Lijkt me best interessant een vrouw van ruim 2 meter, waar je zo een beetje langzaam wat naar boven kunt klimmenquote:Op vrijdag 19 april 2019 02:09 schreef sig000 het volgende:
Ik vind die wel beetje eng erg lange vrouwen.
We zijn niet allemaal ruim twee meterquote:
Soury is de ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 19 april 2019 02:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant een vrouw van ruim 2 meter, waar je zo een beetje langzaam wat naar boven kunt klimmen
wat bedoel je is niet veel an? als onze zondag gewinnen zijn ze weer ostenrijkse Meister en onze stadt heeft 4000 inwohnerquote:
Ja, dat kan, weet ik niet. Maar ik ben getrouwd, oud en maar 180cm lang. Das kut.quote:
Soury is een vrouw met lengte.quote:Op vrijdag 19 april 2019 02:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoel je is niet veel an? als onze zondag gewinnen zijn ze weer ostenrijkse Meister en onze stadt heeft 4000 inwohner
Heb je dat hoofd wel gezienquote:Op vrijdag 19 april 2019 02:26 schreef mario390 het volgende:
dat is niet meer mooi gvd en de bh is veel te klein![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waar zit je toch naar te kijken ????quote:
ja op de mond,oogen alles gemaktquote:Op vrijdag 19 april 2019 02:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Waar zit je toch naar te kijken ????![]()
LoL.quote:Op vrijdag 19 april 2019 02:31 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ach ja, de vrouwen in haar diverse lengtes.
Ik heb al die perioden wel gehad... voorkeur voor langere vrouwen, voorkeur voor (iets) kleinere vrouwen. Ze hebben allemaal wel iets wat mij aantrekt. Net als blanke, Aziatische of Negroïde vrouwen en natuurlijk de latina's.
Ik kan me gewoon niet beperken tot een soort vrouwen, ik zie overal wel iets moois in. Dat wil echter niet zeggen dat ik geen keuze kan maken. Als ik er eentje heb die heel goed voelt, dan kan ik ook heel trouw zijn.
Kan, is ludiek uitgedrukt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 02:31 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ach ja, de vrouwen in haar diverse lengtes.
Ik heb al die perioden wel gehad... voorkeur voor langere vrouwen, voorkeur voor (iets) kleinere vrouwen. Ze hebben allemaal wel iets wat mij aantrekt. Net als blanke, Aziatische of Negroïde vrouwen en natuurlijk de latina's.
Ik kan me gewoon niet beperken tot een soort vrouwen, ik zie overal wel iets moois in. Dat wil echter niet zeggen dat ik geen keuze kan maken. Als ik er eentje heb die heel goed voelt, dan kan ik ook heel trouw zijn.
Kwam zomaar in mij opquote:
Kijk, dit is meer mijn genre.quote:
Deze vind ik nog mooier.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 03:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga slapen, laters Sig en bedankt.
Hier had de geluidsman zeker vakantie....quote:
Stem doet mij aan Tom Waits denken.quote:
Niet ver van Mario wonen ze.quote:Op vrijdag 19 april 2019 03:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Stem doet mij aan Tom Waits denken.
Mogguh opa&opa.quote:
ja die is meter 2 elfquote:Op vrijdag 19 april 2019 03:33 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede helft begint. De tyfus-tering
quote:I saw you though today
Walk by with hippie Johnny
I had to call up and say how I want to take his place
So this phone call today concerns
Hippie Johnny
He's always stoned, he's never straight
I saw you today, you know, walk by with hippie Johnny
Look, I had to call up and say, I want to take his place
See he's stoned, hippie Johnny
Now get this, I'm straight
And I wanna take his place
Now look, I like him too, I like
Hippie Johnny
But I'm straight
oh ik dacht dat ie 2.11 twee meter elf wasquote:Op vrijdag 19 april 2019 05:19 schreef sly-nl het volgende:
Spanwijdte 2.21![]()
![]()
Nigeriaanse immigrant in Griekenland. Speelde daar als jochie voor paar honderd drachmenper maand in tweede divisie en wisselde met z'n broer 1 paar schoenen af in dezelfde wedstrijd.
Bescheiden jochie. Leuk/luek.
Speelde overigens gisteren met de Milwaukee Bucks. Niet zojuist.
Ik ga naar bed. Volgende keer een ander verhaaltje voor het slapen gaan
Dank.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:30 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 18-04-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 149 Lucky2Bastard
02 145 chufi
03 143 Amphorapotje
04 137 Mo_Muffin
05 131 Deisyy
06 117 TillyB
07 097 sig000
08 092 Prisha
09 091 D.
10 089 Superbadeendje
11 073 sacha
12 053 Scrutinizer
13 052 Recce
14 050 Soury
15 049 FreshFruit72
16 036 haags_kwartiertje
17 028 Outpost76
17 028 pullup
19 025 Treehut362
20 022 cafca
21 017 FANN
22 008 Ghostbuster
23 007 BoonDockSaint
24 006 Charmian
25 001 Gorraay
klik hier voor meer stats
quote:There's people around who tell you that they know And places where they send you, and it's easy to go They'll zip you up and dress you down and stand you in a row But you know you don't have to, you can just say "no"
Merk het.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben in een 'state of mind' waarin niemand mij tegen de haren in moet gaan strijken, dat kan nogal escaleren dan....
Yeps.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:59 schreef chufi het volgende:
Zijn de werklui al weer hard aan het werk?
Heb nog altijd muziek om enigszins af te koelen.quote:
quote:
Beter.quote:
Zack de La Rocha is real.quote:
Wil je het beste nummer van SM horen?quote:
Enorm!quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil je het beste nummer van SM horen?
Ik zag ze in hun beste periode meermaals live.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil je het beste nummer van SM horen?
Ik zag ze in hun beste periode meermaals live.
Eieren vreten.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie doen met de Pasen?
quote:
Paasbrood bakken en genieten van het mooie weer!quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
mijn kas afbouwen, in de bomen klimmen, en bier bottelen. Onder andere.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Paasbrood bakken en genieten van het mooie weer!
quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
mijn kas afbouwen, in de bomen klimmen, en bier bottelen. Onder andere.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
mijn kas afbouwen, in de bomen klimmen, en bier bottelen. Onder andere.
Mexicaanse mais nog iets of zo ? Ben niet zo heel erg van de maisquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjoef weet vast wel een lekkere pocorn schotel in elkaar te draaien.
Als ik ooit bij een Fok!ker ga eten, ben jij mijn eerste keus.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Mexicaanse mais nog iets of zo ? Ben niet zo heel erg van de mais
Heb er ook niets mee. De kleur is wel aardig, maar verder mogen ze het houden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Mexicaanse mais nog iets of zo ? Ben niet zo heel erg van de mais
Ik hoop dat ik dan wel weer zie wat ik in het menu flikkerquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik ooit bij een Fok!ker ga eten, ben jij mijn eerste keus.
Jij doet het op gevoel en het ziet er elke keer weer top uit, ik vertrouw je, wat de maaltijd betreft.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan wel weer zie wat ik in het menu flikker
quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik vertrouw je, wat de maaltijd betreft.
Daar heb ik geen tijd meer voor. Die neem ik straks wel op mijn werk.quote:
Fysio zit er weer op?quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd meer voor. Die neem ik straks wel op mijn werk.
Jep, ik ben waar afgemat.quote:
Het is dat het een lang weekend is.quote:
Ja het schijntquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is dat het een lang weekend is.
Het is maar goed dat het mij ook verteld is.quote:
Respect hoor Eendquote:
Dank je, ik heb het iig naar mijn zin.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Respect hoor Eend![]()
ik hoop in ieder geval dat het een leuke baan is na al die pech die je hebt gehad......
Wat gaan jullie eten vanavond?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Respect hoor Eend![]()
ik hoop in ieder geval dat het een leuke baan is na al die pech die je hebt gehad......
Poepquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat gaan jullie eten vanavond?
Dat is meestal een goed tekenquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik heb het iig naar mijn zin.
Ik heb gelukkig nogquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die schotel was weer een beste hoeveelheid.quote:
En bij je ouders is het wat de pot schaft ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die schotel was weer een beste hoeveelheid.Ik weet nog niet wat te eten. Zit te twijfelen om naar mijn ouders te gaan, want de tuin hier is inmiddels een zooitje aan het worden.
ik eet bij een vriendin. Ze verklapte al dat asperges op het menu staat. En ze kan ontiegelijk goed en smakelijk koken dus me happyquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Als ik niet kook wel.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En bij je ouders is het wat de pot schaft ?
Leuk! En lekker. Aspergeschotel, met rijst, zalm en kaas.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik eet bij een vriendin. Ze verklapte al dat asperges op het menu staat. En ze kan ontiegelijk goed en smakelijk koken dus me happy
Zal wel een degelijk hollands asperge gerecht worden .. nog nooit gemaakt btw ... ben meer van de groene asperges, makkelijker in het gebruiktquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk! En lekker. Aspergeschotel, met rijst, zalm en kaas.
Die groene kan je in het 1e jaar al oogsten meen ik?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel een degelijk hollands asperge gerecht worden .. nog nooit gemaakt btw ... ben meer van de groene asperges, makkelijker in het gebruikt
Geen idee.. ben geen telers.. Maar je hoeft ze niet te schillen en je kunt ze gewoon opbakken.. In die schotel van gisteren zaten er ook een paarquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die groene kan je in het 1e jaar al oogsten meen ik?
ik hou van degelijk. Gewoon met aardappel, ham, ei en dat sausje van Soury en ik ben in asperge heavenquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel een degelijk hollands asperge gerecht worden .. nog nooit gemaakt btw ... ben meer van de groene asperges, makkelijker in het gebruikt
Zal het eens kopen. Als jij zegt dat het lekker is, neem ik dat zeker van je aan.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. ben geen telers.. Maar je hoeft ze niet te schillen en je kunt ze gewoon opbakken.. In die schotel van gisteren zaten er ook een paar
quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:26 schreef chufi het volgende:
Jemig krijg ik ook al een "Chef de cuisine" stempel..
Dat leg ik dan ook niet vast op beeldquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou ja, je bent zonder meer een goede kok. Van jouw hand heb ik nog nooit iets gezien waarvan ik dacht GATVERDAMME!
Ik heb ook begrepen dat ze ook wel tevreden over mij zijn. Ik kan het mij niet voorstellen.quote:
Als je maar goed werk aflevertquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook begrepen dat ze ook wel tevreden over mij zijn. Ik kan het mij niet voorstellen.
Dat heb ik altijd wel gedaan. Ik heb er ook een hekel aan om mijn werk af te raffelen.quote:
probeer dit eens ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:35 schreef D. het volgende:
Ow, iemand die weet hoe je mobiel je UI aanpast?
je zou wel een beetje kunnen letten op die taal die je af en toe uitslaat anders donderen ze je erquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd wel gedaan. Ik heb er ook een hekel aan om mijn werk af te raffelen.
doet nietsquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:38 schreef chufi het volgende:
[..]
probeer dit eens ?
https://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Ik zie ‘m rechtsboven in de hoekquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zie helemaal geen UI's op het forum als ik mobiel zit.
Ik?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:45 schreef FANN het volgende:
[..]
je zou wel een beetje kunnen letten op die taal die je af en toe uitslaat anders donderen ze je er
zo uit
Die heb ik idd ook.quote:
Ik Let er altijd wel op dat ik op mijn werk netjes ben.quote:
oh... nou ik ben je moeder niet hoor... dus het zal wel.....quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik Let er altijd wel op dat ik op mijn werk netjes ben.
Mijn flessen zijn ook niet gevuld met horchataquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook meer dat jullie niet denken dat ik al aan de drank zit
Da’s een geruststellingquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn flessen zijn ook niet gevuld met horchata
Fok! op desktopweergave zetten en dan je UI aanpassen, daarna weer op mobiel weergave zettenquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:35 schreef D. het volgende:
Ow, iemand die weet hoe je mobiel je UI aanpast?
kon die optie niet vinden, dus had het al opgegevenquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok! op desktopweergave zetten en dan je UI aanpassen, daarna weer op mobiel weergave zetten
Toch maar aan het bier gegaanquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
kon die optie niet vinden, dus had het al opgegeven
Dan gewoon verder met een fles in je handquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
kon die optie niet vinden, dus had het al opgegeven
Ik reken op jullie begripquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gewoon verder met een fles in je hand
Wat ben jij vroeg wakker.quote:
Ja ? beter in storingen..quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Ziggo bloedsnel wel met de verhoging, ik zit weer in dubio om terug te gaan, maar KPN is qua storingen veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:49 schreef chufi het volgende:
Goed over 10 minuten trommelgeroffelKan het niet volgen, ben zo weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Terugkijken zal vast ook wel kunnen ... Maar tis maar 15 minuten of zoquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kan het niet volgen, ben zo weg.
Tnx voor de link, zet ik even op pauzequote:Op vrijdag 19 april 2019 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Terugkijken zal vast ook wel kunnen ... Maar tis maar 15 minuten of zo
Dat moet wel te goegelen zijn, waar zat ie precies? Tussen welke winkels? Wat verkochten ze?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:45 schreef FANN het volgende:
Godsamme... gisteravond liepen we op de Haarlemmerdijk en ik zag een leuk winkeltje,
naam vergeten... ik kan het niet vinden.....
vanavond schrijf ik de naam op
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja het is vrijdag ff de nieuwe bonus checken
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neehee voor volgende week, die kan je altijd zien vanaf vrijdag
En anders weet Pullup het wel, die woont daaro.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat moet wel te goegelen zijn, waar zat ie precies? Tussen welke winkels? Wat verkochten ze?
Maar het geldt dan pas vanaf maandag, of in dit geval vanaf dinsdag omdat het maandag nog Pason isquote:
Misschien zit daar ook een Balkoniequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En anders weet Pullup het wel, die woont daaro.
GJ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Gerrit echt fucking overdreven weer zeg op Insta met dat kind man man man x 1000
De man kan niet eens voor z'n iPhones zorgenquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Gerrit echt fucking overdreven weer zeg op Insta met dat kind man man man x 1000
Heb je nou al een nieuwe?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De man kan niet eens voor z'n iPhones zorgen
Je kan het wel zien vastquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar het geldt dan pas vanaf maandag, of in dit geval vanaf dinsdag omdat het maandag nog Pason is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAAROM ZOU DAT ZIJN EH?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:13 schreef TillyB het volgende:
Wat een verrassing nou toch, weer hummus in de bonus
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:13 schreef chufi het volgende:
Van paarse naar groen=witHeb je geen lekkere wijven of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Van paarse naar groen=witGodsamme zijn ze nou nog bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Ik heb die van de vorige bonus, of die daarvoor, nog niet op.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:13 schreef TillyB het volgende:
Wat een verrassing nou toch, weer hummus in de bonus
Ik heb ook nog 2 bakkies staanquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb die van de vorige bonus, of die daarvoor, nog niet op.
Van paarse naar groen=witAh, de FC Groningen KKK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja das waar, dat is het leukstquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je moet 'm wel gaan halen als je een beetje tijd hebt om er mee te spelen.
Heb je stiekem zitten loeren door je gesloten migraineluiken heen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou wat een fantastische Jezus in The Passion zeg, alleen Jan Smit nummers
Vannachtquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je stiekem zitten loeren door je gesloten migraineluiken heen?
Je hebt gekeken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
En kon ie een beetje rappen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Hier hebben we TV's met terugkijk optie
Echt een goede Jezus en realistisch ook een zwarte jezusquote:
Hij had nog een vrij jonge moeder.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een goede Jezus en realistisch ook een zwarte jezus
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij had nog een vrij jonge moeder.
En die Martijn Krabbe met zn Voice .....quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Die maakt zich niet druk hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de pakketbezorger van Mo al voor niets aan de deur geweest zijn?
Nou vreselijk jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En die Martijn Krabbe met zn Voice .....
realistisch is wel het laatste woord wat ik had verwacht voor de pesjunquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een goede Jezus en realistisch ook een zwarte jezus
Ik dacht dat ik jou in het koor zag staanquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
realistisch is wel het laatste woord wat ik had verwacht voor de pesjun
Oh ik lees nooit terug meestalquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die was vanochtend ook al weer volledig relaxed, zag ik.
oh god wat nou weerquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou in het koor zag staan
Hoogblondje ja ik ga geen uur Passion terugzoeken leipquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh god wat nou weerkom maar door met die cap
Oh nouja de beschrijving valt nog mee als dat alles isquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoogblondje ja ik ga geen uur Passion terugzoeken leip
Ah, gelukkig ga ik zo even de stad in. Morgen 420 en ik heb geen stash in huisquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:27 schreef TillyB het volgende:
Er komt weer een Nico boekwerk aan, alvast een kleine waarschuwing
Zou het daar nu/morgen extra druk zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, gelukkig ga ik zo even de stad in. Morgen 420 en ik heb geen stash in huis
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:29 schreef chufi het volgende:
hij hangtBeetje mislukt die faketanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
hij hangtHehe eindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij hangtEr zitten pretzels rond zijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stad is volgestroomd met Duitsers, dus ik denk het welquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou het daar nu/morgen extra druk zijn?
Duitsersquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De stad is volgestroomd met Duitsers, dus ik denk het wel
hij hangtChuf laat het breed hangen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is de Atlantikwall, maar het binnenland is ook bezet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Duitsersik dacht dat die hier allemaal zaten, aan de kust
ze zitten overalquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is de Atlantikwall, maar het binnenland is ook bezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |