TIP: als je "de kring" ziet, moet je rennen voor je leven of een hartaanval fakenquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kon niet van tevoren ruiken dat het zo'n verjaardag zou worden
Kreeg je ook echt gebakje en zo?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kon niet van tevoren ruiken dat het zo'n verjaardag zou worden
mitsubishi's van ritchie 920mg ook hoor gvd op dominator negen stuks gesnoept teeering waren echt knallersquote:
Daarom volgende keer gewoon meteen omdraaienquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
TIP: als je "de kring" ziet, moet je rennen voor je leven of een hartaanval faken
Gisteren iets teveel mdma lig nu nog te draaienquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mitsubishi's van ritchie 920mg ook hoor gvd op dominator negen stuks gesnoept teeering waren echt knallers
Ja lekker "zelfgemaakte" monchoutaart van dr oetkerquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg je ook echt gebakje en zo?
hoeveel is "teveel"quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:46 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gisteren iets teveel mdma lig nu nog te draaien
Bijna zo erg dat ik me weer kostelijk zou vermaken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja lekker "zelfgemaakte" monchoutaart van dr oetker
net zoals ik niet meer naar partyquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
Oké ik heb weer eens een kringverjaardag gehad en ik doe het niet meer
Ja je bent een vreemd dingquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna zo erg dat ik me weer kostelijk zou vermaken.
oh was familie? dan snap k wel. zou dan ook wel weg zijn na een klein uurtje overigensquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom volgende keer gewoon meteen omdraaienMaar voel me dan verplicht om paar uurtjes te blijven en dan maar doodgaan en met tante Ria klessebessen
Zal zo'n 300 zijnquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
1,5 over de hele avond weet niet hoeveel mg
oh gwn pil? ja ligt er idd aan hoe zwaar, pak meestal ook wel zoiets is wel lachen, daarna vind ik het ook wel leuk geweest anders ben je nog week duizelig ernaquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
1,5 over de hele avond weet niet hoeveel mg
Ik was nog beetje brak van gisteravond dus ben na 2,5 uur weggegaan. Best goede scorequote:Op zaterdag 27 april 2019 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh was familie? dan snap k wel. zou dan ook wel weg zijn na een klein uurtje overigens
Ja was laatste maand met de trein naar werk omdat ik duizelig was geworden op de snelwegquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh gwn pil? ja ligt er idd aan hoe zwaar, pak meestal ook wel zoiets is wel lachen, daarna vind ik het ook wel leuk geweest anders ben je nog week duizelig erna
Kankerboeieeeequote:Op zaterdag 27 april 2019 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vroeger zo'n schoonzus en die was getrouwd met een volkse simpele Utrechter, hele leuke kringverjaardagen waren dat.
Beste support your local dealeerrrquote:
Even quoten voor de modsquote:
Iddquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beste support your local dealeerrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |