Ja maar niet van die grote zoals zijquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heeft die vriendin van je ook mooie ogen?
Gooi je chest in de strijdquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Oh god wat een mooie meisjes overal!
Was hier zo straks ook al een topic van iemand die er geil van werd en er op klaarkwamquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:15 schreef Marsenal het volgende:
Op Koningsdag zijn er toch altijd wat viezerikken die maar weer even online gaan om te kijken hoe goed de royaltymeisjes aan het opdrogen zijn
Even nadenken Prof. of ben je besmet met het deugvirus en durf je zelfs van een baby niet meer te zeggen dat ze mooi en knap is?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je op Alexia doelt
Ze is 13 he, even normaal nu
Vreemd topic inderdaad, maar er schuilt ook wat Freudiaans in het feit dat je er van uitgaat dat hij hier Alexia bedoelde en niet gewoon Amalia een mooie verschijning vindt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was hier zo straks ook al een topic van iemand die er geil van werd en er op klaarkwam
Nee maar ik wil voor zijn dat je weer een geile lap tekst ophangt aan een meisje van 13, thats allquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even nadenken Prof. of ben je besmet met het deugvirus en durf je zelfs van een baby niet meer te zeggen dat ze mooi en knap is?
Gooide net MN tapered back in de strijd manquote:
Lijkt gewoon op haar moeder en dat is een lekker wijf ;pquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Vreemd topic inderdaad, maar er schuilt ook wat Freudiaans in het feit dat je er van uitgaat dat hij hier Alexia bedoelde en niet gewoon Amalia een mooie verschijning vindt.
Huh?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar ik wil voor zijn dat je weer een geile lap tekst ophangt aan een meisje van 13, thats all
Lekkere egoboost hequote:Op zaterdag 27 april 2019 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gooide net MN tapered back in de strijd man
Chick blond blue eyed stond achter me in trein
Ik Was enige die op halte moest uitstappen
Zegt ze laatterrrrrrrr tegen me
Offff ufff
Baby's zijn idd hooguit minder lelijk en schattiger dan andere baby's. Maar niet mooi en knap nee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even nadenken Prof. of ben je besmet met het deugvirus en durf je zelfs van een baby niet meer te zeggen dat ze mooi en knap is?
Ik ken werkelijk prachtig mooie baby's, kom je uit een lelijke familie dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Baby's zijn idd hooguit minder lelijk en schattiger dan andere baby's. Maar niet mooi en knap nee.
Lolquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom niet gwn een praatje gemaakt in trinna
Ja maar dat is weer een drempel natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja
Maar tis Zo zonde allemaal
Waarom niet gwn een praatje gemaakt in trinna
Ik heb geen baby's in mijn familie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk prachtig mooie baby's, kom je uit een lelijke familie dan?
Ik ben geen uitgehongerde neger in een snoepwinkel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet toch niet of je bij een minderjarig meisje wel een handrem hebt haha
Nee maar mijn buurman heeft er eentje die heeft allemaal rooie bultjes en ziet er uit alsof iemand de schedel heeft geprobeerd in te drukken als play-doh, esthetisch gezien kan het zeker verschillenquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
En dat zo'n ding een keer sprekende ogen heeft maakt het nog niet mooi of knap he.
Wel het formaat van een neger volgens mijquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geen uitgehongerde neger in een snoepwinkel.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee maar mijn buurman heeft er eentje die heeft allemaal rooie bultjes en ziet er uit alsof iemand de schedel heeft geprobeerd in te drukken als play-doh, esthetisch gezien kan het zeker verschillen
echt he, baby's zijn foeilelijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
En dat zo'n ding een keer sprekende ogen heeft maakt het nog niet mooi of knap he.
Ik snap dat lelijk nooit zo, wel irritant omdat er alleen maar gepruttel uitkomt zowel in spraak als in vloeistoffenquote:
Bescheiden Caledonisch zwaardje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel het formaat van een neger volgens mij
Oh dikke schacht kleine eikel?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bescheiden Caledonisch zwaardje.
Geschikt voor degenslikken,quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dikke schacht kleine eikel?
Voor een bepaalde groep mensen in de samenleving zijn voorbehoedsmiddelen inderdaad niet te betalenquote:
Allemaal schatrijke mensen die niet veel anders te doen hebben dan lunchen, wijntjes nippen, neuken <--------- baby's en feestvierenquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:37 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Voor een bepaalde groep mensen in de samenleving zijn voorbehoedsmiddelen inderdaad niet te betalen
Ik heb er twee en het financieel ook niet slecht maar ik kan iedereen afraden kinderen te nemen, wat een hoop werk is dat joh, veel feestvieren is er niet bij hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal schatrijke mensen die niet veel anders te doen hebben dan lunchen, wijntjes nippen, neuken <--------- baby's en feestvieren
Je krijgt er zo veel voor terugquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb er twee en het financieel ook niet slecht maar ik kan iedereen afraden kinderen te nemen, wat een hoop werk is dat joh, veel feestvieren is er niet bij hoor
Nanny's.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb er twee en het financieel ook niet slecht maar ik kan iedereen afraden kinderen te nemen, wat een hoop werk is dat joh, veel feestvieren is er niet bij hoor
Als het je wens is en je kunt een fatsoenlijke basis bieden moet je er gewoon aan beginnen natuurlijk. Maar alleen omdat je partner het graag wil of om je het vooral wil omdat al je dinnetjes zwanger beginnen te raken. Meh. Of erger nog, omdat de relatie even wat minder gaat en een kind daar vast tegen helpt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collega ja, die zit nu tot z'n oren in de alimentatiestressquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Of erger nog, omdat de relatie even wat minder gaat en een kind daar vast tegen helpt.
Haha sneuquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collega ja, die zit nu tot z'n oren in de alimentatiestress
Er zijn maar weinig relaties echt bestand tegen poepluiers, sociale schraalheid, seksloosheid, slaaptekort en afgekloven tepels.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Als het je wens is en je kunt een fatsoenlijke basis bieden moet je er gewoon aan beginnen natuurlijk. Maar alleen omdat je partner het graag wil of om je het vooral wil omdat al je dinnetjes zwanger beginnen te raken. Meh. Of erger nog, omdat de relatie even wat minder gaat en een kind daar vast tegen helpt.
Daarom noem ik het ook zo'n slecht idee om een relatiedip aan te grijpen voor voortplanting hè Sherlock.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig relaties echt bestand tegen poepluiers, sociale schraalheid, seksloosheid, slaaptekort en afgekloven tepels.
Doe eens relaxed joh, ik bevestig je punt slechts.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Daarom noem ik het ook zo'n slecht idee om een relatiedip aan te grijpen voor voortplanting hè Sherlock.
Doe gewoon je ding, door jouw gedrag komt chia nog eens langs, wat natuurlijk uiterst gezellig is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe eens relaxed joh, ik bevestig je punt slechts.
Ik vind haar maar Ikea en braadworsterig overkomen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe gewoon je ding, door jouw gedrag komt chia nog eens langs, wat natuurlijk uiterst gezellig is.
Zo lui en dik is ze nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind haar maar Ikea en braadworsterig overkomen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo lui en dik is ze nou ook weer niet.
Mehh, gewoontjes en volks.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:34 schreef McGrath het volgende:
Braadworsten zijn lekker en Ikea meubels zijn makkelijk in elkaar te zetten, ik zie niets negatiefs.
Klinkt me als muziek in de oren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal schatrijke mensen die niet veel anders te doen hebben dan lunchen, wijntjes nippen, neuken <--------- baby's en feestvieren
zijn wij niet allen ziek in de ogen van allah (swt)?quote:
Niet de almuminin alhamdulillahquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn wij niet allen ziek in de ogen van allah (swt)?
Shukran shaqiqiquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat hier staat maar ik zal het recht om het te zeggen tot de dood verdedigen
Ken ik nietquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn wij niet allen ziek in de ogen van allah (swt)?
nee sorry ben gestopt met roken ik vape nu, kijk, het zal echt niet goed voor je zijn maar ik merk dat mijn conditie haast op het niveau van een niet-roker zit nu; en daarnaast, alhoewel ik er aan moest wennen, zitten er toch best lekkere smaakjes bij. ik heb op het moment "red astaire", (dat is een woordgrapje op de danser "fred astaire", wel eens van gehoord?) dat is eigenlijk een combinatie tussen rood fruit en een heel klein beetje menthol, of ja, "menthol", die scoville-achtige sensatie die menthol in je mond heeft, je zou denken dat het niet lekker is maar dat is het dus welquote:
nare traditie is dat jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
Oké ik heb weer eens een kringverjaardag gehad en ik doe het niet meer
Ja echt kill mequote:
Waarom ga je daarheen dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
Kon niet van tevoren ruiken dat het zo'n verjaardag zou wordenquote:
TIP: als je "de kring" ziet, moet je rennen voor je leven of een hartaanval fakenquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kon niet van tevoren ruiken dat het zo'n verjaardag zou worden
Kreeg je ook echt gebakje en zo?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kon niet van tevoren ruiken dat het zo'n verjaardag zou worden
mitsubishi's van ritchie 920mg ook hoor gvd op dominator negen stuks gesnoept teeering waren echt knallersquote:
Daarom volgende keer gewoon meteen omdraaienquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
TIP: als je "de kring" ziet, moet je rennen voor je leven of een hartaanval faken
Gisteren iets teveel mdma lig nu nog te draaienquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mitsubishi's van ritchie 920mg ook hoor gvd op dominator negen stuks gesnoept teeering waren echt knallers
Ja lekker "zelfgemaakte" monchoutaart van dr oetkerquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg je ook echt gebakje en zo?
hoeveel is "teveel"quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:46 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gisteren iets teveel mdma lig nu nog te draaien
Bijna zo erg dat ik me weer kostelijk zou vermaken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja lekker "zelfgemaakte" monchoutaart van dr oetker
net zoals ik niet meer naar partyquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
Ja je bent een vreemd dingquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna zo erg dat ik me weer kostelijk zou vermaken.
oh was familie? dan snap k wel. zou dan ook wel weg zijn na een klein uurtje overigensquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom volgende keer gewoon meteen omdraaienMaar voel me dan verplicht om paar uurtjes te blijven en dan maar doodgaan en met tante Ria klessebessen
Zal zo'n 300 zijnquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
1,5 over de hele avond weet niet hoeveel mg
oh gwn pil? ja ligt er idd aan hoe zwaar, pak meestal ook wel zoiets is wel lachen, daarna vind ik het ook wel leuk geweest anders ben je nog week duizelig ernaquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
1,5 over de hele avond weet niet hoeveel mg
Ik was nog beetje brak van gisteravond dus ben na 2,5 uur weggegaan. Best goede scorequote:Op zaterdag 27 april 2019 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh was familie? dan snap k wel. zou dan ook wel weg zijn na een klein uurtje overigens
Ja was laatste maand met de trein naar werk omdat ik duizelig was geworden op de snelwegquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh gwn pil? ja ligt er idd aan hoe zwaar, pak meestal ook wel zoiets is wel lachen, daarna vind ik het ook wel leuk geweest anders ben je nog week duizelig erna
Kankerboeieeeequote:Op zaterdag 27 april 2019 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vroeger zo'n schoonzus en die was getrouwd met een volkse simpele Utrechter, hele leuke kringverjaardagen waren dat.
Beste support your local dealeerrrquote:
Even quoten voor de modsquote:
Iddquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beste support your local dealeerrr
Gaat echt goed met je he, lol. Geestelijk lekker helemaal fucked up, man man manquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja was laatste maand met de trein naar werk omdat ik duizelig was geworden op de snelweg
Voel me primaquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat echt goed met je he, lol. Geestelijk lekker helemaal fucked up, man man man
Wat krijg je dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je te vaak kanker zegt dan krijg je het zelf
Een mens mag dromenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je te vaak kanker zegt dan krijg je het zelf
Haha ahuh jaquote:
Denk dat jij genoeg drug doetquote:
Hey bitchquote:
Ik luister.quote:
Wat een topverhaal.quote:hoorde 10 seconden van een stukje muziek gespeeld door de slotkapel. Kostte me 20 minuten om erachter te komen waar het van was.
Niet 2 dagen depressief zijn na xtc/kristallen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:46 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gisteren iets teveel mdma lig nu nog te draaien
Ja dat komt eind van deze dagquote:Op zondag 28 april 2019 00:53 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Niet 2 dagen depressief zijn na xtc/kristallen.
Kutkloonquote:Op zondag 28 april 2019 00:53 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Niet 2 dagen depressief zijn na xtc/kristallen.
Doe die koala de groeten van me vriend.quote:
Met mijn handen hahahaquote:Op zondag 28 april 2019 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo Hans, hoe maakt u het?
Mensen die hun verjaardag op koningsdag vieren zijn het ergst van de ergsten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
Dat dit kan in 2019, dat degene die ons op een bijna patriarchale wijze van beledigingen, racisme en nare vooroordelen af dient te houden zulke uitspraken bezigtquote:Op zondag 28 april 2019 11:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja dat hij op 5 mei de omgekomen moffen viert ofzo
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op 5 mei vieren wij de omgekomen moffen.
Vinden anderen dat ook?quote:Op zondag 28 april 2019 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb heel veel humor
Ach, hij is vrij simpel. Dat zie je aan zijn posts hier en zijn draak van een vrouw. Snap wel dat je je dan 24/7 afreageert op het internetquote:Op zondag 28 april 2019 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dit kan in 2019, dat degene die ons op een bijna patriarchale wijze van beledigingen, racisme en nare vooroordelen af dient te houden zulke uitspraken bezigt
Mijn interesse is geheel wakker nu.quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ach, hij is vrij simpel. Dat zie je aan zijn posts hier en zijn draak van een vrouw. Snap wel dat je je dan 24/7 afreageert op het internet
Dat gaat ook weer wat te ver.quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de André van Duin van Den Haag dus.
En waarom zit jij hier zo enorm vaak dan?quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ach, hij is vrij simpel. Dat zie je aan zijn posts hier en zijn draak van een vrouw. Snap wel dat je je dan 24/7 afreageert op het internet
Voor jou natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2019 11:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En waarom zit jij hier zo enorm vaak dan?
Ik zit hier ook om Mozy te ontvluchten. En dan zeg ik dat ik aan het overwerken ben.quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 28 april 2019 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn interesse is geheel wakker nu.
Heb geen werk en een serodipquote:Op zondag 28 april 2019 11:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En waarom zit jij hier zo enorm vaak dan?
Mozy zit altijd te gamen dus dat lijkt me stugquote:Op zondag 28 april 2019 11:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zit hier ook om Mozy te ontvluchten. En dan zeg ik dat ik aan het overwerken ben.
Heb niks met Twente als Sallander.quote:Op zondag 28 april 2019 11:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je nog een feestje om twente gevierd?
Vertel eens meid hoe kom je aan die dipquote:
Dit gelooft natuurlijk niemand profjequote:
13:00 is ook op ziggo als het goed isquote:Op zondag 28 april 2019 11:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer begint het. Las dat Norwich terug is, nice.
GVD GEEN VOETBAL VANDAAGquote:Op zondag 28 april 2019 11:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit gelooft natuurlijk niemand profje
Om 1730 utd - chelseaquote:
Ehehehequote:Op zondag 28 april 2019 11:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zou het juist niet verklaren 😏
Nice, Arsenal moet om 1300 en als dat janken wordt schakel ik over naar Max om 1400quote:Op zondag 28 april 2019 11:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
13:00 is ook op ziggo als het goed is
ik kijk eigenlijk meer uit naar Burnley, dan naar die 2 ploegen. Beide met waardeloos voetbal...quote:Op zondag 28 april 2019 11:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, Arsenal moet om 1300 en als dat janken wordt schakel ik over naar Max om 1400
United - Chelsea is wel om 1730 trouwens
Nepsupporterquote:Op zondag 28 april 2019 11:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, Arsenal moet om 1300 en als dat janken wordt schakel ik over naar Max om 1400
United - Chelsea is wel om 1730 trouwens
Ja alleen het resultaat vind ik nu even boeiendquote:Op zondag 28 april 2019 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk meer uit naar Burnley, dan naar die 2 ploegen. Beide met waardeloos voetbal...
Ja je hebt het er maar zwaar meequote:
het spijt me profquote:Op zondag 28 april 2019 11:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus een beetje begrip is best op zijn plaats
Ok, je moet kiezen.quote:
Zelfs ik zou A kiezen en ik ben niet eens voor Arsenalquote:Op zondag 28 april 2019 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, je moet kiezen.
A. Arsenal de komende vijf jaar verzekerd van CL voetbal en driemaal landskampioen.
B. Flamarande urenlang laten krijsen door uw liefkozingen.
Godversquote:Op zondag 28 april 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zelfs ik zou A kiezen en ik ben niet eens voor Arsenal
loop dan gvd ook niet te janken dat er geen voetbal isquote:
Geen topvoetbal zoals ado enzo.quote:Op zondag 28 april 2019 11:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
loop dan gvd ook niet te janken dat er geen voetbal is
quote:Op zondag 28 april 2019 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, je moet kiezen.
A. Arsenal de komende vijf jaar verzekerd van CL voetbal en driemaal landskampioen.
B. Flamarande urenlang laten krijsen door uw liefkozingen.
En als het allebei 5 jaar wasquote:Op zondag 28 april 2019 12:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
5 jaar tegen 5 uur is natuurljk ook een balans van niks
Escaperooms zijn vetquote:Op zondag 28 april 2019 12:16 schreef Myrr het volgende:
Straks escaperoom maar heb geen zin om me klaar te maken.
Als je maar komt hahaquote:Op zondag 28 april 2019 12:16 schreef Myrr het volgende:
Straks escaperoom maar heb geen zin om me klaar te maken.
Ook met liefde smaakt de smekspleet nog steeds hetzelfde.quote:Op zondag 28 april 2019 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet als er liefde in het spel is
wat een kutlyrics jezusquote:Op zondag 28 april 2019 12:31 schreef Flamarande het volgende:
We smijten met die peso's, sir
No, this ain't no church
We zijn young kings, leven in een droom
Gelukkig hangt er liefde in de lucht
I just took a DNA test, turns out I'm 100% that bitchquote:
Zolang ik maar kan samensmelten en me een geheel kan voelenquote:Op zondag 28 april 2019 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook met liefde smaakt de smekspleet nog steeds hetzelfde.
dit zijn echt van die lyrics die homo's op twitter tweeten met "slayyyy 😍😍 omg queen ✊🏽✊🏻"quote:Op zondag 28 april 2019 12:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
I just took a DNA test, turns out I'm 100% that bitch
Even when I'm crying crazy
Yeah, I got boy problems, that's the human in me
Bling bling, then I solve 'em, that's the goddess in me
You coulda had a bad bitch, non-committal
Help you with your career just a little
You're 'posed to hold me down, but you're holding me back
And that's the sound of me not calling you back
Beetje negroïde zogenaamd stoer ook.quote:Op zondag 28 april 2019 12:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit zijn echt van die lyrics die homo's op twitter tweeten met "slayyyy 😍😍 omg queen ✊🏽✊🏻"
Is niet van George Michael hoorquote:Op zondag 28 april 2019 12:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit zijn echt van die lyrics die homo's op twitter tweeten met "slayyyy 😍😍 omg queen ✊🏽✊🏻"
Maakt 't niet minder kutquote:
Doe het ja ja, het is niet erg nee ga,quote:Op zondag 28 april 2019 12:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
We houden niet van de snollebolletjes hier
niet zo cynischquote:Op zondag 28 april 2019 12:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk hoor songteksten, helemaal het einde
voor als je niet meer weet wat je moet zeggenquote:Op zondag 28 april 2019 12:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk hoor songteksten, helemaal het einde
Zal ie veel aan hebben jaquote:
Rustaaaaghquote:Op zondag 28 april 2019 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet het toch uiten, je moet het gewoon kwijt. Opkroppen is nooit goed.
Ja sorry net een paarse draak geroosterd was niet helemaal de bedoelingquote:Op zondag 28 april 2019 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik praat tegen een muur hier maar dat geeft niks
Sorry was neushaar aan het verwijderen en cadeautje aan het zoeken voor mijn roodharige nichtje.quote:Op zondag 28 april 2019 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik praat tegen een muur hier maar dat geeft niks
Klinkt spannender dan deze wedstrijdquote:Op zondag 28 april 2019 13:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja sorry net een paarse draak geroosterd was niet helemaal de bedoeling
Iets voor Hans?quote:Op zondag 28 april 2019 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry was neushaar aan het verwijderen en cadeautje aan het zoeken voor mijn roodharige nichtje.
Je dikke moeder volgepompt achter het station door Spurs- en Chelseafansquote:Op zondag 28 april 2019 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klinkt spannender dan deze wedstrijd
[..]
Iets voor Hans?
Dat is juist het lekkerste. Had je ook nog flinke lappen smegma onder je eikel hangen?quote:Op zondag 28 april 2019 13:47 schreef Trollscience het volgende:
ik was vanochtend aan het masturberen en toen kreeg ik een klein wondje op mijn eikel net voordat ik klaarkwam dus toen ben ik maar gestopt, jullie nog wat meegemaakt?
Helaas, ze heeft al een leuke muzikant te pakken en die heeft een tweeling in haar gestopt.quote:Op zondag 28 april 2019 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klinkt spannender dan deze wedstrijd
[..]
Iets voor Hans?
Je vergeet de liters en liters zaad van Liverpool supporters in haar keelgat.quote:Op zondag 28 april 2019 13:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder volgepompt achter het station door Spurs- en Chelseafans
Dat is grappig, die heeft normaal niks met voetbal hahaquote:Op zondag 28 april 2019 13:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder volgepompt achter het station door Spurs- en Chelseafans
nee, sorry!quote:Op zondag 28 april 2019 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is juist het lekkerste. Had je ook nog flinke lappen smegma onder je eikel hangen?
haha hou toch eens opquote:Op zondag 28 april 2019 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smegma, dat is waar mijn grootvader voorvocht
quote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is grappig, die heeft normaal niks met voetbal haha
Verstandige vrouwquote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
saaaaai -.-quote:Op zondag 28 april 2019 14:03 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga straks maar eens naar dat autoracen kijken
moet Verstappen?quote:Op zondag 28 april 2019 14:03 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga straks maar eens naar dat autoracen kijken
Heb geen zin om iets te doen, ben moe en brak. Dikke stress morgen want heb nog een hoop werk liggen maar soit.quote:
rip, wat had je gedaan danquote:Op zondag 28 april 2019 14:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb geen zin om iets te doen, ben moe en brak. Dikke stress morgen want heb nog een hoop werk liggen maar soit.
ik hoop dat je wond infecteert en dat je penis eraf moet.quote:Op zondag 28 april 2019 13:47 schreef Trollscience het volgende:
ik was vanochtend aan het masturberen en toen kreeg ik een klein wondje op mijn eikel net voordat ik klaarkwam dus toen ben ik maar gestopt, jullie nog wat meegemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |