Het is dat het een lang weekend is.quote:
Ja het schijntquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is dat het een lang weekend is.
Het is maar goed dat het mij ook verteld is.quote:
Respect hoor Eendquote:
Dank je, ik heb het iig naar mijn zin.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Respect hoor Eend![]()
ik hoop in ieder geval dat het een leuke baan is na al die pech die je hebt gehad......
Wat gaan jullie eten vanavond?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Respect hoor Eend![]()
ik hoop in ieder geval dat het een leuke baan is na al die pech die je hebt gehad......
Poepquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat gaan jullie eten vanavond?
Dat is meestal een goed tekenquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik heb het iig naar mijn zin.
Ik heb gelukkig nogquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die schotel was weer een beste hoeveelheid.quote:
En bij je ouders is het wat de pot schaft ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die schotel was weer een beste hoeveelheid.Ik weet nog niet wat te eten. Zit te twijfelen om naar mijn ouders te gaan, want de tuin hier is inmiddels een zooitje aan het worden.
ik eet bij een vriendin. Ze verklapte al dat asperges op het menu staat. En ze kan ontiegelijk goed en smakelijk koken dus me happyquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Als ik niet kook wel.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En bij je ouders is het wat de pot schaft ?
Leuk! En lekker. Aspergeschotel, met rijst, zalm en kaas.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik eet bij een vriendin. Ze verklapte al dat asperges op het menu staat. En ze kan ontiegelijk goed en smakelijk koken dus me happy
Zal wel een degelijk hollands asperge gerecht worden .. nog nooit gemaakt btw ... ben meer van de groene asperges, makkelijker in het gebruiktquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk! En lekker. Aspergeschotel, met rijst, zalm en kaas.
Die groene kan je in het 1e jaar al oogsten meen ik?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel een degelijk hollands asperge gerecht worden .. nog nooit gemaakt btw ... ben meer van de groene asperges, makkelijker in het gebruikt
Geen idee.. ben geen telers.. Maar je hoeft ze niet te schillen en je kunt ze gewoon opbakken.. In die schotel van gisteren zaten er ook een paarquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die groene kan je in het 1e jaar al oogsten meen ik?
ik hou van degelijk. Gewoon met aardappel, ham, ei en dat sausje van Soury en ik ben in asperge heavenquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel een degelijk hollands asperge gerecht worden .. nog nooit gemaakt btw ... ben meer van de groene asperges, makkelijker in het gebruikt
Zal het eens kopen. Als jij zegt dat het lekker is, neem ik dat zeker van je aan.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. ben geen telers.. Maar je hoeft ze niet te schillen en je kunt ze gewoon opbakken.. In die schotel van gisteren zaten er ook een paar
quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:26 schreef chufi het volgende:
Jemig krijg ik ook al een "Chef de cuisine" stempel..
Dat leg ik dan ook niet vast op beeldquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou ja, je bent zonder meer een goede kok. Van jouw hand heb ik nog nooit iets gezien waarvan ik dacht GATVERDAMME!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |