Lijkt me best interessant een vrouw van ruim 2 meter, waar je zo een beetje langzaam wat naar boven kunt klimmenquote:Op vrijdag 19 april 2019 02:09 schreef sig000 het volgende:
Ik vind die wel beetje eng erg lange vrouwen.
We zijn niet allemaal ruim twee meterquote:
Soury is de ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 19 april 2019 02:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant een vrouw van ruim 2 meter, waar je zo een beetje langzaam wat naar boven kunt klimmen
wat bedoel je is niet veel an? als onze zondag gewinnen zijn ze weer ostenrijkse Meister en onze stadt heeft 4000 inwohnerquote:
Ja, dat kan, weet ik niet. Maar ik ben getrouwd, oud en maar 180cm lang. Das kut.quote:
Soury is een vrouw met lengte.quote:Op vrijdag 19 april 2019 02:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoel je is niet veel an? als onze zondag gewinnen zijn ze weer ostenrijkse Meister en onze stadt heeft 4000 inwohner
Heb je dat hoofd wel gezienquote:Op vrijdag 19 april 2019 02:26 schreef mario390 het volgende:
dat is niet meer mooi gvd en de bh is veel te klein![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waar zit je toch naar te kijken ????quote:
ja op de mond,oogen alles gemaktquote:Op vrijdag 19 april 2019 02:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Waar zit je toch naar te kijken ????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |