Gezienquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Giovinazzi die bijna vol op Hamilton inrijdt in de pits
Onzinnig, gaat nooit lukkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef beantherio het volgende:
Bij Sky speculeren ze over een mogelijke pole van Verstappen
Die heeft RB ook, dusquote:
Tuurlijk.quote:
Je moet het maar doen hè. Kijk naar Gasly...quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
"De man is goed he"
Nee die party mode is goed.
1 en 3, maar kan toch niemand verbazen dat Ferrari en zeker Mercedes er nog een stap bij doen in Q3.quote:
quote:
Je blijft hopen hequote:Op zaterdag 27 april 2019 16:46 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat er nog mensen zijn die er intrappen verbaast me dan toch weer
Moest jij eens opletten nu.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:46 schreef Noppie2000 het volgende:
Die auto is gewoon absoluut top. En je moet hem altijd vergelijken met Bottas, die heb ik nu niet direct als topper in mijn boekje staan.quote:
Iedere keer dat Mercedes er iets over roept zouden ze 5 kilo extra mee moeten zeulenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:46 schreef Noppie2000 het volgende:
En een goede motor en een goede wagen en een goede coureur.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Niet zo goed als merc, die party mode maakt ze WK elk jaar op rij.
Nee is altijd zo. Verstappen wel aan verbeteren weerquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
1 en 3, maar kan toch niemand verbazen dat Ferrari en zeker Mercedes er nog een stap bij doen in Q3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |