LoL.quote:Op vrijdag 19 april 2019 02:31 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ach ja, de vrouwen in haar diverse lengtes.
Ik heb al die perioden wel gehad... voorkeur voor langere vrouwen, voorkeur voor (iets) kleinere vrouwen. Ze hebben allemaal wel iets wat mij aantrekt. Net als blanke, Aziatische of Negroïde vrouwen en natuurlijk de latina's.
Ik kan me gewoon niet beperken tot een soort vrouwen, ik zie overal wel iets moois in. Dat wil echter niet zeggen dat ik geen keuze kan maken. Als ik er eentje heb die heel goed voelt, dan kan ik ook heel trouw zijn.
Kan, is ludiek uitgedrukt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 02:31 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ach ja, de vrouwen in haar diverse lengtes.
Ik heb al die perioden wel gehad... voorkeur voor langere vrouwen, voorkeur voor (iets) kleinere vrouwen. Ze hebben allemaal wel iets wat mij aantrekt. Net als blanke, Aziatische of Negroïde vrouwen en natuurlijk de latina's.
Ik kan me gewoon niet beperken tot een soort vrouwen, ik zie overal wel iets moois in. Dat wil echter niet zeggen dat ik geen keuze kan maken. Als ik er eentje heb die heel goed voelt, dan kan ik ook heel trouw zijn.
Kwam zomaar in mij opquote:
Kijk, dit is meer mijn genre.quote:
Deze vind ik nog mooier.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 03:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga slapen, laters Sig en bedankt.
Hier had de geluidsman zeker vakantie....quote:
Stem doet mij aan Tom Waits denken.quote:
Niet ver van Mario wonen ze.quote:Op vrijdag 19 april 2019 03:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Stem doet mij aan Tom Waits denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |