Ah ik zie het ja, net bij Q1 was die wel gestopt maar dat was natuurlijk zo'n beetje op het einde van de sessie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tijd staat stil, Vettel heeft tijd zat.
Tijd staat stil dus hij kan nog klokken. 7 minuten moet net genoeg zijnquote:
Hij moet nog wel een rondje doen, als er weer wat is dan zit je gewoon met een probleem.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tijd staat stil, dus dat komt wel goed voor Vettel
IK HEB HET GVD NET SCHOON GEMAAKTquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef Aquarii het volgende:
Ook leuk voor die gasten die het net hebben opgeruimd![]()
Dat was in de training, niet echt vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef pmponer het volgende:
Ach beetje hetzelfde als wat Max in Monaco doet
Theelichtjes langs de baan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Het wordt ook donker want het is nu 6 uur daar. Wat gaan ze daar mee doen?
In kwalificatie 2 jaar geleden danquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was in de training, niet echt vergelijkbaar.
Het publiek met zijn telefoon de zaklamp aan laten zetten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Half acht begint de schemeringquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Dan zetten ze de lampen aanquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Hij is de volgendequote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Vettel had ook niet veel gescheeld zo te zien
laat meer liggen er komen er zo nog twee dan ruimen alles in 1 keer wel opquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
IK HEB HET GVD NET SCHOON GEMAAKT![]()
Zullen ze nog een nieuwe barričre hebben voor daar?quote:
Dat zou lachen zijn. Twee Ferrari's kapot.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Vettel had ook niet veel gescheeld zo te zien
Ook een keer in Q1 toch zelfde bocht als vorig jaar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was in de training, niet echt vergelijkbaar.
Vettel raakte ook de muur, aldus Olaf:quote:
Gaan beide tot de uiterste grens en soms helaas net er overheen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Te wild, te jong etc etc. Max kreeg die kritiek ook.
Dat lijkt mij welquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Hoe doen ze dat met een crash morgen op dit punt? Dan wordt de complete race stilgelegd?
Natuurlijk.... ze kunnen moeilijk door blijven rijdenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Hoe doen ze dat met een crash morgen op dit punt? Dan wordt de complete race stilgelegd?
Yep en daarna weer starten achter scquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
LeClerc is vrij langzaam nu.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Tja, als je meer risico neemt ben je sneller.
2 Mercedesen zou een heel stuk leuker zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat zou lachen zijn. Twee Ferrari's kapot.
Nee dan rijden ze wel door.. In de Q stoppen ze omdat het om tijden gaat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Ja er gebeurt in ieder geval genoeg ipv gewoon allemaal in slagvolgorde rondjes rijdenquote:
Ik houd er wel vanquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:02 schreef FYazz het volgende:
[..]
Gaan beide tot de uiterste grens en soms helaas net er overheen.
Geeft de F1 wel glans
Nee, dat is onmogelijk met het materiaal om dat weg te halen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee dan rijden ze wel door.. In de Q stoppen ze omdat het om tijden gaat.
Maar in de race gaat het om positie en heeft iedereen even veel last van de botsing
Licht aanzettenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:00 schreef Maver24 het volgende:
QFTquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Breekfast het volgende:
Gaat weer een 1-2 tje worden voor Mercedes.
zo te zien past het net.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk met het materiaal om dat weg te halen.
Nee joh, Vettel pole.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Breekfast het volgende:
Gaat weer een 1-2 tje worden voor Mercedes.
Ja ze hadden een valse start met die eerste (teringsaaie) race, maar daarna is het wel elk jaar weer raak en nu gewoon al in de kwalificatie (of eigenlijk gisteren al in de training)quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef beantherio het volgende:
Baku is toch eigenlijk wel een van de leukste races van het seizoen
beide 2 fer en 2 mer :-) Max morgen in zijn grandpa modes naar plek 1quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
2 Mercedesen zou een heel stuk leuker zijn.
Als ze er niet door kunnen zal er ook in de race code rood komen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk met het materiaal om dat weg te halen.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als ze er niet door kunnen zal er ook in de race code rood komen.
Gp2 was wel chaos dat jaar. Heerlijke races waren dat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hadden een valse start met die eerste (teringsaaie) race, maar daarna is het wel elk jaar weer raak en nu gewoon al in de kwalificatie (of eigenlijk gisteren al in de training).
Ik hoop dat je niet dacht dat ik serieus was.quote:
ferrari muurtje gekust , tweede keer eerst Kub nu Lecquote:
Kubica in muur in Q1, Leclerc in de muur op dezelfde plek in Q2.quote:
En Verstappen P1 in Q2.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stroll hapt de muur
Kubica boort hem in de muur
Leclerc copy cat
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stroll hapt de muur
Kubica boort hem in de muur
Leclerc copy cat
Voorlopig.quote:
Nope.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:05 schreef Fir3fly het volgende:
Sommige mensen kijken voor de crashes blijkbaar.
Ze moeten de weggelekte olie ergens mee opvangen of neutraliseren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Ah lekker zand op de baan in die bocht vegen zodat er nog meer in de muur gaan komen
Moet toch ergens die olie mee op doen... dus kattenbakkorrels dan maar?!quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Ah lekker zand op de baan in die bocht vegen zodat er nog meer in de muur gaan komen
die vrouwquote:
gezien de resultaten, iig geen F1 team laten leidenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:08 schreef Embraer89 het volgende:
Iedereen druk aan het werk, staat er 1 vrouw, en die staat te kijken....
Wat moet je ook met dat volk.
Wat zijn klouwen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
die vrouwsteek je klouwen uit kreng doe eens wat
Opzichter heet datquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
die vrouwsteek je klauwen uit kreng doe eens wat
Ik start hem niet eens meer op. Loopt als hij het doet met beeld en timing behoorlijk achter met live tv.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
f1tv loopt me een partij te kutten vandaag zeg, steeds stream die stopt en dan is mn account ineens z'n pro status kwijt. 1000 refreshes verder werkt het dan weer.
Lewis zou van mij mogen.quote:
Hebben hier geen ziggo, dus ben enigzins van f1tv afhankelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik start hem niet eens meer op. Loopt als hij het doet met beeld en timing behoorlijk achter met live tv.
i like to move it move itquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:09 schreef hjansen82 het volgende:
Tijd om de putdeksel weer aan te stampen.
[ afbeelding ]
Daar moet je toch voor betalen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik start hem niet eens meer op. Loopt als hij het doet met beeld en timing behoorlijk achter met live tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |