Dankjewelquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Veel "plezier"![]()
Ik mag vrijdag weer naar Deb.
Which reminds me... ik moet mijn oefeningen doen
Het lijkt een mooie inspirational quote, maar dan denk je: wie wil er nou z'n laatste adem? 'Ik kan niet wachten op m'n laatste adem!'twitter:mathieuvdpoel twitterde op maandag 22-04-2019 om 15:46:42You’ve gotta want it more than your last breath https://t.co/TMtkW3GKOz reageer retweet
Whehehequote:Op dinsdag 23 april 2019 09:57 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ben gefascineerd door deze tweet van Mathieu van der Poel.Het lijkt een mooie inspirational quote, maar dan denk je: wie wil er nou z'n laatste adem? 'Ik kan niet wachten op m'n laatste adem!'twitter:mathieuvdpoel twitterde op maandag 22-04-2019 om 15:46:42You’ve gotta want it more than your last breath https://t.co/TMtkW3GKOz reageer retweet
Fixedquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:09 schreef naatje_1 het volgende:
Bewust Arcade Fire meemaken is ook geen straf
Ja, ook waar, maar die was op dat moment niet op de radioquote:
Niet erg?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, kreeg net het berichtje binnen dat de semi-fling met wie ik vanavond af zou spreken voedselvergiftiging heeft, dus het maar de vraag is of ze komt en dat vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:57 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ben gefascineerd door deze tweet van Mathieu van der Poel.Het lijkt een mooie inspirational quote, maar dan denk je: wie wil er nou z'n laatste adem? 'Ik kan niet wachten op m'n laatste adem!'twitter:mathieuvdpoel twitterde op maandag 22-04-2019 om 15:46:42You’ve gotta want it more than your last breath https://t.co/TMtkW3GKOz reageer retweet
Logisch toch, hij zou nu al met Aoibhin trouwen. Onze SjoelESFwedding.quote:
Ja dat is ook zo.......zou ik bruidsmeisje kunnen worden?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch toch, hij zou nu al met Aoibhin trouwen. Onze SjoelESFwedding.
In Top Gear heeft Richard Hammond een keer bijna hetzelfde gezegd, alleen was dat next breathquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:57 schreef blackswangreen het volgende:
Die klinkt een stuk logischer idd.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Top Gear heeft Richard Hammond een keer bijna hetzelfde gezegd, alleen was dat next breath
Kijk, nu komen we ergens, dat lijkt er meer opquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Top Gear heeft Richard Hammond een keer bijna hetzelfde gezegd, alleen was dat next breath
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel mooiquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wel mooi. Wie wordt de B.A.B.S. ? Henk?
En dat hij dan de plechtigheid opent met Hellloooo Songfestivalforum and hellloooo Europe
Meestal wordt voor een bruiloft deze gebruiktquote:
Al plannen voor de huwelijksnacht?quote:
Dat zal er worden bedoeld, inderdaad. Maar ik mierenneuk graagquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Duncan gaat gesponsord naar ESF![]()
![]()
ik zie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |