Ik heb ook begrepen dat ze ook wel tevreden over mij zijn. Ik kan het mij niet voorstellen.quote:
Als je maar goed werk aflevertquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook begrepen dat ze ook wel tevreden over mij zijn. Ik kan het mij niet voorstellen.
Dat heb ik altijd wel gedaan. Ik heb er ook een hekel aan om mijn werk af te raffelen.quote:
probeer dit eens ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:35 schreef D. het volgende:
Ow, iemand die weet hoe je mobiel je UI aanpast?
je zou wel een beetje kunnen letten op die taal die je af en toe uitslaat anders donderen ze je erquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd wel gedaan. Ik heb er ook een hekel aan om mijn werk af te raffelen.
doet nietsquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:38 schreef chufi het volgende:
[..]
probeer dit eens ?
https://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Ik zie ‘m rechtsboven in de hoekquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zie helemaal geen UI's op het forum als ik mobiel zit.
Ik?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:45 schreef FANN het volgende:
[..]
je zou wel een beetje kunnen letten op die taal die je af en toe uitslaat anders donderen ze je er
zo uit
Die heb ik idd ook.quote:
Ik Let er altijd wel op dat ik op mijn werk netjes ben.quote:
oh... nou ik ben je moeder niet hoor... dus het zal wel.....quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik Let er altijd wel op dat ik op mijn werk netjes ben.
Mijn flessen zijn ook niet gevuld met horchataquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook meer dat jullie niet denken dat ik al aan de drank zit
Da’s een geruststellingquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn flessen zijn ook niet gevuld met horchata
Fok! op desktopweergave zetten en dan je UI aanpassen, daarna weer op mobiel weergave zettenquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:35 schreef D. het volgende:
Ow, iemand die weet hoe je mobiel je UI aanpast?
kon die optie niet vinden, dus had het al opgegevenquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok! op desktopweergave zetten en dan je UI aanpassen, daarna weer op mobiel weergave zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |