Mijn interesse is geheel wakker nu.quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ach, hij is vrij simpel. Dat zie je aan zijn posts hier en zijn draak van een vrouw. Snap wel dat je je dan 24/7 afreageert op het internet
Dat gaat ook weer wat te ver.quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de André van Duin van Den Haag dus.
En waarom zit jij hier zo enorm vaak dan?quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ach, hij is vrij simpel. Dat zie je aan zijn posts hier en zijn draak van een vrouw. Snap wel dat je je dan 24/7 afreageert op het internet
Voor jou natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2019 11:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En waarom zit jij hier zo enorm vaak dan?
Ik zit hier ook om Mozy te ontvluchten. En dan zeg ik dat ik aan het overwerken ben.quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 28 april 2019 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn interesse is geheel wakker nu.
Heb geen werk en een serodipquote:Op zondag 28 april 2019 11:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En waarom zit jij hier zo enorm vaak dan?
Mozy zit altijd te gamen dus dat lijkt me stugquote:Op zondag 28 april 2019 11:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zit hier ook om Mozy te ontvluchten. En dan zeg ik dat ik aan het overwerken ben.
Heb niks met Twente als Sallander.quote:Op zondag 28 april 2019 11:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je nog een feestje om twente gevierd?
Vertel eens meid hoe kom je aan die dipquote:
Dit gelooft natuurlijk niemand profjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |