer door de bocht, erachter blijven en een goed punt zoeken kan prima op dit circuitquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Is ook weer wat voor te zeggen. Want zo worden de echte goede rijders duidelijk.
Maar in een race... met meer daar door de bocht... ben benieuwd of dat niet ongelukken oplevert voor 'een ander'.
P.S. Ik kijk deze race (circuit Baku) voor het eerst. Tot paar jaar geleden F1 gekeken maar door omstandigheden dus jaren niet gezien.
Ja ik wil info over de nieuwe tattoo van Lewis.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:13 schreef Joran-Joran het volgende:
De tering wat kan die Olav Mol toch slap lullen
Wel een beetje moeilijk als hij op deze bandenset zijn snelste tijd gereden heeft.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Op de banden waarophij de snelste tijd heeft gezet. As usual in q2 toch?
Als je vrije keuze wil moet je q2 niet rijden of niet door naar q3 toch?
Ja weggegooid geld dus.quote:
Scheelt weer dat extra setje banden van Q1.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:09 schreef koningkerel het volgende:
Track is nu zo ver afgekoeld, Verstappen hoeft niet bang te zijn dat (veel) mensen zijn tijd gaan verbeteren. Zal wel binnenblijven.
Ze flikkeren er eerst zaagsel op, dat absorbeert de olie etc. en dat vegen ze weg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:12 schreef raptorix het volgende:
Waarop lopen ze eigenlijk te vegen? Je zou zeggen dat perslucht de boel zo wegblaast....
Daar gaan ze dan ook niet met meerdere door de bocht, het is treintje rijden of crashen op dat stuk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Is ook weer wat voor te zeggen. Want zo worden de echte goede rijders duidelijk.
Maar in een race... met meer daar door de bocht... ben benieuwd of dat niet ongelukken oplevert voor 'een ander'.
P.S. Ik kijk deze race (circuit Baku) voor het eerst. Tot paar jaar geleden F1 gekeken maar door omstandigheden dus jaren niet gezien.
Als Leclerc een tijd neer heeft gezet moet hij op die banden starten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als leclerc deze q "overleeft" op welke banden moet hij dan starten gezien de crash? Vrije keuze zou ook lame zijn.
Dan moet je bij Sky zijn die zijn helemaal pro Lewis op z'n Ziggos voor Max.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja ik wil info over de nieuwe tattoo van Lewis.
Maar hij is nu gecrasht dus zouden die banden nog wel goed zijn?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Op de banden waarophij de snelste tijd heeft gezet. As usual in q2 toch?
Als je vrije keuze wil moet je q2 niet rijden of niet door naar q3 toch?
Dan zal hij wel op eenzelfde soort setje mogen starten met dispensatie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Wel een beetje moeilijk als hij op deze bandenset zijn snelste tijd gereden heeft.
In principe de set waarop hij zijn snelste tijd heeft gereden. Dat gaat niet helemaal, dus dan moeten ze wat gebruikte gele banden bijeen zoeken en daar moet hij op starten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Tja, dat had 'ie zich moeten bedenken voor hij hem in de muur praktequote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Wel een beetje moeilijk als hij op deze bandenset zijn snelste tijd gereden heeft.
Dat vermoed ik dus ook: met meerdere door de bocht WILLEN.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Daar gaan ze dan ook niet met meerdere door de bocht, het is treintje rijden of crashen op dat stuk.
Please zeg, ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Sally het volgende:
Kunnen de vrouw-onvriendelijke opemerkingen even achterwege blijven.
Het is allemaal F1 hier.
En ja, ook vrouwen zijn fan. Maar ik vind het topic niet meer leuk om te lezen.
Kusje erop.
Dan maar met drie wielen, ze hebben ervaring bij Ferrari daarmee dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tja, dat had 'ie zich moeten bedenken voor hij hem in de muur prakte
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Sally het volgende:
Het is allemaal F1 hier.
Kusje erop.
Toetervloeistofquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef winterapfel het volgende:
https://t.co/LmjgAQxBTv
Sidepot is nog heel, waar komt dan al die vloeistof vandaan??
*reservedelenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zijn Williams restanten grappenmaker.
Haha scherp..Kubica's nephand dusquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zijn Williams restanten grappenmaker.
Dat soort opmerkingen vind ik OOK niet leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:15 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Please zeg, ik hoop dat je een grapje maakt.
We maken ook grapjes over mannelijke tandartsen
Ga koken mens!quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:14 schreef Sally het volgende:
Het is allemaal F1 hier.
Kusje erop.
Extra olie tankjequote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef winterapfel het volgende:
Remmen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef winterapfel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dan maar met drie wielen, ze hebben ervaring bij Ferrari daarmee dus dat komt wel goed.
[ afbeelding ]
Beetje urine ontsnapt denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef winterapfel het volgende:
Phoe, dan krijg je het nog lastig op een forum denk ik zo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen vind ik OOK niet leuk om te lezen.
Fyi
Eerder die van Kubicaquote:
Die is na deze Q waarschijnlijk straalbezopen en kotsmisselijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:18 schreef Embraer89 het volgende:
Ik hoop dat @:vosss genoeg nootjes heeft.
Bottasquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zo wie is de volgende die crasht, place your bets.
Ik gok op Vettel
Scherpe analyse van Ziggo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig wisten ze bij ziggo toch nog iets te vinden om het over een foutje van Vettel te hebben.
Tja..quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef franske19 het volgende:
Leclerc had na die lockup voor de escape route moeten kiezen.
Hoge kans ja, die moet nog wel even trappen, Ricciardo zie ik ook nog wel eraf gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Die is er om op losliggende putdeksels te springen.quote:
Ik gok een Mercedes. Gasley kiest eieren voor zn geld en gaat niet meer rijden denk ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Leclerc had voor die lockup de remdruk wat moeten verlagen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef franske19 het volgende:
Leclerc had na die lockup voor de escape route moeten kiezen.
Vettel of Kvyat helaas. Ik hoop het niet, maar zie ze er wel voor aan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Die passen daar met gemak in jaquote:
Gewoon zorgen dat je pole hebt en dan achter Bernd aan tuffen de rest van de race.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoop dat deze Q een voorbode is voor de race van morgen, beetje spanning en sensatie mag wel na die zaaddodende race van China.
Albon.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Dat kan ook nog ja ...quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je pole hebt en dan achter Bernd aan tuffen de rest van de race.
Gelukkig hebben we sowieso al een toffe F2-race gehad.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoop dat deze Q een voorbode is voor de race van morgen, beetje spanning en sensatie mag wel na die zaaddodende race van China.
Ligt eraan als er niet nog een code rood komtquote:
WILLEN JULLIE OPHOUDEN MET DIE VROUWONVRIENDELIJKE OPMERKINGEN JA AUB DANKUWELquote:
Ricciardo uit frustratie waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Giovinazzi denk ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Denk vandaag niemand meer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik gok op Vettel
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:23 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dat werkt tenminste, in tegenstelling tot F1TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |