Vettel in q2 de muur geraaktquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Stroll was toch in Q1?
Ik ging uit van de tijd van het opruimen van Kubica's crash: het wordt steeds later.
Ik quote mezelf even:
[..]
[..]
Ging dus om na de start van Q2![]()
Maar oke, hele kwali dan (aanvullen mag):
Q1:
- Stroll
- Kubica (crash)
- Vettel (? muur geraakt toch?)
Q2:
- Leclerc (crash)
- Albon
- Kvyatt
- ...
Je mist Dani Ricquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Stroll was toch in Q1?
Ik ging uit van de tijd van het opruimen van Kubica's crash: het wordt steeds later.
Ik quote mezelf even:
[..]
[..]
Ging dus om na de start van Q2![]()
Maar oke, hele kwali dan (aanvullen mag):
Q1:
- Stroll
- Kubica (crash)
- Vettel (? muur geraakt toch?)
Q2:
- Leclerc (crash)
- Albon
- Kvyatt
- ...
Geloof er niet in.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef beantherio het volgende:
Bij Sky speculeren ze over een mogelijke pole van Verstappen
Lijkt me sterk dat ie pole haalt. Mercedes gooit de motor vast weer openquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef beantherio het volgende:
die denk ook als ik nu blijft rijden zien ze me nog , morgen kan het na 1 bocht al over zijn met een motor van renaultquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk voor Mercedes eindigt die party niet in de muurquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geloof er niet in.
Partymode gaat aan.
Gioquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:42 schreef Kyran het volgende:
Lol was dat Kimi of Gio die hem bijna bij Hamilton er in ramt in pitstraat?
De hele verslaggeving rond de F1 is opportunisme+naïviteit. En ze moeten wel, want de F1 op zichzelf wordt met de week saaaaaaier.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef beantherio het volgende:
thnxquote:
Zijn er genoeg die dat wensen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hopelijk voor Mercedes eindigt die party niet in de muur
Lolwhutquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
die denk ook als ik nu blijft rijden zien ze me nog , morgen kan het na 1 bocht al over zijn met een motor van renault
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |