Ik heb er twee en het financieel ook niet slecht maar ik kan iedereen afraden kinderen te nemen, wat een hoop werk is dat joh, veel feestvieren is er niet bij hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal schatrijke mensen die niet veel anders te doen hebben dan lunchen, wijntjes nippen, neuken <--------- baby's en feestvieren
Je krijgt er zo veel voor terugquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb er twee en het financieel ook niet slecht maar ik kan iedereen afraden kinderen te nemen, wat een hoop werk is dat joh, veel feestvieren is er niet bij hoor
Nanny's.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb er twee en het financieel ook niet slecht maar ik kan iedereen afraden kinderen te nemen, wat een hoop werk is dat joh, veel feestvieren is er niet bij hoor
Als het je wens is en je kunt een fatsoenlijke basis bieden moet je er gewoon aan beginnen natuurlijk. Maar alleen omdat je partner het graag wil of om je het vooral wil omdat al je dinnetjes zwanger beginnen te raken. Meh. Of erger nog, omdat de relatie even wat minder gaat en een kind daar vast tegen helpt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collega ja, die zit nu tot z'n oren in de alimentatiestressquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Of erger nog, omdat de relatie even wat minder gaat en een kind daar vast tegen helpt.
Haha sneuquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collega ja, die zit nu tot z'n oren in de alimentatiestress
Er zijn maar weinig relaties echt bestand tegen poepluiers, sociale schraalheid, seksloosheid, slaaptekort en afgekloven tepels.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Als het je wens is en je kunt een fatsoenlijke basis bieden moet je er gewoon aan beginnen natuurlijk. Maar alleen omdat je partner het graag wil of om je het vooral wil omdat al je dinnetjes zwanger beginnen te raken. Meh. Of erger nog, omdat de relatie even wat minder gaat en een kind daar vast tegen helpt.
Daarom noem ik het ook zo'n slecht idee om een relatiedip aan te grijpen voor voortplanting hè Sherlock.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig relaties echt bestand tegen poepluiers, sociale schraalheid, seksloosheid, slaaptekort en afgekloven tepels.
Doe eens relaxed joh, ik bevestig je punt slechts.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Daarom noem ik het ook zo'n slecht idee om een relatiedip aan te grijpen voor voortplanting hè Sherlock.
Doe gewoon je ding, door jouw gedrag komt chia nog eens langs, wat natuurlijk uiterst gezellig is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe eens relaxed joh, ik bevestig je punt slechts.
Ik vind haar maar Ikea en braadworsterig overkomen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe gewoon je ding, door jouw gedrag komt chia nog eens langs, wat natuurlijk uiterst gezellig is.
Zo lui en dik is ze nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind haar maar Ikea en braadworsterig overkomen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo lui en dik is ze nou ook weer niet.
Mehh, gewoontjes en volks.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:34 schreef McGrath het volgende:
Braadworsten zijn lekker en Ikea meubels zijn makkelijk in elkaar te zetten, ik zie niets negatiefs.
Klinkt me als muziek in de oren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal schatrijke mensen die niet veel anders te doen hebben dan lunchen, wijntjes nippen, neuken <--------- baby's en feestvieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |