Fok! op desktopweergave zetten en dan je UI aanpassen, daarna weer op mobiel weergave zettenquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:35 schreef D. het volgende:
Ow, iemand die weet hoe je mobiel je UI aanpast?
kon die optie niet vinden, dus had het al opgegevenquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok! op desktopweergave zetten en dan je UI aanpassen, daarna weer op mobiel weergave zetten
Toch maar aan het bier gegaanquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
kon die optie niet vinden, dus had het al opgegeven
Dan gewoon verder met een fles in je handquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
kon die optie niet vinden, dus had het al opgegeven
Ik reken op jullie begripquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gewoon verder met een fles in je hand
Wat ben jij vroeg wakker.quote:
Ja ? beter in storingen..quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Ziggo bloedsnel wel met de verhoging, ik zit weer in dubio om terug te gaan, maar KPN is qua storingen veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:49 schreef chufi het volgende:
Goed over 10 minuten trommelgeroffelKan het niet volgen, ben zo weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Terugkijken zal vast ook wel kunnen ... Maar tis maar 15 minuten of zoquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kan het niet volgen, ben zo weg.
Tnx voor de link, zet ik even op pauzequote:Op vrijdag 19 april 2019 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Terugkijken zal vast ook wel kunnen ... Maar tis maar 15 minuten of zo
Dat moet wel te goegelen zijn, waar zat ie precies? Tussen welke winkels? Wat verkochten ze?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:45 schreef FANN het volgende:
Godsamme... gisteravond liepen we op de Haarlemmerdijk en ik zag een leuk winkeltje,
naam vergeten... ik kan het niet vinden.....
vanavond schrijf ik de naam op
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja het is vrijdag ff de nieuwe bonus checken
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neehee voor volgende week, die kan je altijd zien vanaf vrijdag
En anders weet Pullup het wel, die woont daaro.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat moet wel te goegelen zijn, waar zat ie precies? Tussen welke winkels? Wat verkochten ze?
Maar het geldt dan pas vanaf maandag, of in dit geval vanaf dinsdag omdat het maandag nog Pason isquote:
Misschien zit daar ook een Balkoniequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En anders weet Pullup het wel, die woont daaro.
GJ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Gerrit echt fucking overdreven weer zeg op Insta met dat kind man man man x 1000
De man kan niet eens voor z'n iPhones zorgenquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Gerrit echt fucking overdreven weer zeg op Insta met dat kind man man man x 1000
Heb je nou al een nieuwe?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De man kan niet eens voor z'n iPhones zorgen
Je kan het wel zien vastquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar het geldt dan pas vanaf maandag, of in dit geval vanaf dinsdag omdat het maandag nog Pason is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAAROM ZOU DAT ZIJN EH?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:13 schreef TillyB het volgende:
Wat een verrassing nou toch, weer hummus in de bonus
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:13 schreef chufi het volgende:
Van paarse naar groen=witHeb je geen lekkere wijven of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Van paarse naar groen=witGodsamme zijn ze nou nog bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Ik heb die van de vorige bonus, of die daarvoor, nog niet op.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:13 schreef TillyB het volgende:
Wat een verrassing nou toch, weer hummus in de bonus
Ik heb ook nog 2 bakkies staanquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb die van de vorige bonus, of die daarvoor, nog niet op.
Van paarse naar groen=witAh, de FC Groningen KKK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja das waar, dat is het leukstquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je moet 'm wel gaan halen als je een beetje tijd hebt om er mee te spelen.
Heb je stiekem zitten loeren door je gesloten migraineluiken heen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou wat een fantastische Jezus in The Passion zeg, alleen Jan Smit nummers
Vannachtquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je stiekem zitten loeren door je gesloten migraineluiken heen?
Je hebt gekeken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
En kon ie een beetje rappen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Hier hebben we TV's met terugkijk optie
Echt een goede Jezus en realistisch ook een zwarte jezusquote:
Hij had nog een vrij jonge moeder.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een goede Jezus en realistisch ook een zwarte jezus
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij had nog een vrij jonge moeder.
En die Martijn Krabbe met zn Voice .....quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Die maakt zich niet druk hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de pakketbezorger van Mo al voor niets aan de deur geweest zijn?
Nou vreselijk jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En die Martijn Krabbe met zn Voice .....
realistisch is wel het laatste woord wat ik had verwacht voor de pesjunquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een goede Jezus en realistisch ook een zwarte jezus
Ik dacht dat ik jou in het koor zag staanquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
realistisch is wel het laatste woord wat ik had verwacht voor de pesjun
Oh ik lees nooit terug meestalquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die was vanochtend ook al weer volledig relaxed, zag ik.
oh god wat nou weerquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou in het koor zag staan
Hoogblondje ja ik ga geen uur Passion terugzoeken leipquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh god wat nou weerkom maar door met die cap
Oh nouja de beschrijving valt nog mee als dat alles isquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoogblondje ja ik ga geen uur Passion terugzoeken leip
Ah, gelukkig ga ik zo even de stad in. Morgen 420 en ik heb geen stash in huisquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:27 schreef TillyB het volgende:
Er komt weer een Nico boekwerk aan, alvast een kleine waarschuwing
Zou het daar nu/morgen extra druk zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, gelukkig ga ik zo even de stad in. Morgen 420 en ik heb geen stash in huis
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:29 schreef chufi het volgende:
hij hangtBeetje mislukt die faketanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
hij hangtHehe eindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij hangtEr zitten pretzels rond zijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stad is volgestroomd met Duitsers, dus ik denk het welquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou het daar nu/morgen extra druk zijn?
Duitsersquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De stad is volgestroomd met Duitsers, dus ik denk het wel
hij hangtChuf laat het breed hangen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |