dit zijn echt van die lyrics die homo's op twitter tweeten met "slayyyy 😍😍 omg queen ✊🏽✊🏻"quote:Op zondag 28 april 2019 12:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
I just took a DNA test, turns out I'm 100% that bitch
Even when I'm crying crazy
Yeah, I got boy problems, that's the human in me
Bling bling, then I solve 'em, that's the goddess in me
You coulda had a bad bitch, non-committal
Help you with your career just a little
You're 'posed to hold me down, but you're holding me back
And that's the sound of me not calling you back
Beetje negroïde zogenaamd stoer ook.quote:Op zondag 28 april 2019 12:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit zijn echt van die lyrics die homo's op twitter tweeten met "slayyyy 😍😍 omg queen ✊🏽✊🏻"
Is niet van George Michael hoorquote:Op zondag 28 april 2019 12:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit zijn echt van die lyrics die homo's op twitter tweeten met "slayyyy 😍😍 omg queen ✊🏽✊🏻"
Maakt 't niet minder kutquote:
Doe het ja ja, het is niet erg nee ga,quote:Op zondag 28 april 2019 12:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
We houden niet van de snollebolletjes hier
niet zo cynischquote:Op zondag 28 april 2019 12:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk hoor songteksten, helemaal het einde
voor als je niet meer weet wat je moet zeggenquote:Op zondag 28 april 2019 12:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk hoor songteksten, helemaal het einde
Zal ie veel aan hebben jaquote:
Rustaaaaghquote:Op zondag 28 april 2019 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet het toch uiten, je moet het gewoon kwijt. Opkroppen is nooit goed.
Ja sorry net een paarse draak geroosterd was niet helemaal de bedoelingquote:Op zondag 28 april 2019 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik praat tegen een muur hier maar dat geeft niks
Sorry was neushaar aan het verwijderen en cadeautje aan het zoeken voor mijn roodharige nichtje.quote:Op zondag 28 april 2019 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik praat tegen een muur hier maar dat geeft niks
Klinkt spannender dan deze wedstrijdquote:Op zondag 28 april 2019 13:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja sorry net een paarse draak geroosterd was niet helemaal de bedoeling
Iets voor Hans?quote:Op zondag 28 april 2019 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry was neushaar aan het verwijderen en cadeautje aan het zoeken voor mijn roodharige nichtje.
Je dikke moeder volgepompt achter het station door Spurs- en Chelseafansquote:Op zondag 28 april 2019 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klinkt spannender dan deze wedstrijd
[..]
Iets voor Hans?
Dat is juist het lekkerste. Had je ook nog flinke lappen smegma onder je eikel hangen?quote:Op zondag 28 april 2019 13:47 schreef Trollscience het volgende:
ik was vanochtend aan het masturberen en toen kreeg ik een klein wondje op mijn eikel net voordat ik klaarkwam dus toen ben ik maar gestopt, jullie nog wat meegemaakt?
Helaas, ze heeft al een leuke muzikant te pakken en die heeft een tweeling in haar gestopt.quote:Op zondag 28 april 2019 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klinkt spannender dan deze wedstrijd
[..]
Iets voor Hans?
Je vergeet de liters en liters zaad van Liverpool supporters in haar keelgat.quote:Op zondag 28 april 2019 13:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder volgepompt achter het station door Spurs- en Chelseafans
Dat is grappig, die heeft normaal niks met voetbal hahaquote:Op zondag 28 april 2019 13:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder volgepompt achter het station door Spurs- en Chelseafans
nee, sorry!quote:Op zondag 28 april 2019 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is juist het lekkerste. Had je ook nog flinke lappen smegma onder je eikel hangen?
haha hou toch eens opquote:Op zondag 28 april 2019 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smegma, dat is waar mijn grootvader voorvocht
quote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is grappig, die heeft normaal niks met voetbal haha
Verstandige vrouwquote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
saaaaai -.-quote:Op zondag 28 april 2019 14:03 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga straks maar eens naar dat autoracen kijken
moet Verstappen?quote:Op zondag 28 april 2019 14:03 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga straks maar eens naar dat autoracen kijken
Heb geen zin om iets te doen, ben moe en brak. Dikke stress morgen want heb nog een hoop werk liggen maar soit.quote:
rip, wat had je gedaan danquote:Op zondag 28 april 2019 14:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb geen zin om iets te doen, ben moe en brak. Dikke stress morgen want heb nog een hoop werk liggen maar soit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |