Toch maar aan het bier gegaanquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
kon die optie niet vinden, dus had het al opgegeven
Dan gewoon verder met een fles in je handquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
kon die optie niet vinden, dus had het al opgegeven
Ik reken op jullie begripquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gewoon verder met een fles in je hand
Wat ben jij vroeg wakker.quote:
Ja ? beter in storingen..quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Ziggo bloedsnel wel met de verhoging, ik zit weer in dubio om terug te gaan, maar KPN is qua storingen veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:49 schreef chufi het volgende:
Goed over 10 minuten trommelgeroffelKan het niet volgen, ben zo weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Terugkijken zal vast ook wel kunnen ... Maar tis maar 15 minuten of zoquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kan het niet volgen, ben zo weg.
Tnx voor de link, zet ik even op pauzequote:Op vrijdag 19 april 2019 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Terugkijken zal vast ook wel kunnen ... Maar tis maar 15 minuten of zo
Dat moet wel te goegelen zijn, waar zat ie precies? Tussen welke winkels? Wat verkochten ze?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:45 schreef FANN het volgende:
Godsamme... gisteravond liepen we op de Haarlemmerdijk en ik zag een leuk winkeltje,
naam vergeten... ik kan het niet vinden.....
vanavond schrijf ik de naam op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |