Heb ik wel gedaan jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Te lang in de zon gezeten? Of heeft dat niets met elkaar te maken?
Heb je daar medicijnen voor?quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jagebeurd ook niet heel vaak gelukkig
Heb het gezien bij vader en moeder en 80 is wel mooie grens.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je alles wel voor je 80e gedaan moet hebben.
Nee maar het is eens per maand of zo als ik teveel gedaan hebquote:
Het is toch een gewone donderdag?quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Man, er staan hier beneden weer een stelletje corpsmutsen de hele straat wakker te maken ... "Jezus man, Annemarie ..."
Dat is wel echt een dispuutsavondje natuurlijk. Op vrijdag zitten ze in de trein om de was bij paps en mams te doen.quote:
Ah zo, dan gewoon waterballonnen naar beneden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel echt een dispuutsavondje natuurlijk. Op vrijdag zitten ze in de trein om de was bij paps en mams te doen.
Zijn die vrouwen daar extra lang?quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:31 schreef mario390 het volgende:
als je ziet op welke platz onze bleiburger volleyballteam angefangen heeft geloof je dat niet dat ze nu al jaren champions league spelen ,ze hebben in de erste jaar in de 70er op en wiese gespelt
Op een skipiste. Omdat ze zo hard moesten spelen tegen de helling op, heeft ze zo goed gemaakt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:31 schreef mario390 het volgende:
als je ziet op welke platz onze bleiburger volleyballteam angefangen heeft geloof je dat niet dat ze nu al jaren champions league spelen ,ze hebben in de erste jaar in de 70er op en wiese gespelt
op en wiesequote:Op vrijdag 19 april 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op een skipiste. Omdat ze zo hard moesten spelen tegen de helling op, heeft ze zo goed gemaakt.
Zelf kom ik uit Tilburg een Ijshockey stad.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gevt wel ook damenteams ook in bleiburg voetbal en volleyball
gaat niet is nur ganz klein ik weet nur waar ik gestaan ben deswegen weet ik dat,we zijn 3 op en bank gestaanquote:
Mario is geweldig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat niet is nur ganz klein ik weet nur waar ik gestaan ben deswegen weet ik dat,we zijn 3 op en bank gestaan
Maak er een raadsel van: Wo ist Mario?quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat niet is nur ganz klein ik weet nur waar ik gestaan ben deswegen weet ik dat,we zijn 3 op en bank gestaan
daar staan zoveel mensen je vind me nieeeequote:Op vrijdag 19 april 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maak er een raadsel van: Wo ist Mario?
in klagenfurt bij champions league tegen groningen was ik en keer grot in beeldquote:Op vrijdag 19 april 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maak er een raadsel van: Wo ist Mario?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een raar stelletje zijn jullie.
[ afbeelding ]
Trusten
Pics.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
in klagenfurt bij champions league tegen groningen was ik en keer grot in beeld
Wij doen bushokjes.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:49 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand al en keer vogelzitboomhout gekopt?
Vrouwen volleybal?quote:Op vrijdag 19 april 2019 02:06 schreef mario390 het volgende:
het is nu 3:0 in Siege vor onze volleyballteam, zondag is misschien het laatste finalspel maar niet te huis sondern in niederösterreich
Ja ben niet gekquote:Op vrijdag 19 april 2019 02:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
en uur kann je terug kijken op option 3
Been there done that, niets voor mij ook....sorry..quote:Op vrijdag 19 april 2019 02:09 schreef sig000 het volgende:
Ik vind die wel beetje eng erg lange vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |