The Killersquote:Op maandag 22 april 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
SO SOMEBODY TOLD ME YOU HAD A BOYFRIEND WHO LOOKED LIKE A GIRLFRIEND
Dat is wel leuk, dan zie je dat er iemand z'n best voor doet.quote:Op maandag 22 april 2019 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik dan niet doorgehad (of hij had dat afgeleerd). Hij had er wel een handje van om in elke opgave de naam van een leerling te verwerken. Iedereen is wel een keer voorbij gekomen (ook ik; al weet ik niet meer waar het over ging).
quote:
Slaap lekker beer!quote:Op maandag 22 april 2019 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
En ik ben moe, want mn zinnen lopen nog slechter dan gebruikelijk... Tijd om naar bed te gaan! De groeten.
Dit vind ik echt altijd van die heerlijke anekdotesquote:Op maandag 22 april 2019 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn leraren waren ook wel bijzonder, ik had er één die "hok hok lieden" riep en met een halve schaar gooide naar een doos op een kast, achter in het lokaal. Er zaten aardig wat putten in die kast
Ik heb er ook ooit mee gegooid en hij riep "kastenmoordenaar!" wat al duidelijk maakt dat mijn techniek niet zo goed was.
Dan een docent die "goedemorgen kadavers" zei als begroeting.
Een docente Frans die (ik was 1 van de 2 jongens in de klas "Frans") vroeg of de dames al ongesteld waren
Oh ja, een Engelse leraar die in het Engels schold en een docent Frans op m'n eerste MAVO die daarnaast ook boer was en regelmatig te laat kwam omdat er een bevalling was in z'n stal. Ik zat vooraan en hij stonk naar mest...
#liefdagboek #opavertelT
In welke tent ben jij beland?quote:Op maandag 22 april 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
BRING IT BACK DOWN BRING IT BACK DOWN TONIIIGHT
SO SOMEBODY TOLD ME YOU HAD A BOYFRIEND WHO LOOKED LIKE A GIRLFRIEND![]()
Ik vond het ook heel leuk! En nooit negatief uiteraard naar iemand. Was wel een leuke leraar.quote:Op maandag 22 april 2019 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, dan zie je dat er iemand z'n best voor doet.
Ik heb gehad dat de geschiedenisleraar de eerste twee lessen heeft gegeven van een verouderd programma... we hebben daarna het hele jaar achter de feiten aangelopen bij dat vak ,toen we wel overgingen naar de nieuwe leerlijn, toen ie eindelijk doorkreeg dat hij de verkeerde aan het onderwijzen was.
Trusten!quote:Op maandag 22 april 2019 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
En ik ben moe, want mn zinnen lopen nog slechter dan gebruikelijk... Tijd om naar bed te gaan! De groeten.
Kijk ze!quote:Op maandag 22 april 2019 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, voetenbadje is eindelijk niet meer te heet, en GoT is binnen, tot over 50 minuten ofzo
Bring it al back now!quote:Op maandag 22 april 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
BRING IT BACK DOWN BRING IT BACK DOWN TONIIIGHT
SO SOMEBODY TOLD ME YOU HAD A BOYFRIEND WHO LOOKED LIKE A GIRLFRIEND![]()
(Als het om heerlijk dansbare plaatjes gaatquote:
Heb heb ik op de basisschool nog met mijn klas een dansje op gedaan voor de school talentenjachtquote:
Live is die eigenlijk nog lekkerder:quote:
"The Time is Now" ook fijn trouwensquote:
Ook al zo'n heerlijk nummerquote:Op maandag 22 april 2019 23:37 schreef MaGNeT het volgende:
November 2017 nog gezien in de Ziggo Dome![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |