quote:Op woensdag 24 april 2019 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ie niet minstens 15 jaar jonger is dan jij accepteer ik het niet.
Irritant dat de zon zo veel schijnt als je zonnepanelen hebt inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:38 schreef MaGNeT het volgende:
Gaat lekker hier
Iemand al regen gezien? Hier nog niets en er ligt een dikke laag stof op m'n zonnepanelen
Ik moet je teleurstellen.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:15 schreef Kreator het volgende:
Als ie niet minstens 15 jaar jonger is dan jij accepteer ik het niet.
Volgens mij ben je stiekem hetero.quote:
Bedoel je Loiza? Anyway, ik was vroeger ook al een jongetje, maar nu geen lekker wijf.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stiekem hetero.
( ik vind die ene van Robinson die vroeger een jongetje was maar nu een lekker wijf ook wel een lekker wijf, maar dat zegt dus niks, Dave.)
Nee, van Holland's Next Top Model, maar ze heeft inderdaad meegedaan aan Expeditie Robinson.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat die ene van Expeditie Robinson?
Lijkt me sterk. Ik ken haar ook van 'gevaarlijkste wegen'quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat die ene van Expeditie Robinson?
Ja, die heeft HNTM ooit gewonnen, voordat ze al deze dingen deed.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik ken haar ook van 'gevaarlijkste wegen'
https://www.televizier.nl(...)-gevaarlijkste-wegen
Die ene van Expeditie Robinson?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, die heeft HNTM ooit gewonnen, voordat ze al deze dingen deed.
Oh neee, wacht. Ik denk dat je deze bedoelt:quote:Op woensdag 24 april 2019 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ene van Expeditie Robinson?
(dude...)
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Anyway, ik was vroeger ook al een jongetje, maar nu geen lekker wijf.
Misschien dat @naatje_1 of @ato iets weten?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:56 schreef danilel het volgende:
Hallo, even een vraagje van een reagluurder.
We zijn ten tijde vd finale een weekend in A’dam.
Heeft iemand een idee waar het gezellig finale volgen is? (Kroeg o.i.d.)
Nogmaals, dat ken ik niet. Ik denk dat je friet bedoelde.quote:
Of frittequote:Op woensdag 24 april 2019 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nogmaals, dat ken ik niet. Ik denk dat je friet bedoelde.
Welkom!quote:Op woensdag 24 april 2019 16:10 schreef danilel het volgende:
Thanx voor jullie welkom, ik lurk al jaren alleen nooit veel tijd gehad om het intensief te volgen en posten. Ik laat me verrassen met tips.
Welkom en veel plezier hier!quote:Op woensdag 24 april 2019 16:10 schreef danilel het volgende:
Thanx voor jullie welkom, ik lurk al jaren alleen nooit veel tijd gehad om het intensief te volgen en posten. Ik laat me verrassen met tips.
Wat was goedkoper?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben ooit bij een klein festival waar de snackkraam patat en friet als twee verschillende dingen op de prijslijst had staan. Je kreeg hetzelfde, maar een van de twee kostte het dubbele
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben ooit bij een klein festival waar de snackkraam patat en friet als twee verschillende dingen op de prijslijst had staan. Je kreeg hetzelfde, maar een van de twee kostte het dubbele
Dat weet ik niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |