SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Maar voltooid is het in ieder gevalquote:Op maandag 22 april 2019 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verteld met een d is wel voltooid deelwoord, maar op basis van alleen dat woord los kan je niet zeggen of het voltooid verleden of voltooid tegenwoordige tijd is
En in mijn tijd leerden we ook nog correct spellen op school!quote:
Net als mijn opleidingquote:Op maandag 22 april 2019 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar voltooid is het in ieder geval
Dat kan je van onze Naat niet zeggenquote:
Ookquote:Op maandag 22 april 2019 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van onze Dijkema zeker? Die heeft de eerste maanden van mijn 1e jaar niets anders gedaan dan ons liedjes leren.Elke les beginnen met de enige echte Cantus, het schoollied.
ik heb mijn veterstrikdiploma anders prima gehaaldquote:Op maandag 22 april 2019 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan je van onze Naat niet zeggen
Was dat de ex-man van juf Ank?quote:Op maandag 22 april 2019 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Van onze Dijkema zeker? Die heeft de eerste maanden van mijn 1e jaar niets anders gedaan dan ons liedjes leren.Elke les beginnen met de enige echte Cantus, het schoollied.
Ja dat haalde je gewoon op je sloffen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb mijn veterstrikdiploma anders prima gehaald
Bij ons werd die er meteen al door Dijkema in geramd (zowel die met Latijnse tekst als de Nederlandse). Maar het was zijn laatste jaar. Volgens mij wilde hij zelf vooral gewoon een lolletje hebben en dacht 'dat lesgeven volgt later wel'.quote:Op maandag 22 april 2019 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
OokCantus kreeg ik pas later trouwens, volgens mij in de tweede. Omdat er toen een lustrum was
En zeker niet elke les
Ja, ligt nog vers in je herinnering natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2019 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je verdient een sticker en een aai over de bolquote:Op maandag 22 april 2019 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ligt nog vers in je herinnering natuurlijk.
Zou me niet verbazenquote:Op maandag 22 april 2019 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij ons werd die er meteen al door Dijkema in geramd (zowel die met Latijnse tekst als de Nederlandse). Maar het was zijn laatste jaar. Volgens mij wilde hij zelf vooral gewoon een lolletje hebben en dacht 'dat lesgeven volgt later wel'.
Is dat de Chinese kloon vanquote:Op maandag 22 april 2019 22:56 schreef MaGNeT het volgende:
Wat gaat die beschermfolie moeilijk van m'n Galaxy Fold zeg. Maar het is gelukt!
Is dat zo?.quote:Op maandag 22 april 2019 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hé, volgens mij heb ik die eerder hier in de SC gezien
quote:Op maandag 22 april 2019 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou me niet verbazenHij richtte zijn multiple choice-opgaven bij de toetsen regelmatig zo in dat er een woord kwam te staan als je de goede antwoorden koos. Erg handig als je er bij een of twee twijfelde
Jaaa goed artwork!quote:
Sshhht.quote:Op maandag 22 april 2019 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ESF / [SC] #228 Met of zonder ID... geen idee...
daar ja
The Killersquote:Op maandag 22 april 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
SO SOMEBODY TOLD ME YOU HAD A BOYFRIEND WHO LOOKED LIKE A GIRLFRIEND
Dat is wel leuk, dan zie je dat er iemand z'n best voor doet.quote:Op maandag 22 april 2019 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik dan niet doorgehad (of hij had dat afgeleerd). Hij had er wel een handje van om in elke opgave de naam van een leerling te verwerken. Iedereen is wel een keer voorbij gekomen (ook ik; al weet ik niet meer waar het over ging).
quote:
Slaap lekker beer!quote:Op maandag 22 april 2019 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
En ik ben moe, want mn zinnen lopen nog slechter dan gebruikelijk... Tijd om naar bed te gaan! De groeten.
Dit vind ik echt altijd van die heerlijke anekdotesquote:Op maandag 22 april 2019 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn leraren waren ook wel bijzonder, ik had er één die "hok hok lieden" riep en met een halve schaar gooide naar een doos op een kast, achter in het lokaal. Er zaten aardig wat putten in die kast
Ik heb er ook ooit mee gegooid en hij riep "kastenmoordenaar!" wat al duidelijk maakt dat mijn techniek niet zo goed was.
Dan een docent die "goedemorgen kadavers" zei als begroeting.
Een docente Frans die (ik was 1 van de 2 jongens in de klas "Frans") vroeg of de dames al ongesteld waren
Oh ja, een Engelse leraar die in het Engels schold en een docent Frans op m'n eerste MAVO die daarnaast ook boer was en regelmatig te laat kwam omdat er een bevalling was in z'n stal. Ik zat vooraan en hij stonk naar mest...
#liefdagboek #opavertelT
In welke tent ben jij beland?quote:Op maandag 22 april 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
BRING IT BACK DOWN BRING IT BACK DOWN TONIIIGHT
SO SOMEBODY TOLD ME YOU HAD A BOYFRIEND WHO LOOKED LIKE A GIRLFRIEND![]()
Ik vond het ook heel leuk! En nooit negatief uiteraard naar iemand. Was wel een leuke leraar.quote:Op maandag 22 april 2019 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, dan zie je dat er iemand z'n best voor doet.
Ik heb gehad dat de geschiedenisleraar de eerste twee lessen heeft gegeven van een verouderd programma... we hebben daarna het hele jaar achter de feiten aangelopen bij dat vak ,toen we wel overgingen naar de nieuwe leerlijn, toen ie eindelijk doorkreeg dat hij de verkeerde aan het onderwijzen was.
Trusten!quote:Op maandag 22 april 2019 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
En ik ben moe, want mn zinnen lopen nog slechter dan gebruikelijk... Tijd om naar bed te gaan! De groeten.
Kijk ze!quote:Op maandag 22 april 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, voetenbadje is eindelijk niet meer te heet, en GoT is binnen, tot over 50 minuten ofzo
Bring it al back now!quote:Op maandag 22 april 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
BRING IT BACK DOWN BRING IT BACK DOWN TONIIIGHT
SO SOMEBODY TOLD ME YOU HAD A BOYFRIEND WHO LOOKED LIKE A GIRLFRIEND![]()
(Als het om heerlijk dansbare plaatjes gaatquote:
Heb heb ik op de basisschool nog met mijn klas een dansje op gedaan voor de school talentenjachtquote:
Live is die eigenlijk nog lekkerder:quote:
"The Time is Now" ook fijn trouwensquote:
Ook al zo'n heerlijk nummerquote:Op maandag 22 april 2019 23:37 schreef MaGNeT het volgende:
November 2017 nog gezien in de Ziggo Dome![]()
Nu al zin in!quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 22:33 schreef MaGNeT het volgende:
Dan denk je ineens... hey... dat voorwerp ken ik... zoiets ligt ook op tafel...
[ afbeelding ]
En dan betrap en vang je de dief op heterdaad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die blik ook. "Shit, was er bijna mee weg."
Ziet er goed uit, nu nog meer zin in!quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
De tent van radio 3fm in mijn eigen kamerquote:Op maandag 22 april 2019 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In welke tent ben jij beland?Ik had je beter in de gaten moeten houden volgens mij.
Ik had met jou naar school moeten gaanquote:Op maandag 22 april 2019 23:22 schreef MaGNeT het volgende:
Wat betreft akkefietjes op school:
- klasgenoot die een soldeerbout bij het hete gedeelte beetpakte in het technieklokaal
- een vriend die een kanon in elkaar soldeerde en het tijdens de les (via de buitendeur van het lokaal) afvuurde met een stuk vuurwerk er in. De docent vond het niet zo'n goed idee, de medewerker van het gasbedrijf die 30 meter verderop aan een kastje werkte ook niet
- de lokalen lagen in een ring (hoofdgebouw met noodgebouwen erachter), 1 van de leerlingen besloot het gras in het midden te betreden, ging daar in het gras liggen alsof hij uit het raam was gevallen (bril een meter verderop) en al snel stond de wiskundeleraar van het lokaal daarboven te gillen "DKZ, heb jij dit gedaan?"... DKZ was ook die jongen van de soldeerbout... Onze docent Nederlands (die direct doorhad dat het een grap was) vond het nog nodig om te roepen "wel wat beter op je leerlingen letten"
- de docent maatschappijleer reed de wiskundedocent aan met een TV-kast die hij voor zich uit duwde. Wiskundedocent (ja, die van dat raam) een whiplash en een kraag om z'n nek. En natuurlijk deden we sirenes na zodra er weer zo'n TV-kast door het gebouw rolde...
- scheikundedocent die van grote knallen hield, dus blik water op het schoolplein, brok natrium er in, dat blik hebben we nooit meer teruggezien
Klinkt als een weirde tentquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De tent van radio 3fm in mijn eigen kamer
Mierenneuker. Je weet wat ik bedoelquote:
Weird betekent in mijn woordenboek niet iets negatiefsquote:
Oh, ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weird betekent in mijn woordenboek niet iets negatiefs
Nah, ik hou me in vanavondquote:
Zelfs als niet GoT-kijker snap ik dit filmpjequote:Op dinsdag 23 april 2019 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
Met dit enigszins hilarische filmpje ga ik jullie een fijne nachtrust toewensen en zelf dromenland opzoeken
Dit vind ik nog best lekker klinken ookquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er schoot me weer een nummer te binnen dat ik als test op ijs_beers lijst had gezet
Balenquote:
Nee niet dat ik weet... Meerdere keren wakker geworden, dan weer te warm, dan weer te koud, maar ik heb niet liggen piekeren of zoquote:
#metooquote:
Veel "plezier"quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Straks naar de collega van m'n vakantievierende fysiotherapeut.....benieuwd of die net zo lekker/'sadistisch' is
Dankjewelquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Veel "plezier"![]()
Ik mag vrijdag weer naar Deb.
Which reminds me... ik moet mijn oefeningen doen
Het lijkt een mooie inspirational quote, maar dan denk je: wie wil er nou z'n laatste adem? 'Ik kan niet wachten op m'n laatste adem!'twitter:mathieuvdpoel twitterde op maandag 22-04-2019 om 15:46:42You’ve gotta want it more than your last breath https://t.co/TMtkW3GKOz reageer retweet
Whehehequote:Op dinsdag 23 april 2019 09:57 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ben gefascineerd door deze tweet van Mathieu van der Poel.Het lijkt een mooie inspirational quote, maar dan denk je: wie wil er nou z'n laatste adem? 'Ik kan niet wachten op m'n laatste adem!'twitter:mathieuvdpoel twitterde op maandag 22-04-2019 om 15:46:42You’ve gotta want it more than your last breath https://t.co/TMtkW3GKOz reageer retweet
Fixedquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:09 schreef naatje_1 het volgende:
Bewust Arcade Fire meemaken is ook geen straf
Ja, ook waar, maar die was op dat moment niet op de radioquote:
Niet erg?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, kreeg net het berichtje binnen dat de semi-fling met wie ik vanavond af zou spreken voedselvergiftiging heeft, dus het maar de vraag is of ze komt en dat vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:57 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ben gefascineerd door deze tweet van Mathieu van der Poel.Het lijkt een mooie inspirational quote, maar dan denk je: wie wil er nou z'n laatste adem? 'Ik kan niet wachten op m'n laatste adem!'twitter:mathieuvdpoel twitterde op maandag 22-04-2019 om 15:46:42You’ve gotta want it more than your last breath https://t.co/TMtkW3GKOz reageer retweet
Logisch toch, hij zou nu al met Aoibhin trouwen. Onze SjoelESFwedding.quote:
Ja dat is ook zo.......zou ik bruidsmeisje kunnen worden?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch toch, hij zou nu al met Aoibhin trouwen. Onze SjoelESFwedding.
In Top Gear heeft Richard Hammond een keer bijna hetzelfde gezegd, alleen was dat next breathquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:57 schreef blackswangreen het volgende:
Die klinkt een stuk logischer idd.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Top Gear heeft Richard Hammond een keer bijna hetzelfde gezegd, alleen was dat next breath
Kijk, nu komen we ergens, dat lijkt er meer opquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Top Gear heeft Richard Hammond een keer bijna hetzelfde gezegd, alleen was dat next breath
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel mooiquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wel mooi. Wie wordt de B.A.B.S. ? Henk?
En dat hij dan de plechtigheid opent met Hellloooo Songfestivalforum and hellloooo Europe
Meestal wordt voor een bruiloft deze gebruiktquote:
Al plannen voor de huwelijksnacht?quote:
Dat zal er worden bedoeld, inderdaad. Maar ik mierenneuk graagquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Duncan gaat gesponsord naar ESF![]()
![]()
ik zie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Duncan gaat gesponsord naar ESF![]()
![]()
Oh nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig want ik zie nu helemaal niets!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmmm.......zometeen nog een keer proberen dan.....quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:38 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig want ik zie nu helemaal niets!
hmmmquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nieuwe test.....
[ afbeelding ]
uhu. de "hmmm" was omdat ik me afvroeg wat hier dan mee gesuggereerd werd, Duncan op schijtpapier...quote:
Het ging mij meer om carry me homequote:Op dinsdag 23 april 2019 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uhu. de "hmmm" was omdat ik me afvroeg wat hier dan mee gesuggereerd werd, Duncan op schijtpapier...
quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nieuwe test.....
[ afbeelding ]
Zeker te zien nu. Had 'm tijd terug ook gepost, toen was de Edet in de bonus. Die Duncan loopt helemaal binnen!quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nieuwe test.....
[ afbeelding ]
Dat snap ikquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het ging mij meer om carry me home
Oh die had ik gemist.....sorry!quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Zeker te zien nu. Had 'm tijd terug ook gepost, toen was de Edet in de bonus. Die Duncan loopt helemaal binnen!
Hij blijft leuk, al brak bij mij die draagband af, dus toen was het meer drag me home.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh die had ik gemist.....sorry!
Oei......quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij blijft leuk, al brak bij mij die draagband af, dus toen was het meer drag me home.
quote:
Ik lekker welquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:38 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig want ik zie nu helemaal niets!
ZE PIKT EEN SORRY VAN JE AWARDquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij blijft leuk, al brak bij mij die draagband af, dus toen was het meer drag me home.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die woorden over Carry home zitten in z'n liedje.
quote:
Ja, maar sorry (award + 1), daar kan ik toch niets aan doen?quote:
Je staat er nog ongeveer honderdzesentwintig voor, dus op zich kon je het wel lijen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar sorry (award + 1), daar kan ik toch niets aan doen?
Staan we nu weer quitte?
Punten pikken, voor de Frans Award 2020 met gratis 2 VIP kaarten voor het ESF in de IJsselhallen in Zwolle.quote:
Owwww.......alleen omdat ik sorry zei?quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Punten pikken, voor de Frans Award 2020 met gratis 2 VIP kaarten voor het ESF in de IJsselhallen in Zwolle.
Ja, sorry (award + 1), ik dacht dat je dat wel wist. Zo niet, nogmaals sorry (award + 1).quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Owwww.......alleen omdat ik sorry zei?
*cola door neus*quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:23 schreef Dave het volgende:
voor het ESF in de IJsselhallen in Zwolle.
Ik zou voor de Krolumn gaan.quote:Op maandag 22 april 2019 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
Dave die flauwe woordgrappen maakt over de deelnemers van dit jaar ofzo, of een collumn van Krea.
Ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ikquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, sorry (award + 1), ik dacht dat je dat wel wist. Zo niet, nogmaals sorry (award + 1).
ESF / ESF-verkiezingen: Awards bedenk topiquequote:Op dinsdag 23 april 2019 15:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ik![]()
Daar hebben we allemaal wel eens last van bij Dave.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ik![]()
Ja, duizend maal sorry hoor! (award + 1000).quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar hebben we allemaal wel eens last van bij Dave.
Ja, ho maar. Dat gaat wel heel hard zo. Als we zo gaan tellen kom ik lekker kinderachtig voorbij met oneindig maal sorry. (award = ∞ )quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, duizend maal sorry hoor! (award + 1000).
oneindig maal sorry + 2 tot de vierde macht keer sorryquote:
Ook wel bekend als '16 keer sorry'.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
oneindig maal sorry + 2 tot de vierde macht keer sorry
(award = ∞+2^4 )
Klopt. Ik zit hierboven nog in een relatief kleine oneindigheid.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet elke soort oneindig is even grootDe ene oneindig is groter dan de andere
Ja, maar +16 staat zo tam.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ook wel bekend als '16 keer sorry'.
Si señor! Efectos especiale! Yeah yeah yeah!quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:20 schreef ato het volgende:
Bailandos op de radio, ik moet meteen aan Tim denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:37 schreef Momo... het volgende:
Hoop je ook ergens op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik denk dat ik redelijk Nederlands ben, maar iets verder terug in familie zit er toch wat buitenlands bloed. Niet buiten Europa ofzo hoor maar toch wel interessant om te weten.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:37 schreef Momo... het volgende:
Bedoel je de ancestry test? Die heb ik ook gedaan vorig jaar. Is wel geinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ancestry.com heeft een uitgebreidere test, maar die shippen niet naar Nederland.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jup, was jij nog iets buiten Nederlands om?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedoel je de ancestry test? Die heb ik ook gedaan vorig jaar. Is wel geinig.![]()
Ancestry.com heeft een uitgebreidere test, maar die shippen niet naar Nederland.
Ik kreeg er vooral uit wat ik al wist (geen verrassingen); voornamelijk Nederlands (wat zich in zo'n testje vaak uit als een combo van Engels en Scandinavisch, want een Nederlandse categorie hebben ze niet) en Ashkenazi Joods (waarvan de roots in Oost-Europa moeten liggen) met een paar procent Grieks.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
Jup, was jij nog iets buiten Nederlands om?
Ah, vandaar die moeilijke naam!quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kreeg er vooral uit wat ik al wist (geen verrassingen); voornamelijk Nederlands (wat zich in zo'n testje vaak uit als een combo van Engels en Scandinavisch, want een Nederlandse categorie hebben ze niet) en Ashkenazi Joods (waarvan de roots in Oost-Europa moeten liggen) met een paar procent Grieks.
Ik heb ook nog Litouws zitten aan mijn moeders kant, maar dat is waarschijnlijk net teveel generaties terug om uit zo'n test te komen, of die Litouwer moet ook Joods zijn geweest.
Vaak krijgen Nederlanders toch ook Frans en Duits eruit?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kreeg er vooral uit wat ik al wist (geen verrassingen); voornamelijk Nederlands (wat zich in zo'n testje vaak uit als een combo van Engels en Scandinavisch, want een Nederlandse categorie hebben ze niet) en Ashkenazi Joods (waarvan de roots in Oost-Europa moeten liggen) met een paar procent Grieks.
Ik heb ook nog Litouws zitten aan mijn moeders kant, maar dat is waarschijnlijk net teveel generaties terug om uit zo'n test te komen, of die Litouwer moet ook Joods zijn geweest.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:32 schreef Momo... het volgende:
[..]
Vaak krijgen Nederlanders toch ook Frans en Duits eruit?
Wel leuk om wat Grieks en Joods terug te vinden
Je hebt bij sommige testjes ook een categorie "Noord-West Europa", maar ik weet niet of die bij MyHeritage zit. Dat is inderdaad meer Frans en Duits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Nederlanders krijgen ook vaak Engels en Scandinavisch; wat niet gelijk wil zeggen dat je daar dan voorouders vandaan hebt, maar dat komt dan qua resultaat het dichtst bij van wat ze in de database hebben. Wat dat betreft maakt zo'n testje ook niet heel veel duidelijk, maar het is wel lollig.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Op basis van de titels van dit jaar zijn er genoeg te bedenkenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:54 schreef Dave het volgende:
Ja, we moeten iets toepasselijks voor dit jaar hebben. De Scream-award of zo.
De Hatariward? De ESF-awards-are-a-losing-game-award. De Jan Uriot award.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Voor het eerst een kilometer gezwommen.
Je moet natuurlijk ook flink oefenen, dat ijs op de noordpool smelt steeds sneller.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Dat is 699 kilometer minder dan die verdwaalde ijsbeer van vorige week.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Oh, hier was het droog.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Doe je er normaal gesproken twee dan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Leonora Award: user die altijd de lieve vrede wil bewaren, onder het motto 'Love is forever'quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op basis van de titels van dit jaar zijn er genoeg te bedenkenMaar vaak is er ook vooral wat te bedenken zodra we de act op het festival gezien hebben. Enfin, einde van het jaar zien we het wel
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Jawel joh, en als ik ooit een kilometer gezwommen heb zal ik het hier ook posten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
Oké zal geen dagboekposts meer plaatsen.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jawel joh, en als ik ooit een kilometer gezwommen heb zal ik het hier ook posten.
Kan alleen wel ff duren, ik ben niet zo'n zwemmer.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan alleen wel ff duren, ik ben niet zo'n zwemmer.
1 kilometer is wel te doen. dat zijn maar 40 baantjes!quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan alleen wel ff duren, ik ben niet zo'n zwemmer.
Ik heb ooit een A diploma gehaald, ben ik daarmee een natuurtalent?quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh.had wel een natuurtalent in jou gezien.
Of 20.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
1 kilometer is wel te doen. dat zijn maar 40 baantjes!
50-meter baden vind ik niets. Dan doe je zo lang voordat je weer mag kerenquote:
Vind ik ook hoor. Keren en afzetten is het fijnste.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
50-meter baden vind ik niets. Dan doe je zo lang voordat je weer mag keren
Hoe lang heb je over die kilometer gedaan?
Nicequote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Dat is best een nette tijd voor de eerste keer (sinds jaren?)!quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Keren en afzetten is het fijnste.Zo'n 40 minuten, heb niet exact getimed.
Zwem natuurlijk wel vakerquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is best een nette tijd voor de eerste keer (sinds jaren?)!
Nee, dat is Rog_Epiales. Die fout wordt vaker gemaaktquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh.had wel een natuurtalent in jou gezien.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dat is Rog_Epiales. Die fout wordt vaker gemaakt
Netjes hoor.. ik zwem 'm tegenwoordig als onderdeel voor mijn kwart-triatlon net onder de 30 minuten met de borstcrawl... dat kan nog veel sneller maar ik ben geen geboren atleetquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Keren en afzetten is het fijnste.Zo'n 40 minuten, heb niet exact getimed.
En nu uitbouwenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
In de zomer probeer ik elke week 2 kilometer te zwemmen in het buitenbad. Maar dan moet het niet zo'n zomer als vorig jaar zijn, want dan is het te druk en schiet het niet opquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zwem natuurlijk wel vakerMaar deze afstand was voor het eerst ja.
![]()
Jij zwemt ook?
ESF Underwater Sjoel Meetquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet eigenlijk ook echt weer wat aan sport gaan doen
Ik heb wel een duikbrevetquote:
twitter:MrsQuench twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 22:03:53Hygge is the Danish word for the warm, cosy glow you feel when you’re in your own home, calm, relaxed and worry-free.The English word is Gin. reageer retweet
Het is gelukkig nog een testversie.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik was even mijn lijstje met songfestivalliedjes aan het vullen, maar klopt het dat we maar 9 liedjes op kunnen geven ipv 10? Ik mis de 7 punten in de lijst
edit: lijst ingestuurd
Oh ok, ik dacht dat het al voor het echie wasquote:Op woensdag 24 april 2019 08:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog een testversie.![]()
Ik maak er binnenkort een speciaal topic voor.
![]()
*7 punten toevoegen gaat
Ik ook.quote:
Turn bitchesquote:Op woensdag 24 april 2019 11:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb voor vanavond wentelteefjes op de planning
oeh lekkerrrr!!quote:Op woensdag 24 april 2019 11:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb voor vanavond wentelteefjes op de planning
Hij komt steeds dichter bij Nederlandquote:Op woensdag 24 april 2019 12:45 schreef Greys het volgende:
Salvador speelt vanavond in Frankfurt.
https://www.facebook.com/1484043168535214/posts/2271873939752129/
Jaaaaa je merkt echt zo duidelijk nu hoe goed het met hem gaatquote:Op woensdag 24 april 2019 12:49 schreef Greys het volgende:
En gisteren in Essen.
Wat een springerige clown is het nu.![]()
Hij was in de aanbieding.quote:
Dat is wel prijzig voor een ontbijtquote:Op woensdag 24 april 2019 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij was in de aanbieding.. En het is een Hyatt dus dat is altijd wel ok.
Ik heb er alleen als echte 'ollander voor gekozen om het ontbijt er niet bij te nemen, want dat was 30 euro pp..
Owjee......wel goedgekomen? En fling nog gezien gisteren?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemiddag, ik heb lekker rustig aan gedaan met de gedachte dat ik een lege agenda had, was ik vergeten dat ik een afspraak om 10 uur had ofzo
Ik ben er nu nog, maar semi fling heh.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Owjee......wel goedgekomen? En fling nog gezien gisteren?
Oh heb je ze semi gezien?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben er nu nog, maar semi fling heh.
Ik wil dit allemaal. Behalve de bamihap en de groentekroket.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:23 schreef Cee het volgende:
Net friet en bamihap en groentekroket gehad van werk tijdens de lunch.
Wat me zelf wel leuk lijkt, is dat we net als vorig jaar gaan stemmen op alle inzendingen dit jaar in een apart topic en dat de top 10 bekend wordt gemaakt in één van de uitzendingen.quote:Op maandag 22 april 2019 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
[info]Dienstmededeling[/info]
Even brainstormen jongens: We hebben op radio49 twee ESF-uitzendingen geclaimd van Gesnater met DeNater, (dan Douzepwater met DeNater).
De eerste is op 4 mei 's avonds, en @:Naatje_1 had het idee voor een ESF-Freaknacht, ik weet niet exact wat dat betekent, maar ik denk dat we de very big weird side of eurovision daar gaan opzoeken.
De tweede is op 11 mei, als aankondiging van de ESF week, ook weer 's avonds. Als het goed is zijn er dan geen repetities meer, en het rode carpet event is pas Zondag. Dan willen we eigenlijk een lijstje van FOK's favoriete eurovisienummers draaien.
Nu is de vraag: hoe gaan we deze twee uitzendingen vormgeven? We hebben zelf al wel ideeën (zie hierboven), maar zijn benieuwd naar die van jullie. Hebben jullie misschien ideeën over een evt. andere invulling van de uitzendingen, of over hoe we de playlist gaan samenstellen? Misschien kunnen we een apart topic maken waarin we stemmen op onze favoriete nummers. Of wil je misschien een Rubriekje? Dave die flauwe woordgrappen maakt over de deelnemers van dit jaar ofzo, of een collumn van Krea.Brand los!
[info]Einde dienstmededeling[/info]
quote:Op woensdag 24 april 2019 13:23 schreef Cee het volgende:
Net friet en bamihap en groentekroket gehad van werk tijdens de lunch.
Dus alleen friet en werk?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil dit allemaal. Behalve de bamihap en de groentekroket.
quote:Op woensdag 24 april 2019 13:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het enige dat ik frietjes noem is:
[ afbeelding ]
...want dat mag de naam patat (tm) (c) niet dragen.
‘Vergeten’ parels lijken mij ook wel leuker dan voor de zoveelste keer Euphoria of Love Shine A Light.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:40 schreef grazz het volgende:
[..]
Wat me zelf wel leuk lijkt, is dat we net als vorig jaar gaan stemmen op alle inzendingen dit jaar in een apart topic en dat de top 10 bekend wordt gemaakt in één van de uitzendingen.
Ik zou naast de bekende inzendingen ook wel nummers willen horen die in onze ogen/oren veel hoger hadden moeten eindigen, ofwel, de vergeten parels.
Oh en ik ben helemaal voor een column van Krea
dit linkje werkt nog steeds? https://docs.google.com/f(...)kxsduP_xTag/viewform
Volgens dit plaatje zou ik patat moeten zeggen, maar toch zeg ik friet. Lekker non-conform ben ik he?quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 13:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met hun frietsaus.quote:
Misschien een aparte underrated-categorie en daar ook een top 10 van? Lijkt me ook wel een leuke categorie ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
‘Vergeten’ parels lijken mij ook wel leuker dan voor de zoveelste keer Euphoria of Love Shine A Light.
Ook niet als het Krea is?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Met hun frietsaus.![]()
Patat met mayo. Daar kun je me voor wakker maken. (niet letterlijk nemen aub)
Neem je op de terugweg even patat met mayo mee?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
Anyway, ik ga er vandoor. Heb me #viesdik gegeten aan paaseitjes en de sportschool lonkt.
Patat, wat is dat?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Neem je op de terugweg even patat met mayo mee?
Patat klinkt als friet waar op gescheten is.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Patat klinkt als friet waar op gescheten is.
Dat komt goed uit, want je merkt er weinig van.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ik slaap slaap ik en wil ik blijven slapen. Zelfs als het Krea is.
MET JE ZURE FRIETSAUS UIT BELGIEquote:Op woensdag 24 april 2019 14:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Patat klinkt als friet waar op gescheten is.
Dat zei m'n vriend vannacht ook.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want je merkt er weinig van.
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ie niet minstens 15 jaar jonger is dan jij accepteer ik het niet.
Irritant dat de zon zo veel schijnt als je zonnepanelen hebt inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:38 schreef MaGNeT het volgende:
Gaat lekker hier
Iemand al regen gezien? Hier nog niets en er ligt een dikke laag stof op m'n zonnepanelen
Ik moet je teleurstellen.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:15 schreef Kreator het volgende:
Als ie niet minstens 15 jaar jonger is dan jij accepteer ik het niet.
Volgens mij ben je stiekem hetero.quote:
Bedoel je Loiza? Anyway, ik was vroeger ook al een jongetje, maar nu geen lekker wijf.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stiekem hetero.
( ik vind die ene van Robinson die vroeger een jongetje was maar nu een lekker wijf ook wel een lekker wijf, maar dat zegt dus niks, Dave.)
Nee, van Holland's Next Top Model, maar ze heeft inderdaad meegedaan aan Expeditie Robinson.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat die ene van Expeditie Robinson?
Lijkt me sterk. Ik ken haar ook van 'gevaarlijkste wegen'quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat die ene van Expeditie Robinson?
Ja, die heeft HNTM ooit gewonnen, voordat ze al deze dingen deed.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik ken haar ook van 'gevaarlijkste wegen'
https://www.televizier.nl(...)-gevaarlijkste-wegen
Die ene van Expeditie Robinson?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, die heeft HNTM ooit gewonnen, voordat ze al deze dingen deed.
Oh neee, wacht. Ik denk dat je deze bedoelt:quote:Op woensdag 24 april 2019 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ene van Expeditie Robinson?
(dude...)
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Anyway, ik was vroeger ook al een jongetje, maar nu geen lekker wijf.
Misschien dat @naatje_1 of @ato iets weten?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:56 schreef danilel het volgende:
Hallo, even een vraagje van een reagluurder.
We zijn ten tijde vd finale een weekend in A’dam.
Heeft iemand een idee waar het gezellig finale volgen is? (Kroeg o.i.d.)
Nogmaals, dat ken ik niet. Ik denk dat je friet bedoelde.quote:
Of frittequote:Op woensdag 24 april 2019 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nogmaals, dat ken ik niet. Ik denk dat je friet bedoelde.
Welkom!quote:Op woensdag 24 april 2019 16:10 schreef danilel het volgende:
Thanx voor jullie welkom, ik lurk al jaren alleen nooit veel tijd gehad om het intensief te volgen en posten. Ik laat me verrassen met tips.
Welkom en veel plezier hier!quote:Op woensdag 24 april 2019 16:10 schreef danilel het volgende:
Thanx voor jullie welkom, ik lurk al jaren alleen nooit veel tijd gehad om het intensief te volgen en posten. Ik laat me verrassen met tips.
Wat was goedkoper?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben ooit bij een klein festival waar de snackkraam patat en friet als twee verschillende dingen op de prijslijst had staan. Je kreeg hetzelfde, maar een van de twee kostte het dubbele
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben ooit bij een klein festival waar de snackkraam patat en friet als twee verschillende dingen op de prijslijst had staan. Je kreeg hetzelfde, maar een van de twee kostte het dubbele
Dat weet ik niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |