Als je maar komt hahaquote:Op zondag 28 april 2019 12:16 schreef Myrr het volgende:
Straks escaperoom maar heb geen zin om me klaar te maken.
Ook met liefde smaakt de smekspleet nog steeds hetzelfde.quote:Op zondag 28 april 2019 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet als er liefde in het spel is
wat een kutlyrics jezusquote:Op zondag 28 april 2019 12:31 schreef Flamarande het volgende:
We smijten met die peso's, sir
No, this ain't no church
We zijn young kings, leven in een droom
Gelukkig hangt er liefde in de lucht
I just took a DNA test, turns out I'm 100% that bitchquote:
Zolang ik maar kan samensmelten en me een geheel kan voelenquote:Op zondag 28 april 2019 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook met liefde smaakt de smekspleet nog steeds hetzelfde.
dit zijn echt van die lyrics die homo's op twitter tweeten met "slayyyy 😍😍 omg queen ✊🏽✊🏻"quote:Op zondag 28 april 2019 12:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
I just took a DNA test, turns out I'm 100% that bitch
Even when I'm crying crazy
Yeah, I got boy problems, that's the human in me
Bling bling, then I solve 'em, that's the goddess in me
You coulda had a bad bitch, non-committal
Help you with your career just a little
You're 'posed to hold me down, but you're holding me back
And that's the sound of me not calling you back
Beetje negroïde zogenaamd stoer ook.quote:Op zondag 28 april 2019 12:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit zijn echt van die lyrics die homo's op twitter tweeten met "slayyyy 😍😍 omg queen ✊🏽✊🏻"
Is niet van George Michael hoorquote:Op zondag 28 april 2019 12:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit zijn echt van die lyrics die homo's op twitter tweeten met "slayyyy 😍😍 omg queen ✊🏽✊🏻"
Maakt 't niet minder kutquote:
Doe het ja ja, het is niet erg nee ga,quote:Op zondag 28 april 2019 12:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
We houden niet van de snollebolletjes hier
niet zo cynischquote:Op zondag 28 april 2019 12:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk hoor songteksten, helemaal het einde
voor als je niet meer weet wat je moet zeggenquote:Op zondag 28 april 2019 12:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk hoor songteksten, helemaal het einde
Zal ie veel aan hebben jaquote:
Rustaaaaghquote:Op zondag 28 april 2019 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet het toch uiten, je moet het gewoon kwijt. Opkroppen is nooit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |