Ja dat komt eind van deze dagquote:Op zondag 28 april 2019 00:53 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Niet 2 dagen depressief zijn na xtc/kristallen.
Kutkloonquote:Op zondag 28 april 2019 00:53 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Niet 2 dagen depressief zijn na xtc/kristallen.
Doe die koala de groeten van me vriend.quote:
Met mijn handen hahahaquote:Op zondag 28 april 2019 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo Hans, hoe maakt u het?
Mensen die hun verjaardag op koningsdag vieren zijn het ergst van de ergsten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
Oké ik heb weer eens een kringverjaardag gehad en ik doe het niet meer
Dat dit kan in 2019, dat degene die ons op een bijna patriarchale wijze van beledigingen, racisme en nare vooroordelen af dient te houden zulke uitspraken bezigtquote:Op zondag 28 april 2019 11:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja dat hij op 5 mei de omgekomen moffen viert ofzo
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op 5 mei vieren wij de omgekomen moffen.
Vinden anderen dat ook?quote:Op zondag 28 april 2019 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb heel veel humor
Ach, hij is vrij simpel. Dat zie je aan zijn posts hier en zijn draak van een vrouw. Snap wel dat je je dan 24/7 afreageert op het internetquote:Op zondag 28 april 2019 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dit kan in 2019, dat degene die ons op een bijna patriarchale wijze van beledigingen, racisme en nare vooroordelen af dient te houden zulke uitspraken bezigt
Mijn interesse is geheel wakker nu.quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ach, hij is vrij simpel. Dat zie je aan zijn posts hier en zijn draak van een vrouw. Snap wel dat je je dan 24/7 afreageert op het internet
Dat gaat ook weer wat te ver.quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de André van Duin van Den Haag dus.
En waarom zit jij hier zo enorm vaak dan?quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ach, hij is vrij simpel. Dat zie je aan zijn posts hier en zijn draak van een vrouw. Snap wel dat je je dan 24/7 afreageert op het internet
Voor jou natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2019 11:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En waarom zit jij hier zo enorm vaak dan?
Ik zit hier ook om Mozy te ontvluchten. En dan zeg ik dat ik aan het overwerken ben.quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 28 april 2019 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn interesse is geheel wakker nu.
Heb geen werk en een serodipquote:Op zondag 28 april 2019 11:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En waarom zit jij hier zo enorm vaak dan?
Mozy zit altijd te gamen dus dat lijkt me stugquote:Op zondag 28 april 2019 11:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zit hier ook om Mozy te ontvluchten. En dan zeg ik dat ik aan het overwerken ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |