zijn wij niet allen ziek in de ogen van allah (swt)?quote:
Niet de almuminin alhamdulillahquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn wij niet allen ziek in de ogen van allah (swt)?
Shukran shaqiqiquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat hier staat maar ik zal het recht om het te zeggen tot de dood verdedigen
Ken ik nietquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn wij niet allen ziek in de ogen van allah (swt)?
nee sorry ben gestopt met roken ik vape nu, kijk, het zal echt niet goed voor je zijn maar ik merk dat mijn conditie haast op het niveau van een niet-roker zit nu; en daarnaast, alhoewel ik er aan moest wennen, zitten er toch best lekkere smaakjes bij. ik heb op het moment "red astaire", (dat is een woordgrapje op de danser "fred astaire", wel eens van gehoord?) dat is eigenlijk een combinatie tussen rood fruit en een heel klein beetje menthol, of ja, "menthol", die scoville-achtige sensatie die menthol in je mond heeft, je zou denken dat het niet lekker is maar dat is het dus welquote:
nare traditie is dat jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
Oké ik heb weer eens een kringverjaardag gehad en ik doe het niet meer
Ja echt kill mequote:
Waarom ga je daarheen dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
Oké ik heb weer eens een kringverjaardag gehad en ik doe het niet meer
Kon niet van tevoren ruiken dat het zo'n verjaardag zou wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |