Niet geluisterd.. Ben je nu boos ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Einde live set. Trusten en fijne nacht allen!
Doegquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
zo gaat datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gelukkig, het klonk behoorlijk pittig zo’n raspongelukjequote:Op vrijdag 19 april 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was alleen m'n duim en ik was vandaag alweer pleistervrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik stel me graag aan.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh gelukkig, het klonk behoorlijk pittig zo’n raspongelukje
quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:49 schreef chufi het volgende:
Ze zitten niet stil die heilige maagdenEr gaat niets boven een maagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
Geef me je hand ....Michael?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal vooral.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er wel gewoon bij gebleven.
Spanjaarden zijn wel beetje vreemd soms.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs mn zwager wou op blote voeten er onder lopen ...
Oost is best lekker rustig. Weinig gevel- en dakraamvervangingswerkzaamheden hier.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat geeft ook wat rust in zo'n buurt.
Die wordt waarschijnlijk wel weer de oude, maar Oost is echt anders. De mensen doen hier normaler, minder blabla, minder lawaaiig.quote:
Best wel want hij neukt alles wat los of vast zit als het aan hem ligtquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn wel beetje vreemd soms.
Ik ging in oud Zuid een keer mooie deal maken en schrok me rot, dacht dat mijn auto in de soep liep maar er kwam vliegtuig over.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die wordt waarschijnlijk wel weer de oude, maar Oost is echt anders. De mensen doen hier normaler, minder blabla, minder lawaaiig.
Hier eigenlijk nooit last van. Heel af en toe is er eentje de weg kwijt en gaat dan hier laag over.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ging in oud Zuid een keer mooie deal maken en schrok me rot, dacht dat mijn auto in de soep liep maar er kwam vliegtuig over.
Nog paar maanden en dan ben ik zowat bejaard.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net dat buurtgenoot en mede-Fries Pieter Verhoeff overleden is. Ik zag 'm regelmatig. Verbaasd dat hij al 81 was. Het gaat niet best met de regisseurs hier in de buurt.
Hoe lang tot je echt bejaard bent?quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nog paar maanden en dan ben ik zowat bejaard.
Ze hebben het onder een MRI scanner ontdekt, omdat ze wel een honden hadden gescand, hadden ze getest op bacteriën, en toen bleek dat baarden meer ellende gafquote:Op vrijdag 19 april 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mo heeft al zo weinig met honden ...
De wind stond anders maar het was flink kabaal daar.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier eigenlijk nooit last van. Heel af en toe is er eentje de weg kwijt en gaat dan hier laag over.
80 vind ik wel genoeg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe lang tot je echt bejaard bent?
Maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekkere tyfusavond zeg hele avond in het donker gelegen, van de tering migraine
quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja want die hebben geen weeeceeequote:Op vrijdag 19 april 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wist je ook dat vissen poepen in de zee?
Te lang in de zon gezeten? Of heeft dat niets met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb ik wel gedaan jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Te lang in de zon gezeten? Of heeft dat niets met elkaar te maken?
Heb je daar medicijnen voor?quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jagebeurd ook niet heel vaak gelukkig
Heb het gezien bij vader en moeder en 80 is wel mooie grens.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je alles wel voor je 80e gedaan moet hebben.
Nee maar het is eens per maand of zo als ik teveel gedaan hebquote:
Het is toch een gewone donderdag?quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Man, er staan hier beneden weer een stelletje corpsmutsen de hele straat wakker te maken ... "Jezus man, Annemarie ..."
Dat is wel echt een dispuutsavondje natuurlijk. Op vrijdag zitten ze in de trein om de was bij paps en mams te doen.quote:
Ah zo, dan gewoon waterballonnen naar beneden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel echt een dispuutsavondje natuurlijk. Op vrijdag zitten ze in de trein om de was bij paps en mams te doen.
Zijn die vrouwen daar extra lang?quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:31 schreef mario390 het volgende:
als je ziet op welke platz onze bleiburger volleyballteam angefangen heeft geloof je dat niet dat ze nu al jaren champions league spelen ,ze hebben in de erste jaar in de 70er op en wiese gespelt
Op een skipiste. Omdat ze zo hard moesten spelen tegen de helling op, heeft ze zo goed gemaakt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:31 schreef mario390 het volgende:
als je ziet op welke platz onze bleiburger volleyballteam angefangen heeft geloof je dat niet dat ze nu al jaren champions league spelen ,ze hebben in de erste jaar in de 70er op en wiese gespelt
op en wiesequote:Op vrijdag 19 april 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op een skipiste. Omdat ze zo hard moesten spelen tegen de helling op, heeft ze zo goed gemaakt.
Zelf kom ik uit Tilburg een Ijshockey stad.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gevt wel ook damenteams ook in bleiburg voetbal en volleyball
gaat niet is nur ganz klein ik weet nur waar ik gestaan ben deswegen weet ik dat,we zijn 3 op en bank gestaanquote:
Mario is geweldig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat niet is nur ganz klein ik weet nur waar ik gestaan ben deswegen weet ik dat,we zijn 3 op en bank gestaan
Maak er een raadsel van: Wo ist Mario?quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat niet is nur ganz klein ik weet nur waar ik gestaan ben deswegen weet ik dat,we zijn 3 op en bank gestaan
daar staan zoveel mensen je vind me nieeeequote:Op vrijdag 19 april 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maak er een raadsel van: Wo ist Mario?
in klagenfurt bij champions league tegen groningen was ik en keer grot in beeldquote:Op vrijdag 19 april 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maak er een raadsel van: Wo ist Mario?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een raar stelletje zijn jullie.
[ afbeelding ]
Trusten
Pics.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
in klagenfurt bij champions league tegen groningen was ik en keer grot in beeld
Wij doen bushokjes.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:49 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand al en keer vogelzitboomhout gekopt?
Vrouwen volleybal?quote:Op vrijdag 19 april 2019 02:06 schreef mario390 het volgende:
het is nu 3:0 in Siege vor onze volleyballteam, zondag is misschien het laatste finalspel maar niet te huis sondern in niederösterreich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |