Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:
Zoals de reclame net om Jack het zwijgen op te leggen 'daar is een doekje voor'.quote:
Wat ik zei was toch complimenteus?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:22 schreef Dven het volgende: [..] WILLEN JULLIE OPHOUDEN MET DIE VROUWONVRIENDELIJKE OPMERKINGEN JA AUB DANKUWEL
Voert geen reet uit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:24 schreef raptorix het volgende:
Dat dikke wijf van de Plus loopt gewoon te bellen.
Dat brand als een gekquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Over dettoldoekjes. Handig voor na het trekwerk.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:25 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf morgen WEL schone billen door Dettol, jij niet.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Over dettoldoekjes. Handig voor na het trekwerk.
Vraag is ook, wat ging ze daar doen zo zonder bezem?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
En het plaatje bleef nog lang in uw gedachten gebrand
[ afbeelding ]
Ze kent haar parkeerkunsten, die heeft ze 100 meter verderop neergezet om niemand omver te kegelen gok ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vraag is ook, wat ging ze daar doen zo zonder bezem?
Dan is het iig op puntje vd stoel bij die bocht als er morgen meer doorheen gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Maar over die bocht, je kan wel willen inhalen, maar als het niet past... dan past het niet.
ja maar dat accepteren veel vrouwen niet meer , die zien dit als aanval op hun ego en denken dat je alleen maar komt om .......quote:
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan is het iig op puntje vd stoel bij die bocht als er morgen meer doorheen gaan.
Stiekem boeit het je geen reet en is alles met een hartslag acceptabelquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:28 schreef RAVW het volgende:
Ik heb ook liever iets meer vlees , want hoe meer er aan zit hoe meer je er van kunt houden
allemaal te gelijk als max er door heen is .. ala Couldhart , Spaquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan is het iig op puntje vd stoel bij die bocht als er morgen meer doorheen gaan.
Dat er plots 10 man sneller zullen zijnquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:29 schreef Embraer89 het volgende:
Welk risico neem je door binnen te blijven?
Zolang het nog spartelt is het goed.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stiekem boeit het je geen reet en is alles met een hartslag acceptabel
Die kans is erg groot ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat er plots 10 man sneller zullen zijn
Precies, en een keer lekker tegen die billen aan kletsen gedurende doggystyle.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja maar dat accepteren veel vrouwen niet meer , die zien dit als aanval op hun ego en denken dat je alleen maar komt om .......
Ik heb ook liever iets meer vlees , want hoe meer er aan zit hoe meer je er van kunt houden
Beetje brandstof verbranden om zo in Q3 iets lichter te zijn.quote:
"I like 'em vulnerable"quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zolang het nog spartelt is het goed.
twitter:F1 twitterde op zondag 03-09-2017 om 22:53:24"I like em vulnerable" ? @DanielRicciardo#ItalianGP ?? https://t.co/z1P0vHb6MK reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
allemaal te gelijk als max er door heen is .. ala Couldhart , Spa
Dat is jou gedachten niet die van mij ... ik ben daar heel erg serieus inquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stiekem boeit het je geen reet en is alles met een hartslag acceptabel
En andere compoundquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel een tiende sneller dan Leclerc op een afgekoelde baan.
Albon ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:34 schreef Sally het volgende:
Kvyatt kust de muur:
3 geturfd (na de crash van KUB/start van Q2 dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |