Licht aanzettenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Het wordt ook donker want het is nu 6 uur daar. Wat gaan ze daar mee doen?
QFTquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Breekfast het volgende:
Gaat weer een 1-2 tje worden voor Mercedes.
zo te zien past het net.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk met het materiaal om dat weg te halen.
Nee joh, Vettel pole.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Breekfast het volgende:
Gaat weer een 1-2 tje worden voor Mercedes.
Ja ze hadden een valse start met die eerste (teringsaaie) race, maar daarna is het wel elk jaar weer raak en nu gewoon al in de kwalificatie (of eigenlijk gisteren al in de training)quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef beantherio het volgende:
Baku is toch eigenlijk wel een van de leukste races van het seizoen
beide 2 fer en 2 mer :-) Max morgen in zijn grandpa modes naar plek 1quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
2 Mercedesen zou een heel stuk leuker zijn.
Als ze er niet door kunnen zal er ook in de race code rood komen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk met het materiaal om dat weg te halen.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als ze er niet door kunnen zal er ook in de race code rood komen.
Gp2 was wel chaos dat jaar. Heerlijke races waren dat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hadden een valse start met die eerste (teringsaaie) race, maar daarna is het wel elk jaar weer raak en nu gewoon al in de kwalificatie (of eigenlijk gisteren al in de training).
Ik hoop dat je niet dacht dat ik serieus was.quote:
ferrari muurtje gekust , tweede keer eerst Kub nu Lecquote:
Kubica in muur in Q1, Leclerc in de muur op dezelfde plek in Q2.quote:
En Verstappen P1 in Q2.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stroll hapt de muur
Kubica boort hem in de muur
Leclerc copy cat
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stroll hapt de muur
Kubica boort hem in de muur
Leclerc copy cat
Voorlopig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|